WHEM Kimi/Juki, Massage +, Rotterdam via Marktplaats

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wow mooie vonst
Aziatische dames 😋😋😋
Heb dr een appje gestuurd
Gevraagd naar de mogelijkheden en prijzen
Krijg je een lijstje en fotos incl locatie terug
Ziet er echt leuk uit wil dr graag langs maar dan niet voor een massage 😅
 
Alright vandaag zoals gezegd een afspraak gemaakt en bij haar langs gegaan in Rotterdam zuid. Ik vond haar wel aantrekkelijk eruit zien, maar het is uiteraard niet diegene op de foto. Ze heeft wel dezelfde kapsel.

Ik heb een half uur geboekt voor €100 en ik vond het echt een fijne sessie. Ze is namelijk heel vriendelijk en ik kreeg ook het gevoel dat ze niet liep te haasten. Begon met BJ zonder en intiem met, en BJ nam ze heel veel tijd voor. Ook geregeld gaf ze me een lik op mijn buik, tepels nek en soms weer even tongzoenen. Cowgirl met tongzoenen en uiteindelijk ging ik bovenop en afgemaakt.

Ze vertrekt weer over een maandje, dus ik zou haar deze maand even een bezoekje brengen
 
Waar op Zuid bevindt ze zich zo ongeveer, @Bottle? Kan me voorstellen dat je niet de exacte locatie gaat delen hier, maar meer ongeveer, zodat ik een beetje reistijd, parkeermogelijkheden en wandelroute kan inschatten. Mag eventueel ook via PM uiteraard.
 
Alright vandaag zoals gezegd een afspraak gemaakt en bij haar langs gegaan in Rotterdam zuid. Ik vond haar wel aantrekkelijk eruit zien, maar het is uiteraard niet diegene op de foto. Ze heeft wel dezelfde kapsel.

Ik heb een half uur geboekt voor €100 en ik vond het echt een fijne sessie. Ze is namelijk heel vriendelijk en ik kreeg ook het gevoel dat ze niet liep te haasten. Begon met BJ zonder en intiem met, en BJ nam ze heel veel tijd voor. Ook geregeld gaf ze me een lik op mijn buik, tepels nek en soms weer even tongzoenen. Cowgirl met tongzoenen en uiteindelijk ging ik bovenop en afgemaakt.

Ze vertrekt weer over een maandje, dus ik zou haar deze maand even een bezoekje brengen
Dank voor de terugkoppeling.

Twee vragen:
- Is ze geschoren?
- Heeft ze borsten, redelijk formaat en mag je er aankomen?
 
Dank voor de terugkoppeling.

Twee vragen:
- Is ze geschoren?
- Heeft ze borsten, redelijk formaat en mag je er aankomen?
Ze is niet kaal geschoren, maar het is totaal geen volle bos. Vaak hebben Aziaten echt een volle bos namelijk.
Ik denk dat haar borsten een A of B formaat zijn? En ik mocht overal aanraken
 
Heb je daar een link van kan ik het haar vragen
Sla de foto op en upload deze via bijvoorbeeld Google Images. Op pagina 2 en vooral pagina 3 van de zoekresultaten vind je haar terug op websites met Chinees schrift dat over haarmodellen gaat .
Voorbeelden:
 
Zij is vrij druk, krijg ik het idee. Al drie keer geprobeerd om iets af te spreken, maar op de voorgestelde momenten zit zij vol en de tijden waarop ze wel kan, kwamen bij mij weer niet uit. Maar de aanhouder wint, zullen we maar denken.
 

zelfde dame ben van de week geweest. vriendelijke dame nam de tijd goede sex ze deed het volgens mij met plezier
Voor mijn begrip, is de dame waar jij naar verwijst in jouw bericht, dezelfde dame als de dame van dit onderwerp? Draagt ze een bril? Verblijft ze in de buurt van de Koninginnebrug/Nassaukade zoals in bericht #18 staat?
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn begrip, is de dame waar jij naar verwijst in jouw bericht, dezelfde dame als de dame van dit onderwerp? Draagt ze een bril? Verblijft ze in de buurt van de Koninginnebrug/Nassaukade zoals in bericht #18 staat?
ja de foto's op kinky zijn volgens mij van deze dame ik ben namelijk geweest naar aanleiding van de marktplaats ad waar bij ze de foto's van kinky naar mij toe stuurde. Ze is lief draagd een bril en je voelt je welkom zodra je bij haar binnen stapt
 
Ik heb afspraak gemaakt via nummer van Marktplaats, want via dat nummer is communicatie via WhatsApp mogelijk. Er werd open gedaan door de dame met bril, waarschijnlijk de dame op de kinky foto's. Dame was heel vriendelijk en spreekt redelijk Engels. Alleen bleek er ook een andere dame zonder bril te zijn en ik kreeg haar toegewezen. Zij spreekt minder goed Engels. Zij heeft wel redelijke borsten. De date was verder ok. Al had ik waarschijnlijk lieve de dame met bril gehad. Ik zal later nog wel een recensie schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Op Marktplaats staat nu de naam Amy, een andere mobiele nummer en een foto van een andere dame. Dit is waarschijnlijk de dame met wie ik was.
En met een ander nummer te weten 0645853373 in plaats van 0645816196. Noemde zij zichzelf Amy of anders?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan