Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    134
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Bij vaste cliënten kan je veel meer jezelf zijn, krijg je niet geacteerde gfe. Je kent elkaar beter, weet wat iemand fijn vindt.. bij een 1e date heb je dat allemaal niet.

Verder intereseerd het mij helemaal niets wat die buitenlandse meiden doen of niet doen.

@GeefGeniet
Als dat zo was dan bleven alle gehuwde wandelaars bij hun echtgenote. Die kent je immers het beste.
Toch is dat niet zo.
De spanning en belevenissen van een nieuw en jonger blaadje zijn verleidelijker dan de ervaring van een op zich goede oudere DVP.
Maar ik ook bezoek wel oudere dames hoor . Echter niet die het beroepsmatig doen. Voorkeur is wel onder de 40 die reageren op advertenties. Dit aangevuld met schoonheden uit het Schipperskwartier.

Ik heb dit jaar tot 6weken terug 9 verschillende dames bezocht . Waar van lindsey van rvp er met kop en schouders boven uitsteekt dat was geweldig ze is mooi en lief . ( alleen is het al een tijdje terug , ben betrapt door de buurvrouw die nooit daar in de buurt komt , ze heeft nog niks verteld ………maar even op mijn hoeden want ik wil haar toch weer ontmoeten )

Voor de afwisseling zou je in principe aan twee dames genoeg moeten hebben. Voor mij speelt de verveling en voorspelbaarheid ook een rol.
Dat is voor ieder mens anders
Bij een nieuwe dame doe ik eerst een betaling van een half uur. Als er een klik is verleng ik of kom in korte periode terug voor een vervolg bezoek.
Ja dat doe ik ook!

Als dat zo was dan bleven alle gehuwde wandelaars bij hun echtgenote. Die kent je immers het beste.

Vast niet, een heel groot deel heeft een (bijna) seksloos huwelijk.

Toch is dat niet zo.
De spanning en belevenissen van een nieuw en jonger blaadje zijn verleidelijker dan de ervaring van een op zich goede oudere DVP.

Dat begrijp ik, want op vrijwilligers basis zien jonge meiden een oudere kerel niet echt zitten. Dus is de enige optie om er eerst geld in te pompen en dan de rest 😏 Anders blijf je toch steken bij de meiden v je eigen leeftijd, als het op vrijwilligers basis gaat dan.

Maar ik ook bezoek wel oudere dames hoor . Echter niet die het beroepsmatig doen. Voorkeur is wel onder de 40 die reageren op advertenties. Dit aangevuld met schoonheden uit het Schipperskwartier.

Niet beroepsmatig, jouw keuze! Oudere dames zijn vanaf 40 jaar, daaronder is gewoon jonger.
Ik denk als Cor er niet meer zou zijn, mijn interesse in advertenties van mannen er niet is. Zolang ik mijn job nog kan doen heb ik meer dan genoeg lol en anders heb ik nog leuke dingen in de la liggen 🥰

Het Schipperskwartier ken ik niet, want ben geen Belg.

Dat geloof ik zelf wel, zelf val ik dit jaar in de categorie 41-60, maar het was veel hoger geweest, als een externe factor hier in Den Haag niet was geweest.
Oe ik denk zelf dat het gemiddelde bedrag eerder lager ligt als je zoveel verschillende dvps (>81) bezoekt, eerder €50,- tot €80,- per bezoek.
50 lijkt me het minimum, geen gemiddelde. Bij een vluggertje achter de ramen met pzc zit je al op meer denk ik?

50 lijkt me het minimum, geen gemiddelde. Bij een vluggertje achter de ramen met pzc zit je al op meer denk ik?
Ja vandaar dat ik denk 50-80€ want daar zit je vaak al op, maar denk je dat de meeste mannen pijpen zonder willen? Zou me niets verbazen, mja ik doe daar niet aan: gwn lekker met het rubbertje eromheen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan