Hoelang rijden jullie voor een date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou voor mij pas ik het altijd in tijdens andere activiteiten… Dus met boodschappen doen ofzo wat betekend dat het rijden effectief niet heel ver is. Door het niet betrapt worden is verder beter natuurlijk.
Soms kies ik er voor om in de buurt van het werk als ik op de zaak ben iets te fixen en dus moet dat ook in de buurt zijn, of op de route liggen..
 
1 uur of zo een 100 km . Vanuit Antwerpen redelijk centraal gelegen geraak je zo wel een eind. Heb ook al topdates gehad op 5min rijden. Of met een dvp reis van een week naar Mallorca. Alles kan,als je er maar zelf achter staat.
 
Meestal probeer ik het in mijn omgeving te houden ± 30 minuten. Langer zoals 1-1,5 uur als ik weet dat die dame het waard is. Eerder bezocht of goede recensies.
Af en toe laat ik ze ook nu bij mij thuis komen. Scheelt behoorlijk veel tijd achter het stuur!
 
Als ik op hotel ga dan is het maar 10min rijden of 20min afhankelijk van het hotel. Maar als ik weet dat het goed zal zijn durf ik Gent wel eens verlaten voor de regio van aan de zee tot Brussel verder moet het echt wel een super knappe met super service zijn . Maar vind deze lichting veel duurder voor mindere service. Vroeger had je veel meer keuze uit Vlaamse toppers maar velen zijn gestopt, ondertussen Veronique , Ella , Mira, Estelle en Emma om maar een paar voorbeelden te geven. Afgelopen jaar maar enkele keren gedate met nieuwe madammen op zoek naar nieuwe hoogtepunten en niet de super service gevonden maar wel de super hoge prijs. Dus zal dan maar weer richting Eke trekken spijtig van Erika en Lotte die er ook nie meer werken...
 
Het zal er ooit eens van komen om @JokePrive te bezoeken.
Dit zou een 3tal uur rijden moeten zijn. Of Joke moet eens een "Tour de Flandres" organiseren :)

Zou niet weten waar ik dat zou moeten doen, hotels zijn niet mijn ding. Risico op gepakt worden is mij te groot en door de zwarte lijst kan ik dan nooit meer "zomaar" in een hotel logeren. Mijn woonplaats en Haarlem liggen beide wel om de hoek v Amsterdam, dus je kan er ook een leuke dag van maken zo 😉
 
Zou niet weten waar ik dat zou moeten doen, hotels zijn niet mijn ding. Risico op gepakt worden is mij te groot en door de zwarte lijst kan ik dan nooit meer "zomaar" in een hotel logeren. Mijn woonplaats en Haarlem liggen beide wel om de hoek v Amsterdam, dus je kan er ook een leuke dag van maken zo 😉
hallo , je slaapt in hotel A , en de dates doe je in RDV hotels , die zijn er maar genoeg in Belgie en die laat je de klant betalen. Gebeurt er nooit niks.
 
hallo , je slaapt in hotel A , en de dates doe je in RDV hotels , die zijn er maar genoeg in Belgie en die laat je de klant betalen. Gebeurt er nooit niks.
Zeker een optie, maar zoals ik al zei.. ik heb niets met hotels. Enkel om er in te maffen en een ligbad, maar vind er geen seks sfeer hangen.

En zal je zien, plan ik zoiets in en komt er niemand. Zovaak al meegemaakt, geen trek meer in. Solly
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan