Hoe vragen jullie om plasseks en wat doen jullie dan ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter 73

Newbie
7
30/01/22
1
Dit is een onderwerp dat mij fascineert. Ooit vroeg ik dit aan Aisha bij Salon 261 maar ik kreeg een ontwijkend antwoord en had niet de indruk dat ze dat normaal vond en wilde doen. Stond bij opties aangegeven. Ik hoef ook helemaal niet ondergeplast te worden, maar vind het vooral geil om te kijken als de dame plast. Hoe vragen jullie dit, mijn ervaring is dat het wel aangegeven wordt bij de opties, maar liever niet gedaan wordt. En wat doen of laten jullie doen ?

Heb ik zelf helemaal niks mee! Wil niet onder geplast worden en wil de dame niet zien plassen!

Maar... toen ik bij MollyMol was (Casa Cherda Den Haag) vroeg ze zelf of ik daar interesse in had... Er zijn dus wel degelijk DVP's die dat (graag) aanbieden!

Dat zou ik alleen aan een "kinky" dame vragen,, voor die sectie is het een normale vraag. Of aan een dame van wie ik dankzij recensies al weet dat ze het doet.
Vroeger wel eens op me laten plassen. Tegenwoordig boeit het me niet meer zo.

De topicstarter meldde dat het bij de opties stond, maar dat hij niettemin een raar gezicht kreeg. Misschien had de uitbater het er ongevraagd bijgezet?

Regelmatig meegemaakt dat het bij de opties staat, maar uiteindelijk toch niet mogelijk. Oh sorry net geplast vergeten. Of het lukt niet. Daarnaast benieuwd wat jullie doen. Ik wil graag kijken. Laten jullie op je plassen?

Als het bij de opties staat... gewoon vragen. Houdt er wel rekening mee dat indien ze net geplast heeft, de blaas misschien leeg is en het een tijdje kan duren alvorens ze terug moet.
Ik heb het een keer gehad dat een dame tijdens de date melde dat ze moest en dan maar van het moment gebruik gemaakt. Een andere keer vroeg ik er naar bij de dame en kreeg ik het antwoord kom over een half uurtje terug, ik ga een fles spa leegdrinken. Nog een andere dame was een keer zo geil dat ze zelf vroeg om onder geplast te worden. Dan ga je toch snel een liter water drinken.

Gewoon bespreken inderdaad en als ze wil, heel duidelijk aangeven wat je verwacht en hoe. Ik ben fan, maar wel met veel water drinken ruim vooraf zodat er geen luchtje of nare smaak aan zit.

Sommige dames zijn wat te makkelijk, vragen extra voor plassex en willen er niks voor doen qua voorbereiding. Of ze bieden het aan maar doen het liever niet, dat merk je vrij snel als je het bespreekt. En reageren ze raar dan weet je ook meteen genoeg.

Heb inmiddels wel wat ervaring met een aantal dames, sommige spreek ik specifiek mee af voor plassex en na een eerste date begrijpen ze wat ik lekker vind.
Daarnaast benieuwd wat jullie doen. Ik wil graag kijken. Laten jullie op je plassen?

Dat was de eerste keer het plan, maar het liep anders af. De dame was enthousiast en perfect voorbereid. Uit nieuwsgierigheid proefde ik... het smaakte zo lekker dat ik haar meteen verder liet gaan in mijn mond. Daar reageerde zij dan weer zo enthousiast op dat ik spontaan alles heb doorgeslikt.

Begin gewoon met wat je lekker lijkt, je komt er vanzelf achter hoe ver je wil gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan