Hofstraat 87?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom024

Vaste klant
Forumpionier
160
30/06/21
127
12
Ik begrijp dat er op Hofstraat 87 in Eindhoven tegenwoordig een lovehotel is. Vroeger zat hier Yvonnes privehuis. Een prima tent, waar ik vaker kwam. Sinds ze overleden is was in eerste instantie onduidelijk of het bedrijf zou blijven bestaan. Nu begrijp ik dat het adres nog steeds functioneert als ontmoetingsplek met dvp's of voor een romantisch onderonsje met je tweede liefde.
Ik ben vooral in het eerste geïnteresseerd en zou wel eens willen weten welke dames hier ontvangen. In Nijmegen hebben we ook zo'n bedrijf, die bekend staat als de boerderij. Het voordeel van dit soort bedrijven is dat je te maken hebt met dames die hun werk serieus nemen en niet via via een bouwval huren in een afbraakflatje waar de koffer nog in de gang staat voor de deur naar de kamer met dat matras op de grond.

Liefst een overzicht van advertenties.

Bedankt
 
De site is er niet beter op geworden, de dames staan er niet meer op :eek:
Nu wordt het gokken of een dame die in Eindhoven ontvangt daar ontvangt of elders. Een paar maanden geleden Jessy daar bezocht en daar ga ik graag nog eens naar terug. In het verleden meer dames daar bezocht maar die zie ik niet op kinky dus weet niet of die daar nog ontvangen.
 
@Tom024 Natuurlijk, gaan we voor zorgen. Ga maar rustig zitten. Kopje koffie? Ga ik voor je halen. Je pantoffels zodat je geen koude voeten krijgt? Komen er aan.

Waarom ben je geïnteresseerd in de berichten over het Lovehotel aan de Hofstraat? Als je al te lui bent om zelf een beetje te zoeken op dit forum dat duidelijk ingedeeld is én een zoekfunctie heeft, gaat neuken je ook niet lukken......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan