Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    283
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik heb nu denk ik 10 dvps vaker bezocht, waarvan eentje 8 keer, daarna 5 keer en 4 keer. De vaakste zie ik is dus gemiddeld elke 5 a 6 weken.

En ook ik heb wel eens meerdere dvps op,1 dag bezocht, lukte niet om klaar te komen, en dan nog eentje bezoeken om te ontladen.

Beetje arbitraire indeling 80% valt waarschijnlijk in groep 1-20, dus veel heb je niet aan zo'n statistiek. Je kunt beter 1-2 2-5 5-10 10-20 en 20-50 en >50 als indeling hanteren. Dan zie je echt de verschillen.
Fair point. Ik zal er een openen voor in 2026 met de onderstaande indeling:
1-2
3-5
6-10
11-20
21-30
31-50
51-70
71-80
>80

Of toch graag anders?

Ik ben zelf wel van plan 1-1-2026 een nieuwe dvp uit te proberen hoor in de straten 😊!
Knap als je gelijk op 1 januari alweer een voor jou nieuwe dame kan bezoeken. Nog één week, hooguit twee weken en dan begint de grote uittocht weer van dames richting thuisland. Ze blijven al gauw 4-6 weken weg. Ik heb in januari álle moeite een voor mij fijne dame te vinden. In juli/augustus zelfde problematiek. Zware hobby 🤪

Klopt er zijn genoeg oudere dames die ik normaal niet bezoek. Maar t is sowieso rot bij kerst dus mn plan is om mn zaad enorm te sparen en dan op 1-1-2026 een dame te bezoeken die ik nog niet eerder heb bezocht.

Dit is sowieso geen competitie ofzo, t gaat om de waarheid. Ik weet van mezelf dat ik mn body count wil verhogen omdat ik dat cool vind, triest? Iets met lage zelfvetrouwen? Ja check check ✅✅maar het is wel de waarheid want ik voel de meeste dopamine bij een nieuwe dame.

Tenzij ik hele goede GFE heb zoals een Manon van dsgirls, of Alana van kinky of Coco van doublet. Die doen het wel echt met volle overgave.

Dit is sowieso geen competitie ofzo, t gaat om de waarheid. Ik weet van mezelf dat ik mn body count wil verhogen omdat ik dat cool vind, triest? Iets met lage zelfvetrouwen? Ja check check ✅✅maar het is wel de waarheid want ik voel de meeste dopamine bij een nieuwe dame.

Tenzij ik hele goede GFE heb zoals een Manon van dsgirls, of Alana van kinky of Coco van doublet. Die doen het wel echt met volle overgave.
Ben je niet teveel met dvp bezoek bezig?

😂😂 die dame verdient in 2 min: €50,- dus miss wordt het wel een van die roemeense dames op 10-12 bij doublet waar ik altijd langsloop en nooit naar binnen ben gegaan of een van de oma's aan t eind van doublet, who knowss…. Maar je moet wat als alle dames op vakantie zijn

Terug
Bovenaan Onderaan