Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I am planning to visit Erothek Freya for a GB. Are there any extra € they ask besides what the advertisemnt says in sexjobs nl? And are the blowjobs done without condoms? On an average how many people attend a GB event there?
 
According to my experiences the girls do not charge extra on top of the GB fees. If you want to play with one girl; the fee is €80. If the GB is hosted by two girls; you pay €120 to play with both of them. Do take note that sometimes amateur girls attend the GB. IF there is a match; you can play with those additional girls for free 😋. Blowjobs are done without condom. If you CIM the girls will pause to wash their mouths. AFAIK GB's with two girls have 15 attendants besides the girls as an absolute maximum. If you are lucky however; you can have attendances as low as five men, of which the majority leave after THEIR second round. If you persevere (and survive the girls their impeccable stamina); your can experience a true private VIP experience! IMHO, the GBs at freya are much more satisfying than the (large scale) GBs hosted by the Buddha Club and the Krashzone Parties. IMHO those GBs are simply way too big in respect to these GBs their M/F ratios!!! In my humble opinion > 8 men per woman is simply insane.
 
Vandaag 28/4 was er een gangbang met geile Lisa (12-2u), maar helaas geen Lisa te bekennen. Niet op komen dagen, dus waarschijnlijk niet zo geil als de advertentie doet vermoeden. Kom dit meer voor op dit adres (Erotheek Freya) dat de dame die vooraf word aangekondigd voor de gangbang niet aanwezig is en zodoende geen gang bang is. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar voor mensen die nog een stuk moeten rijden in de auto en geheel voor niets komen om zo weer huiswaarts te keren.
 
Vandaag 28/4 was er een gangbang met geile Lisa (12-2u), maar helaas geen Lisa te bekennen. Niet op komen dagen, dus waarschijnlijk niet zo geil als de advertentie doet vermoeden. Kom dit meer voor op dit adres (Erotheek Freya) dat de dame die vooraf word aangekondigd voor de gangbang niet aanwezig is en zodoende geen gang bang is. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar voor mensen die nog een stuk moeten rijden in de auto en geheel voor niets komen om zo weer huiswaarts te keren.
Geen idee.
Maar weet dat dit niet wordt georganiseerd door het huis. Dit is een privé initiatief van de dame... Als zij dan niets laat weten...
 
Geen idee.
Maar weet dat dit niet wordt georganiseerd door het huis. Dit is een privé initiatief van de dame... Als zij dan niets laat weten...
"het huis" .... ik heb er enkel degoutante ervaringen mee....
Ik bedoel maar: het is "het huis" dat vaak de afspraken niet nakomt en opvolgt. Wat heel jammer is, want het is fijne locatie waar we anders nog vaak waren geweest....
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 28/4 was er een gangbang met geile Lisa (12-2u), maar helaas geen Lisa te bekennen. Niet op komen dagen, dus waarschijnlijk niet zo geil als de advertentie doet vermoeden. Kom dit meer voor op dit adres (Erotheek Freya) dat de dame die vooraf word aangekondigd voor de gangbang niet aanwezig is en zodoende geen gang bang is. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar voor mensen die nog een stuk moeten rijden in de auto en geheel voor niets komen om zo weer huiswaarts te keren.
het is mij ook twee keer overkomen, de ene keer zeiden ze dat ze ziek was en de andere keer waren er geen aanwezigen. Het kan natuurlijk gebeuren, maar Freya moet professioneler zijn en een aankondiging doen!
 
Geen idee.
Maar weet dat dit niet wordt georganiseerd door het huis. Dit is een privé initiatief van de dame... Als zij dan niets laat weten...
Geloof jij dit nu echt? Heel dat verhaaltje op hun site van dat de dames daar een kamer huren is dikke flauwekul. Hun eigen indekken voor de belastingsinspectie ja! Geloof me gerust, heel de boel wordt vanop afstand georganiseerd door de eigenaar! Ze verwittigen nooit als er een dame niet opdaagt zodat je met de andere dame aan de slag zou gaan! Kassa, kassa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan