Recensie Kimi (voorheen Tina), Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
128
01/08/21
89
27
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8038295-kimi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8670380-tina (oude link)

Op deze locatie ontvangt ook een tweede Chinese dame:

Het zou kunnen dat je haar toegewezen krijgt als Tina al een andere afspraak heeft. Dat was me de vorige keer overkomen. Dit keer vroeg ik expliciet om haar. Het contact ging via WhatsApp via nummer dat eindigt op …66. Dit nummer is niet meer te vinden in haar advertentie. Met het nummer op Kinky (…17) is ze niet actief op WhatsApp.

Dame vind ik er leuk uitzien. Voor de borsten liefhebbers is het wel jammer dat ze kleine borsten heeft. Ze spreekt redelijk Engels en een stuk beter dan haar collega.

De actie vond plaats op een eenpersoons matras in de woonkamer. De slaapkamer was blijkbaar al bezet door de ander dame.

Het tongzoenen was in het begin wat behoudend, naarmate de date vorderde kwam ze wel steeds losser. Dit kun dit ook langdurig met haar doen. Beffen en vingeren was geen probleem. Ze is niet helemaal gladgeschoren, maar daar heb ik nooit problemen mee.

Bij het pijpen zonder condoom vond ik het fijn dat ze ook afwisselde door bijv. mijn schaft te likken. Op verzoek werden oom mijn ballen meegenomen.

We hebben drie standjes geneukt. In Missionaris ben ik tongzoenend klaargekomen.

Na afloop werd de tijd netjes volgemaakt door te kletsen en wat te knuffelen.

Ik vond het een hele plezierige date en verwacht haar wel vaker te bezoeken. Met Tina heb ik ook een betere klik dan met de andere dame, voornamelijk wegens de betere communicatie.

In deze topic zijn ook nog ervaringen van anderen te lezen:
 
Laatst bewerkt:
Ze lijkt weer terug in Nederland te zijn:
Zag het zojuist ook. Aan foto 2 te zien lijkt het dezelfde lokatie te zijn maar met een ander telefoonnummer.
Zou ook nu opnieuw een tweede dame aanwezig zijn?
 
Laatst bewerkt:
Zien jullie ook dat bijna alle foto's zwaar gemanipuleerd zijn rond armen en heupen?
Kijk naar achterdgrond
Deuren deurposten gordijnen deuk in bed en zelfs een rondlopende tv om haar slanker te laten lijken

Vraag me nu af moet ze dat nou echt doen is ze zo dik???
Of valt het allemaal wel mee
 
De dame op WhatsApp foto van huidig nummer ...43 herken ik niet als Tina. Waarschijnlijk is het deze dame:

Ze zijn dus weer met zijn tweeën.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe link van Tina of Juki zoals ze nu heet:

Bij navraag blijkt ze nu ergens anders in Rotterdam te ontvangen.
Ze heet weer kimi nu, maar als je een cijfer van 1 tot 10 moest geven voor haar gezicht, hoeveel zou je geven?
 
Dit lijkt haar nieuwe advertentie te zijn, want deze foto's gebruikte Kimi eerder.
Ik probeerde haar vandaag voor de derde keer te bezoeken en had WhatsApp contact via telefoonnummer ....87 dat nu in advertentie staat.

Ik kreeg adres (weer andere locatie dan de vorige twee keren) en ook een foto van een dame met bril. Op deze foto had de dame lang haar maar ik kon niet met zekerheid zeggen dat het iemand anders was. Dus de gok maar genomen. Bij aankomst bleek het helaas een andere dame te zijn.
Anderhalf uur later zie ik dat er in de advertentie weer Leiden staat.

Dus wie weet zit Kimi inderdaad in Leiden. Aan de andere kant is de telefoonnummer zeker niet van Kimi. Dat ik bij min vorige bezoek echt contact had met Kimi zelf weet ik vrij zeker, want na afloop liet ze onze WhatsApp contact zien zodat ik kon bevestigen dat ik dat inderdaad was.

Dus hoe het allemaal zit is mij nu een raadsel.
 
Gisteren zowel met Kimi, Alexandra als Susanna contact gehad. Ging helemaal nergens over. Dames geven allemaal zelfde adres op, maar niemand anders ontvangt daar???
Dan worden er foto's gestuurd, maar van elkaar. Opeens blijkt Alexandra op vakantie te zijn terwijl ze drie uur eerder je nog wilde ontvangen. Susanne was inmiddels binnen 10 minuten naar Leiden gegaan en weer teruggekomen

Uiteindelijk Susanna gebeld voor duidelijkheid. Was kennelijk niet blij met mijn uitzoek werkje 😏😂 Pussy is pussy kreeg ik te horen en ben nu geblokt 😂😂😂.
Toen ik haar aan de lijn had hoorde ik op de achtergrond minimaal drie andere ringtones (waarschijnlijk meerdere telefoons).

Grote kans dat een telefoniste alles regelt en zelf niet meer weet wie waar zit en welke foto's bij wie horen. Dus daarom ook maar de vraag wie de deur voor je open gaat doen.
In ieder geval niet voor mij.
 
Ik denk dat de dames wel zelf telefoon doen. Gisteren deed de dame de voordeur van appartement open toen ik appte dat ik er was.
En de laatste keer bij Kimi lagen er meerdere telefoons op tafel.
 
Vorige maand heb ik Kimi bezocht in Rotterdam. Ze deed lekker ongeremd mee, toonde initiatief en was in voor verschillende posities. Viel nog gezellig mee te babbelen ook nog. Dat was me zo goed bevallen dat ik een paar weken geleden besloot om opnieuw een afspraak te maken. Via de app ontving ik het adres en ik er heen. Het was wel op een andere locatie in Rotterdam. Kom ik binnen, staat daar een heel andere Aziatische dame voor mijn neus. Kimi had kort haar en een bril. Deze dame zag er heel anders uit. Omdat ze er niet onaardig uitzag, besloot ik te blijven. Daar kreeg ik later spijt van. Deze dame spraak geen woord Engels en tijdens het pijpen (zc) onderbrak ze voortdurend om luid rochelend in een doekje te spuwen. Neuken kon maar in een standje. Wat een verschil met die andere Kimi. Ik verwachtte Kimi Korthaar met bril, maar kreeg iemand anders. Blijkbaar worden dezelfde telefoonnummers en de Kinky accounts gebruikt voor steeds weer andere dames, zonder de foto's aan te passen. Hoewel goede ervingen met Amy en Kimi heb ik besloten de Chinese dames links te laten liggen, je weet niet wie je krijgt. Ik moet wel zeggen dat ik voor ik ging wel een foto ontving van een andere dame dan Kimi Korthaar met bril. Een dame die idd meer leek op Kimi Rochel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan