Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    242
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Maar veel mensen eten liever geen kruimels zeker niet als daar gezeur bij komt kijken en in dit geval kunnen de dames dan bepalen of ze het per persoon wel of niet willen of met tegenzin doen, dat is de realiteit los van wat wij er van vinden.
Tsja... en als die 'kruimels' dan ook nog de meeste noten op hun zang hebben... ben je ze wellicht liever kwijt!

Ik denk 🤔 dat ik er 5 verschillende bezocht heb. Drie waar ik als gigolo op regelmatige tijdstippen (bi)-trios mee doe. Ook nog 2 waar ik tegen betaling uitgenodigd werd. Waarvan ééntje onvergetelijk was 🥰.

Laatst bewerkt:
Zit op ongeveer op 2 bezoeken per week en 80% is nieuwe dvp dus dat wordt dan rond de 80 dvp's dit jaar.

Qua herkomst zie ik dat meeste van mijn dates uit oost europa komen, daarna NL en daarna latina.

60 procent privehuis en 40 procent thuisontvangst.

Kennelijk hou ik van afwisseling als ik mijn eigen patroon probeer te begrijpen.

Zit op ongeveer op 2 bezoeken per week en 80% is nieuwe dvp dus dat wordt dan rond de 80 dvp's dit jaar.

Qua herkomst zie ik dat meeste van mijn dates uit oost europa komen, daarna NL en daarna latina.

Kennelijk hou ik van afwisseling als ik mijn eigen patroon probeer te begrijpen.
Hoeveel spendeer je dan ongeveer per week?

Je hebt t er maar druk mee , en geld speeld geen rol 💷💶💴 ,je bent een bofkont dat je je zelf ze kunt verwennen 🤭🤩2x per week wauw 😅

Terug
Bovenaan Onderaan