WHEM Kimi/Juki, Massage +, Rotterdam via Marktplaats

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb afspraak gemaakt via nummer van Marktplaats, want via dat nummer is communicatie aai WhatsApp mogelijk. Er werd open gedaan door de dame met bril, waarschijnlijk de dame op de kinky foto's. Dame was heel vriendelijk en spreekt redelijk Engels . Alleen bleek er ook een andere dame zonder bril te zijn en ik kreeg haar toegewezen. Zij spreekt minder goed Engels. Zij heeft wel redelijke borsten. De date was verder ok.. Al had ik waarschijnlijk lieve de dame met bril gehad. Ik zal later nog wel een recensie schrijven.
@ymmw1969
Bedankt voor je bericht.
Ik denk dat de dame die jij toegewezen hebt gekregen- die met redelijke borsten - de dame van de Kinky foto's is. Wanneer je foto 4 bekijkt waar ze onder een houten boog staat met daarachter tafels, staat er wat spanning op haar t-shirt. De dame met de bril is op die plek niet rijkelijk bedeeld.
Wat is de naam van de Kinky dame? In de foto's draagt ze geen bril. Heeft de dame met de bril die de deur open deed zich nog voorgesteld en daarbij haar naam genoemd?
 
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8670380-tina

https://www.marktplaats.nl/v/dienst...en-massagesalons/m1829672316-amy-massage-asia

Ik weet de werknamen van beide dames niet.
Op Marktplaats stond een ander nummer dat eindigt op 66 en deze heb ik gebruikt om te Whatsappen.

De foto's op Kinky is de dame met bril. Die heb ik dus niet gekregen.
Ik heb de dame gekregen die nu (maar dit kan zomaar weer veranderd worden) op Marktplaats foto staat.

Recensie heb ik hier gepalatst:
 
Laatst bewerkt:
Om het weer overzichtelijk te maken.

Telefoonnummer ...66:
Stond eerst op Marktplaats. Actief op WhatsApp. Waarschijnlijk spreek je dan met dame met bril (Kinky). Maar geen garantie dus dat je ook date met haar krijgt.

Telefoonnummer ...17:
Staat op Kinky. Is waarschijnlijk de dame met bril. Zelfde WhatsApp foto als ...66. Echter niet actief op WhatsApp.

Telefoonnummer ...73:
Staat nu op Marktplaats. Andere WhatsApp foto dan de andere twee nummers. Mogelijk is dit de dame waarmee ik gedatet heb.
 
Dat ...66 nummer heb ik ook steeds geprobeerd, maar nog niet gelukt om af te spreken. Twijfel nu ook wel een beetje of ik nog wel wil gaan eigenlijk.
 
Dat heeft Tina me uitgelegd. Op 1 of andere rare manier werkt na een paar berichten gedaan te hebben in WA, haar nummer niet meer met WA. Dat klopt ook, want ik heb WA-contact met haar gehad, maar op een gegeven moment kwam mijn bericht niet meer aan. Toen ik haar belde nam ze wel gewoon op.
Tina is overigens niet diegene van de MP-advertentie hierboven.
 
Tina is overigens niet diegene van de MP-advertentie hierboven.
Tot gisteren waarschijnlijk wel. Maar nu inderdaad niet meer, aangezien de inhoud van de advertentie helemaal gewijzigd is. WhatsAppen met Tina kan vast nog wel met ...66 nummer als je deze hebt.
 
Ik heb beide dames inmiddels bezocht.

Tina (degene met bril)

Telefoonnummers:
...66: Deze stond op de Marktplaatsadvertentie dat inmiddels van Amy is. Dit is het nummer wat ik gebruik om af te spreken via WhatsApp.
...17: Staat op de kinky pagina. WhatsApp niet mogelijk.

Recensiepagina: https://www.girlsreview.nl/threads/tina-rotterdam.13396/

Amy (grotere borsten)

Telefoonnummers:
...73 Stond eerst op de Marktplaats advertentie.
...01 Staat nu op Kinky en Marktplaats

Recensiepagina: https://www.girlsreview.nl/threads/amy-tina-juki-rotterdam.13216


Hou er rekening mee dat je misschien de andere dame kunt krijgen ongeacht met welke nummer je contract neem. Als je per se een vna de dames wilt vraag er dan voor zekerheid expliciet naar.
 
Laatst bewerkt:
Amy heeft nu haar eigen advertentie. Gezien de foto's lijkt dit het zelfde adres te zijn toen Tina nog ontving. Ben benieuwd of er naast Amy ook nog een verassingsdame aanwezig is.

Yoyo ontvangt ook op dat adres
 
Sla de foto op en upload deze via bijvoorbeeld Google Images. Op pagina 2 en vooral pagina 3 van de zoekresultaten vind je haar terug op websites met Chinees schrift dat over haarmodellen gaat .
Voorbeelden:
Doodziek wordt ik daar van !
België zit vol met Chinese dvp's ( 400+ ).
En bij 99% kloppen de foto's niet.
Als je een afspraak maakt zijn ze ook altijd beschikbaar, omdat ze gewoon een dame die op dat moment vrij is naar voren schuiven.
 
Er is al een recensie topic over Tina/Juki:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan