Hoe vragen jullie om plasseks en wat doen jullie dan ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter 73

Newbie
5
30/01/22
1
Dit is een onderwerp dat mij fascineert. Ooit vroeg ik dit aan Aisha bij Salon 261 maar ik kreeg een ontwijkend antwoord en had niet de indruk dat ze dat normaal vond en wilde doen. Stond bij opties aangegeven. Ik hoef ook helemaal niet ondergeplast te worden, maar vind het vooral geil om te kijken als de dame plast. Hoe vragen jullie dit, mijn ervaring is dat het wel aangegeven wordt bij de opties, maar liever niet gedaan wordt. En wat doen of laten jullie doen ?

Heb ik zelf helemaal niks mee! Wil niet onder geplast worden en wil de dame niet zien plassen!

Maar... toen ik bij MollyMol was (Casa Cherda Den Haag) vroeg ze zelf of ik daar interesse in had... Er zijn dus wel degelijk DVP's die dat (graag) aanbieden!

Dat zou ik alleen aan een "kinky" dame vragen,, voor die sectie is het een normale vraag. Of aan een dame van wie ik dankzij recensies al weet dat ze het doet.
Vroeger wel eens op me laten plassen. Tegenwoordig boeit het me niet meer zo.

De topicstarter meldde dat het bij de opties stond, maar dat hij niettemin een raar gezicht kreeg. Misschien had de uitbater het er ongevraagd bijgezet?

Terug
Bovenaan Onderaan