Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoiets is inderdaad al eerder geschreven.Beetje arbitraire indeling 80% valt waarschijnlijk in groep 1-20, dus veel heb je niet aan zo'n statistiek. Je kunt beter 1-2 2-5 5-10 10-20 en 20-50 en >50 als indeling hanteren. Dan zie je echt de verschillen.
Fair point. Ik zal er een openen voor in 2026 met de onderstaande indeling:Beetje arbitraire indeling 80% valt waarschijnlijk in groep 1-20, dus veel heb je niet aan zo'n statistiek. Je kunt beter 1-2 2-5 5-10 10-20 en 20-50 en >50 als indeling hanteren. Dan zie je echt de verschillen.
Ik vind het prima, dit soort polls heeft niet mijn interesse.Eens met deze indeling @Paulus2 of zou jij hem ergens aanpassen? Benieuwd naar jemening:
1-2
3-5
6-10
11-20
21-30
31-50
51-70
71-80
>80
Jij denkt, dat iedereen dat doet?Nee hoor zo'n pagina kan op 2-1-2026 al opgezet worden, je kan je stem elke moment veranderen.
Knap als je gelijk op 1 januari alweer een voor jou nieuwe dame kan bezoeken. Nog één week, hooguit twee weken en dan begint de grote uittocht weer van dames richting thuisland. Ze blijven al gauw 4-6 weken weg. Ik heb in januari álle moeite een voor mij fijne dame te vinden. In juli/augustus zelfde problematiek. Zware hobbyIk ben zelf wel van plan 1-1-2026 een nieuwe dvp uit te proberen hoor in de straten!
Klopt, ik doelde op een voor GeefGeniet nieuwe dame.Het hoeft natuurlijk geen dame te zijn, die op 1 januari voor het eerst begint.
Makkie toch om 1 nieuwe dame te bezoeken? Maar waarom zou je dat doen vanwege een lijstje hier??Klopt, ik doelde op een voor GeefGeniet nieuwe dame.
Mijn bericht van 'klassement winnen' was een geintje Johnnyboy. Degene met de meeste verschillende dames is 'de winnaar'. Niet alles zo serieus nemen.Makkie toch om 1 nieuwe dame te bezoeken? Maar waarom zou je dat doen vanwege een lijstje hier??
Jij zadelt die arme dame gewoon met zaad van vorig jaar op!dus mn plan is om mn zaad enorm te sparen en dan op 1-1-2026 een dame te bezoeken die ik nog niet eerder heb bezocht.
Ben je niet teveel met dvp bezoek bezig?Dit is sowieso geen competitie ofzo, t gaat om de waarheid. Ik weet van mezelf dat ik mn body count wil verhogen omdat ik dat cool vind, triest? Iets met lage zelfvetrouwen? Ja check checkmaar het is wel de waarheid want ik voel de meeste dopamine bij een nieuwe dame.
Tenzij ik hele goede GFE heb zoals een Manon van dsgirls, of Alana van kinky of Coco van doublet. Die doen het wel echt met volle overgave.
zorg er voor dat de stappen toenemenFair point. Ik zal er een openen voor in 2026 met de onderstaande indeling:
1-2
3-5
6-10
11-20
21-30
31-50
51-70
71-80
>80
Of toch graag anders?