Hoelang rijden jullie voor een date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het langste is +- 1u (al een paar keer gedaan). Ik heb er ook nooit spijt van. Al wordt die tijd regelmatig ingekort omdat ik mij niet bepaald houd aan de max. snelheid op de autostrade :sneaky:
Maar binnenkort zal dit wss 1u30 worden voor iemand.
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn routinematige bezoekjes, naar mijn favoriete raambuurt, alwaar ik meestal mijn twee vaste dames bezoek (soms tegelijkertijd 😋), ben ik meestal niet meer dan 45 minuten onderweg.
Ook wel een paar keer naar Duitse Saunaclubs geweest, wat dan zo'n drie uur rijden is, maar dat gebeurd zo sporadisch dat het niet echt meetelt.
 
Ik zocht het altijd dicht bij huis, op de bonnefooi thuisotvangst meestal, maar meerdere keren teleurgesteld over de geboden dienstverlening. Een tijdje geleden heb ik een keer echt uitgezocht wat ik wilde, en daarop vooruitgepland, en dat beviel zo goed, dat ik eigenlijk voor de voorzienbare toekomst alleen nog maar bij haar wil. Het is wat langer rijden, 35-45 minuten, en dat heb ik nu dus al een paar keer gedaan. De volgende afspraak is al gemaakt maar dan moet ik vanaf kantoor ernaartoe en dan is het bijna anderhalf uur rijden. Ik heb het er graag voor over, al betekent het wel dat ik ruim twee uur aan het rijden ben.
 
Niet zo zeer de afstand , maar het tijdstip . Je spreekt elkaar door de telefoon, en afspraak staat al voor een later moment, en dan zeg je tegen elkaar waarom kom je nu niet, en dan is het al tegen middernacht. Van Rotterdam naar Melissant, en dan bel je in holst van de nacht aan bij iemand die je nooit eerder hebt ontmoet.
 
Ik zocht het altijd dicht bij huis, op de bonnefooi thuisotvangst meestal, maar meerdere keren teleurgesteld over de geboden dienstverlening. Een tijdje geleden heb ik een keer echt uitgezocht wat ik wilde, en daarop vooruitgepland, en dat beviel zo goed, dat ik eigenlijk voor de voorzienbare toekomst alleen nog maar bij haar wil. Het is wat langer rijden, 35-45 minuten, en dat heb ik nu dus al een paar keer gedaan. De volgende afspraak is al gemaakt maar dan moet ik vanaf kantoor ernaartoe en dan is het bijna anderhalf uur rijden. Ik heb het er graag voor over, al betekent het wel dat ik ruim twee uur aan het rijden ben.
Deze rit heb ik vandaag gemaakt en geen seconde spijt! Was wel een beetje moe toen ik thuis kwam.
 
Een van mijn vaste dames woont ongeveer op een uurtje rijden, en dat heb ik er zéér graag voor over.

Dat is mijn standaard reistijd 🤣😭.
1.5 uur rijden voor toppertjes.

langste reistijd was 2.5 uur voor een bekende dame hier. 2 uur rijden doe ik liever niet meer. Naast teveel stress om op tijd te komen ben ik ook een halve dag kwijt.
 
Afgelopen weekeinde twee keer anderhalf uur in de trein gezeten om een meid te bezoeken. Erg leuk als je onderweg aan het afstemmen bent en dan opeens geen reactie meer krijgt.
Uiteindelijk maar een andere bezocht en toen was het al ergens ver in de avond.
Klopt, slechte communicatie is "killing".
Ik stond gisteren om 9 uur s' morgens voor de deur van een huisvrouw met wie ik 1 week van tevoren had afgesproken. 1 dag van tevoren gemaild om te herinneren, 12 uur van te voren Whatsapp gestuurd. S' ochtends vroeg Whatsapp gecheckt, geen bericht. Terwijl ik voor de deur bel en er niet opgenomen wordt, zegt ze in de email die 1,5 uur geleden verstuurd is "ik ben ongesteld geworden!, Gaaf niet meer door!"..
Teleurstellend.. kan voorkomen worden door de dag ervoor dit aan te geven dat haar ongesteldheid onderweg is en dan hoef ik ook geen uur voor niets te rijden. Had ik niet leuk gevonden maar dit is natuurlijk niet respectvol met je klant omgaan..
 
Klopt, slechte communicatie is "killing".
Ik stond gisteren om 9 uur s' morgens voor de deur van een huisvrouw met wie ik 1 week van tevoren had afgesproken. 1 dag van tevoren gemaild om te herinneren, 12 uur van te voren Whatsapp gestuurd. S' ochtends vroeg Whatsapp gecheckt, geen bericht. Terwijl ik voor de deur bel en er niet opgenomen wordt, zegt ze in de email die 1,5 uur geleden verstuurd is "ik ben ongesteld geworden!, Gaaf niet meer door!"..
Teleurstellend.. kan voorkomen worden door de dag ervoor dit aan te geven dat haar ongesteldheid onderweg is en dan hoef ik ook geen uur voor niets te rijden. Had ik niet leuk gevonden maar dit is natuurlijk niet respectvol met je klant omgaan..
Doet me denken aan de uitspraak "Een echte kapitein vaart ook door de rode zee" :ROFLMAO: Maar zonder gekheid: dit is echt balen. Iets soortgelijks is me ook al eens overkomen en dan baal je als een stekker. Zeker als je ver gereden hebt. Sindsdien heb ik altijd een "backup" plan
 
Meestal hou ik het in de buurt van zeg maar 20 km. maar voor een topper zou ik het toch over hebben om verder te rijden maar wel liever de zondag of in de avond /in de nacht want ik haat ellenlange files en mega druk verkeer.
 
Een uur of 10, in een vliegtuig naar Thailand, telt dat ook? Eenmaal ter plekke, heb ik zowel st, bij hun op de kamer/massagesalon (lopend binnen handbereik) en lt lekker rustig in mijn hotel kunnen genieten, van al het lekkers, dat LoS te bieden heeft.

PS In Amsterdam fiets ik in een klein kwartier, naar de Wallen of Singel, of ik loop in 5 minuten, naar het eind van de RDK.
 
Laatst bewerkt:
Normaal maximaal een uur, maar voor 1 iemand rij ik 1,5 uur.
Verder heb ik nog niet gereden, maar voor een bekende of een topper met zeer goede reviews wil ik wel verder rijden.
Hier in de buurt, midden Limburg, is het karig met het aanbod.
Voorlopig pas ik even met dames bezoeken.
 
maximaal een uurtje.. of verder...
wat je van ver haalt is lekkerder...
nee pure noodzaak...
wat ik zoek zit nooit dichtbij...
maar zit in utrecht, dus is alles redelijk te doen.
 
Goh, skw is 35 minuutjes met auto of uurke met trein, en daar vind ik de meeste en beste sletjes. Al ben ik wel stilaan persoonlijk bezit van Maya aan het worden.
Maar ik verken ook graag eens andere buurten die verder liggen. Soms maak ik daar zelfs een meerdaagse uitstap van. Ik moet bvb. dringend eens naar den haag om Raluca, de andere Maya en mss zelfs Ella of Severine terug te zien....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan