Recensie Amy, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
129
01/08/21
89
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9601137-amy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Op deze locatie is er een tweede Chinese dame:

Ik had via WhatsApp contact met deze Tina via nummer ..66 (ze draagt een bril) en zij deed ook de deur open. Alleen kreeg ik Amy toegewezen die minder goed Engels sprak.

Ik vond de dame met bril leuker uitzien, maar de dame die ik kreeg had wel mooiere borsten. Cupmaat heb ik gegokt, ik ben geen deskundige daarin.

De daad gebeurde in de woonkamer op een eenpersoons matras omdat de (slaap?)kamer gebruikt werd door de dame met bril. Er is douche gelegenheid.

Tongzoenen was uitstekend. Ik kon me gang gaan en ze liet het langdurig toe. Beffen was toegestaan. Ze is geschoren, maar het is ook geen bos. Vingeren mocht helaas niet.

PZC was prima. Jammer dat ze mijn ballen niet meenam. Ik heb het ook niet meer gevraagd en liet maar haar gang gaan.

We hebben geneukt in meerdere standjes. Eerst zij bovenop, vervolgens Missionaris en met doggy geëindigd waarbij ik ben klaargekomen.

Dit was 5-10 minuten voordat het half uur verstreken was. Heel jammer was dat ze hiermee ook gelijk de date probeerde te beëindigen en niet de tijd bijvoorbeeld met een massage (hiermee adverteren ze immers) probeert vol te maken. Hierdoor heb ik niet de neiging haar nog een keer te bezoeken.

Wel ben ik nog benieuwd naar de dame met bril. Dus voor haar zal ik waarschijnlijk nog wel terugkomen.

Overzicht van telefoonnummers van Amy:
...73: Stond op Marktplaats met Amy. Dit moet een nummer van Amy zijn.
...01: Staat nu onder Marktplaats met Amy en ook van Kinky pagina van Amy.
 
Laatst bewerkt:
@ymmw1969
Met wie had je dan afgesproken?
Je schrijft dat je de dame "kreeg".
Dacht je met de dame met bril te hebben afgesproken maar vervolgens kwam je niet bij haar terecht? Of was dat sowieso open bij wie je terecht zou komen?
En op welke manier zou je dan wel betrouwbaar met de eerste dame af zou kunnen spreken?
 
Nou ja ik wist van te voren niet dat er meerdere dames daar waren. In deze topic had niemand anders dit gemeld:

Ik weet niet of het uitmaakt met welke telefoonnummer je contact opneemt. Volgende vraag ik gewoon expliciet naar de dame met bril.
 
Nou ja ik wist van te voren niet dat er meerdere dames daar waren. In deze topic had niemand anders dit gemeld:

Ik weet niet of het uitmaakt met welke telefoonnummer je contact opneemt. Volgende vraag ik gewoon expliciet naar de dame met bril.
.... en vervolgens zijn er meer dames met bril ... 😉😆
 
Wacht even want ik volg het niet helemaal...
Heb je met het nummer van marktplaats contact genomen of die van Kinky, en met welke dame had je afgesproken? Want ik app ook met een nummer dat eindigt op 66 en die dame (van kinky) zou ik dan ook graag willen en niet ineens een heel ander persoon 🤨
 
Telefoonnummer ...66:
Stond eerst op Marktplaats. Actief op WhatsApp. Waarschijnlijk spreek je dan met dame met bril (Kinky). Maar geen garantie dus dat je ook date met haar krijgt.

Telefoonnummer ...17:
Staat op Kinky. Is waarschijnlijk de dame met bril. Zelfde WhatsApp foto als ...66. Echter niet actief op WhatsApp.

Telefoonnummer ...73:
Staat nu op Marktplaats. Andere WhatsApp foto dan de andere twee nummers. Mogelijk is dit de dame waarmee ik gedatet heb.
 
Gisteren hier geweest. Een afspraak met de dame in het rood. Dit was Amy. Ook de dame met bril kwam nog even op de kamer, zij stelde zich voor als Tina. Een recentie volgt.
 
(Rotterdam/Feyenoord) doet de dame van de foto de deur open, gekleed in een topje en kort rokje met daaronder 2 prachtige benen. Amy vroeg of zij beviel en liet ook weten van haar kant akkoord te zijn waarna ik binnen mocht komen.

Binnen naar de kamer gebracht die overeenkomt met de kamer op de fotos. Hier mocht ik mijzelf uitkleden om naar de douche te gaan. Zij wees mij er op mijn jonge heer te wassen met zeep en keek toe of dit goed gebeurde. Vervolgens nam ze mijn jonge heer ter hand om te controleren of hij goed schoon was. Na haar keuring mocht ik terug naar de kamer, waarna zij ook zichzelf ging wassen.

Wachtend op het bed kwam ze naakt de kamer binnen en kwam gelijk tussen mijn benen zitten om mij een heerlijke tedere pijpbeurt te geven (zonder condoom), de beste die ik tot nu toe heb gehad tijdens het wandelen. Niet te hard, niet te zacht, niet te langzaam, niet te snel, precies diep genoeg. Een echte gfe pijpbeurt.

Tijdens het pijpen mocht ik aan haar zitten, haar gezicht, haar, armen, rug en borsten strelen. Ze maakte zachte kreun geluidjes.

Ik moest haar snel vragen te stoppen voordat ik klaar zou komen en vroeg haar if ik haar mocht beffen. Dit vondt ze goed en gebeurde in 69.

Haar poes was glad geschoren en fris. Ook had zij er iets op gedaan met een smaakje. Het pijpen begon zij iets wilder te toen en begon flink nat te worden en te kreunen tijdens het beffen. Nadat ze over duidedelijk klaar kwam ging ze van me en vroeg me of ik sex wilde. Uiteraard beantwoorde ik dit met een ja. Ze pakte een condoom en deed deze al pijpend om mijn jonge heer. Ze ging op haar rug liggen en ik mocht op haar komen liggen. Ze heeft een kleine strakke poes kreunde zachtjes mee. Tijdens de sex hebben getongzoend en mocht ik haar in nek en borsten zoenen. Ze is er flexibel en kon haar benen tegen haar schouders kwijt. Ze vroeg me om harder te gaan waarna ik goed heb kunnen stoten en haar cup D op en neer zag stuiteren. Hierna vroeg ze iets rustiger te doen, maar vond het daarbij wel lekker om diep te gaan. Ze pakte mij vast en deed goed mee. Nadat ik klaar was, hebben we nog even op en naast elkaar gelegen en elkaar gestreeld.

Uiteindelijk heeft ze het condoom afgedaan en mijn jonge heer opgefrist met een doekje.

Terwijl wij nog naakt in de kamer stonden om aan te kleden, kwam er "per ongeluk" een andere dame (die hier ook een advertentie heeft) de kamer binnen. Zij stelde zich voor en gaf mij een kus op de mond. Ze vroeg of ik nog eens terug wilde komen om met haar een afpraak te maken. Inmiddels was Amy zelf verdwenen en stond ik daar alleen nog met de andere dame, na een kort praatje liep ze met mij mee naar de deur en kreeg ik nog een kus.



Een leuke jonge frisse dame.

Mooi slank figuur.

Goede GFE.

Wees aardig voor haar en ze laat je genieten.



Herhalingsgevaar: groot

(ook interesse naar de andere dame)
 
Het telefoonnummer om Marktplaats is weer gewijzigd. Ook heeft Amy een kinky profiel:

Ik heb mijn begin post aangepast met telefoonnummer overzicht. (Mijn latere post kan ik niet meer editen).
 
Laatst bewerkt:
Goed overzicht wel @ymmw1969 !

Je hebt dus een soort van keuze uit twee, eventueel. Of twee tegelijk. Best interessant, al twijfel ik nog een beetje. Zou dan denk ik in eerste instantie met die dame uit de eerste MP-advertentie willen afspreken.
 

De dame op de foto's is volgens mij Amy die ik had bezocht. Maar de WhatsApp foto is zeker niet de dame die ik had. Dus waarschijnlijk is het een andere dame nu.
 

De dame op de foto's is volgens mij Amy die ik had bezocht. Maar de WhatsApp foto is zeker niet de dame die ik had. Dus waarschijnlijk is het een andere dame nu.
Een afspraak gemaakt voor vandaag. Ander adres in Rdam‐Zuid dam Amy. Dame heeft via de app andere foto's gestuurd, dit was niet Amy of Tina. Zij zegt nieuw te zijn en de dames van het andere adres niet te kennen.

Goed, afgesproken om 17.15. Gewacht tot 17.30 en toen maar even geappt. Ze gaf aan bezig te zijn en om 18.00 te kunnen. Om 17.45 een berichtje dat ze de afspraak van 18.00 uitloopt tot 19.30. Hier ga ik helaas niet op zitten wachten. Intussen wel heel de tijd met haar kunnen appen, dus ik weet niet waar ze mee 'bezig' was.

Jammer ik was wel benieuwd. De foto's die ik via app heb ontvangen maakte me wel nieuwsgierig.
Later nog maar een keer proberen..
 
Vandaag nog een poging gedaan bij Lili,

Om 16.45 uur afgesproken voor 17.15 uur. Ik was in de buurt, dus was al om 17.00 uur in de straat met uitzicht op de ingang van de portiek/woning.

Om 17.10 kreeg ik een berichtje dat ze niet thuis was, maar wel onderweg was, of ik nog even 25 min kon wachten. Ik was al in de straat, en verder toch niets te doen.. dus maar wat met mijn telefoon gespeeld.

Inmiddels is het 17.30, kreeg ik een berichtje dat ze er bijna was. Een kwartiertje na de afgesproken tijd, dus valt opzich nog mee. Inmiddels ook het huisnummer gekregen en perfect zicht op de voordeur, dus de hoop om haar vast te zien als ze zo thuis komt..
Daarna geen berichten meer. Om 17.40 gevraagd of ze er al was, geen reactie.. om 17.50 nog niets, om 18.00 nog niets. Ook niemand de woning in of uit zien gaan.

Ik vondt het dus een mooie tijd om te vertrekken. Terwijl ik de straat uitrij een berichtje waar IK blijf.. Ik kreeg een korting omdat ik gisteren ook voor niets was geweest en omdat ik nu ook heb moeten wachten. Omdat mijn jonge heer toch nog wel zin had, de auto maar weer terug een parkeervak in en naar de woning...

De dame die open deed was duidelijk niet de dame van de advertentie en van foto's die ik per app had ontvangen. De dame leek meer op Sofia


Alleen zou Sofia 50 jaar zijn en een D-cup hebben. Maar zoals op de fotos van Sofia is het eerder een kleine B, en de leeftijd zou ik eind 30 begin 40 schatten ipv 50.

Maargoed, de dame zag er vriendelijk uit, klein (+/‐) 1,50m, slank figuurtje en mooie stevige natuurlijke borsten. Ze deed open in een mooi jurkje en gaf me bij binnenkomst gelijk een kus op mijn mond en een omhelzing en drukte zich stevig tegen mij aan. Ze nam mij aan de hand mee naar de slaapkamer.

Daar zij ze 'no english' en begreep ook niets van wat ik zei en vroeg. Ik heb haar het verschuldigde bedrag gegeven dat ik via de app had afgesproken. Deze dame is duidelijk niet degene waar je mee appt, ze wist van niets en gebaarde dat ik meer moest betalen. Ik liet haar de app zien, waarop ze haar telefoon pakte en in het Chinees ging appen met iemand. Vervolgens was het goed en mocht ik mij uitkleden.

Er werdt niet gevraagd of ik wilde douchen, maar mijn jonge heer werdt met een doekje schoongemaakt. Ze was nogal onder de indruk ik beneden netjes gladgeschoren was en gaf mijn jonge heer een aai en een kusje.

Ik mocht op bed gaan liggen en zelf deed ze haar jurkje ook in 1 beweging uit, waar ze niets onder aan had. Ze kwam naast me liggen en rook lekker fris. Ik stemde toe met het gebaar wat ze maakte om te pijpen. Daarna pakte ze een condoom en gebaarde of ja of nee, uiteraard schudde ik nee.

