Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCut the crap. Some girls (like Britney) do enjoy that!In my humble opinion > 8 men per woman is simply insane.
Ja! Sleutel krijg je bij de kassaIk heb een vraagje? zijn er ook lockers of kluisjes aanwezig waar je je sleutels en e.v.t. portemonnee en/of (bank) pasjes veilig kan opbergen tijdens de gangbang?
tegen inlevering van een andere (eigen) sleutel.Ja! Sleutel krijg je bij de kassa
Geen idee.Vandaag 28/4 was er een gangbang met geile Lisa (12-2u), maar helaas geen Lisa te bekennen. Niet op komen dagen, dus waarschijnlijk niet zo geil als de advertentie doet vermoeden. Kom dit meer voor op dit adres (Erotheek Freya) dat de dame die vooraf word aangekondigd voor de gangbang niet aanwezig is en zodoende geen gang bang is. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar voor mensen die nog een stuk moeten rijden in de auto en geheel voor niets komen om zo weer huiswaarts te keren.
"het huis" .... ik heb er enkel degoutante ervaringen mee....Geen idee.
Maar weet dat dit niet wordt georganiseerd door het huis. Dit is een privé initiatief van de dame... Als zij dan niets laat weten...
het is mij ook twee keer overkomen, de ene keer zeiden ze dat ze ziek was en de andere keer waren er geen aanwezigen. Het kan natuurlijk gebeuren, maar Freya moet professioneler zijn en een aankondiging doen!Vandaag 28/4 was er een gangbang met geile Lisa (12-2u), maar helaas geen Lisa te bekennen. Niet op komen dagen, dus waarschijnlijk niet zo geil als de advertentie doet vermoeden. Kom dit meer voor op dit adres (Erotheek Freya) dat de dame die vooraf word aangekondigd voor de gangbang niet aanwezig is en zodoende geen gang bang is. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar voor mensen die nog een stuk moeten rijden in de auto en geheel voor niets komen om zo weer huiswaarts te keren.
Geloof jij dit nu echt? Heel dat verhaaltje op hun site van dat de dames daar een kamer huren is dikke flauwekul. Hun eigen indekken voor de belastingsinspectie ja! Geloof me gerust, heel de boel wordt vanop afstand georganiseerd door de eigenaar! Ze verwittigen nooit als er een dame niet opdaagt zodat je met de andere dame aan de slag zou gaan! Kassa, kassa.Geen idee.
Maar weet dat dit niet wordt georganiseerd door het huis. Dit is een privé initiatief van de dame... Als zij dan niets laat weten...
Niet leuk. Volgens het gastenboek van Freya: "sorry daarvoor. Lisa was ziek".Vandaag 28/4 was er een gangbang met geile Lisa (12-2u), maar helaas geen Lisa te bekennen. Niet op komen dagen, dus waarschijnlijk niet zo geil als de advertentie doet vermoeden. Kom dit meer voor op dit adres (Erotheek Freya) dat de dame die vooraf word aangekondigd voor de gangbang niet aanwezig is en zodoende geen gang bang is. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar voor mensen die nog een stuk moeten rijden in de auto en geheel voor niets komen om zo weer huiswaarts te keren.
Daar is zo gastenboek ook voor bedoeld. Had 75 minuten voor aanvang nog gekeken stond niets over ziekte en dat de gangbang niet doorging. Ze hadden zelfs nog een kleine 2 uur voor aanvang nog een advertentie gezet op afspraakjes.com Dat is heel vreemd, want Lisa zou al om 10.00 uur aanwezig zijn bij Freya. Toen hadden ze waarschijnlijk al geweten dat ze ziek was. Ik was op voorhand al een beetje huiverig, omdat ik al eens ergens had gelezen dat ze de afspraken niet altijd nakomen en dat er gewoon geen dames aanwezig zijn.Niet leuk. Volgens het gastenboek van Freya: "sorry daarvoor. Lisa was ziek".
Dat ze niet heel de wereld kunnen afbellen is duidelijk, maar ze hadden toch wel een mededeling in hun eigen gastenboek kunnen zetten, lijkt me.
Wie neemt dat allemaal mee? Ik laat waardevolle zaken in de auto in de koffer.Ik heb een vraagje? zijn er ook lockers of kluisjes aanwezig waar je je sleutels en e.v.t. portemonnee en/of (bank) pasjes veilig kan opbergen tijdens de gangbang?
in Freya zijn lockers. sleutel verkrijgbaar aan de balie, bij inlevering van een eigen sleutel. Lockers zijn groot genoeg voor kleine spullen, maar je volledige garderobe wordt proppen...Wie neemt dat allemaal mee? Ik laat waardevolle zaken in de auto in de koffer.
welke dame, deze keer?Van het Gentse naar Hulst (GB Lisa en Rebecca) gereden, daar aangekomen te horen gekregen dat er (alweer) een dame niet is (zonder bericht in het gastenboek): de helft van de keren dat ik er ging maakte ik krèk hetzelfde mee. Dan maar terug huiswaarts gekeerd. Tot nooit meer.
Rebecca was er niet.welke dame, deze keer?
wel vreemd, want ze staan allebei vanaf 10.00u.
Woensdag ook niet komen opdagen. Gebeurt regelmatig bij haar.Rebecca was er niet.