Kruimels zijn ook broodPrecies ze hebben ook een hekel aan die 50 Euro klantjes die ook nog v alles willen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKruimels zijn ook broodPrecies ze hebben ook een hekel aan die 50 Euro klantjes die ook nog v alles willen
Maar veel mensen eten liever geen kruimels zeker niet als daar gezeur bij komt kijken en in dit geval kunnen de dames dan bepalen of ze het per persoon wel of niet willen of met tegenzin doen, dat is de realiteit los van wat wij er van vinden.Kruimels zijn ook brood
Tsja... en als die 'kruimels' dan ook nog de meeste noten op hun zang hebben... ben je ze wellicht liever kwijt!Maar veel mensen eten liever geen kruimels zeker niet als daar gezeur bij komt kijken en in dit geval kunnen de dames dan bepalen of ze het per persoon wel of niet willen of met tegenzin doen, dat is de realiteit los van wat wij er van vinden.
Precies of je werkt ze snel afTsja... en als die 'kruimels' dan ook nog de meeste noten op hun zang hebben... ben je ze wellicht liever kwijt!
Voor 50 euro kan je ze wel als een malle nemen, en als je dat nog eens goed doet dan kunnen ze dat waarderen ook.Minimaal een half uur of langer zowel nieuwe en bezoekende dvp's. Voor vijftig euro kan je niks en doen ze bijna niks.
Eigenlijk ook logisch omdat je ze meer betaald het draait om geld.Wanneer ik voor een uur betaal of langer kan ik vaker tekeer gaan als een malle. Daar put ik meer voldoening uit en dat waarderen de dvp's ook.