Vaak vinken dames het aan in hun profiel om maar zoveel mogelijk opties te vermelden om klanten te werven, maar dan blijkt vaak dat ze er weinig of geen ervaring mee hebben.
Dames die SM/kinky doen zijn het meestal wel gewend. Ik vroeg laatst een SM dame en die gaf aan dat ze het deed maar dat ik het dan ruim van tevoren aan moest geven, zodat ze zich kan voorbereiden (veel drinken en tot die tijd niet plassen) en dan later terugkomen.
Later kwam ik iemand tegen die het wel spontaan deed, maar zij had toen (gelukkig) niet veel plas, want het viel mij tegen. Ze deed het keurig in mijn mondje, maar ik vond het niet lekker. Je kunt natuurlijk zelf aangeven hoe je het wilt, misschien is over je heen laten plassen lekkerder. En kijken hoe iemand plast is nog makkelijker, mits de dame kan plassen dan natuurlijk.
Vraag ook naar de ondergrond. Vaak moet je op de vloer van de douche gaan liggen omdat ze geen rotzooi willen. Sommigen hebben echter een zeil voor over het bed, dan is het toch aangenamer om te doen.
Vraag dus goed hoe en wat ze doen.