Ze begon eerst mijn jonge heer te likken tot hij begon te groeien en rechtop ging staan. Daarna nam ze hem heerlijk in haar mondje. Ik heb wel eens lekkerder gehad,.. maaaar ze kon hem er helemaal deepthroat in krijgen tot haar lippen tegen mijn ballen.. iets waar anderen ook wel eens mee adverteren maar nog nooit waar hebben kunnen maken.

Na een paar minuutjes een heerlijke sloppy deepthroat verwennerij gebaarde ze me te om te willen ruilen. Ze ging op haar rug liggen en trok mij op haar. Alleen wilde ik na genot iets terug doen, dus ging ik omlaag en begon haar te likken. Ze heeft echt een heeeeel klein poesje, licht ongeschoren maar geen oerwoud, rook en smaakte fris. Omdat ze zacht begon te kreunen en te kronkelen, en met de gedachte van haar kleine poesje, was er bij mijn paal inmiddels zo hard als beton geworden. Ik kreeg er een condoom omheen geschoven en mijn paal werdt haar poesje binnen geleid.

Kwa strakheid van haar ingang viel het iets tegen, omdat haar poesje zo klein was had ik iets strakker verwacht, maar het was zeker niet verkeerd.. Omdat ze zo ontzettend klein en slank was en bijna niets woog aan gewicht, ben ik langzaam begonnen. Na voorzichtig een paar iets wat hardere en diepere stoten reageerde ze geil kreunend met 'ooh my god'. Ze liet merken dat ze er van genoot en begon mij hard beet te pakken en tegen zich aan te drukken.
Daarna verder gegaan met haar benen tegen mijn schouders waardoor flink verder harder en dieper kon stoten tegen haar kleine lichaampje en waarbij haar poes ontzettend nat was geworden. Ze begon hard begon te kreunen. Blijkbaar schrok ze er zelf van want ze deed haar hand op haar mond om niet te veel geluid te maken (voor de buren).

Volgens mij kwam ze inmiddels klaar want haar lichaam begon samen te trekken en het gekreun van eerst werdt gegiechel en ze verstopte haar gezicht met haar handen. Inmiddels was ik door haar samentrekkende lichaam (en poesje) ook klaargekomen.

Ik ben van haar afgegaan en naast haar gaan liggen. Ze kwam toen met een arm om me heen tegen me aan liggen en we hebben elkaar nog wat gestreeld en kreeg ik nog wat kusjes op mn borst, arm en nek.

Helaas het inmidels tijd om te vertrekken. Hierbij werdt ik weer met een doekje schoongemaakt en kreeg ik er nog een kusje op met de woorden 'good good'. Bij het naar buiten lopen nog een omhelzing en een kus op mn mond.


Totale ervaring: het is niet de dame van de advertentie of app. Afpraak op tijd is lastig. Wel een korting kunnen krijgen.
De dame zelf. Spreek geen Engels en communicatie gaat met gebaren. Geen model, maar zeker niet lelijk. Erg petite, klein, slank en licht van gewicht, maar niet mager. Doet actief mee en geniet er zelf ook van (of kan heeeeel goed faken).

Herhalingkans: aanwezig.
 
@Marcko Prachtige ervaring en mooie recensie. Mag ik je een PB sturen?

Dit is volgens mij best een grote groep. Ik heb nu al als adressen Fei in Mookhoek (of all places), Yo Yo in Rotterdam Slinge, Kimi in Alphen a/d Rijn en er zijn er nog meer. Maar ik merk ook dat die advertenties er om de paar dagen afgehaald worden en dat die vrouwtjes steeds gerelocated worden. Dat doen die planners zeker om alles onder de radar te houden. Die vrouwtjes zeggen over elkaar dat ze elkaar niet kennen, maar ik denk dat ze liegen. Ik heb er een beetje dubbel gevoel over. Ze zijn naar ons niet transparant: je wil dame A maar je krijgt dame B. Ik heb ook het gevoel dat er sprake is van dwang en uitbuiting. Honderd voor een half uurtje is ook niet eens goedkoop als je denkt aan de concurrentie. Maar the end of the day vind ik het soms wel lekkere ervaringen. Die van Marcko wil ik ook wel is proberen. Moeilijk allemaal. Ik zit er een beetje dubbel in.

Ik weet het niet. Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik laat deze club nu links liggen. Het voelt niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan