Hoort inclusiviteit op een openbaar forum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ons = dvp's
Gebruiksvoorwerp = een Auto (en alles wat erbij kwam kijken in je eerste post)

Wat je ontgaat? Bewust en onbewust zullen mensen het niet erg waarderen dat je mensen vergelijkt met een auto, dat klinkt ook niet bepaald mensvriendelijk. Ik vind het in iedergeval niet echt heel vriendelijk om ons te vergelijken met auto's.

Verder interesseert het topic mij ook niet. Ik zit er alleen om heren te woord te staan, te babbelen onder topics waar dat kan en om te zien of ik wat kan verbeteren (dmv recensies, die nog niet bestaan).
Och sjesus.... Het is een metafoor.... Wel eens van gehoord? Je kunt je wel overal over aangevallen voelen. Al die korte teentjes.... Bovendien, het gaat ook om de intentie... Als ik Layla een versleten kofferbak van een auto had genoemd, dán heb je een punt. Maar ik heb volgens mij nergens lopen vloeken of tieren of mensen beledigd. Dit was gewoon een metafoor om iets duidelijk te maken. Als je dat niet snapt, voel je je waarschijnlijk nu weer beledigd. ;)
En ik had geen idee dat jij een dvp bent... Er staat nota bene wandelaar onder je naam.... Het wordt steefds onoverzichtelijker hier.... Steeds meer DVP's... Die zich dan ook nog wandelaar noemen.... Misschien kunnen jullie ooit een eigen forum starten? Ik weet overigens vrijwel zeker dat daar dan geen plaats op zal zijn voor wandelaars.
 
He
Ons = dvp's
Gebruiksvoorwerp = een Auto (en alles wat erbij kwam kijken in je eerste post)

Wat je ontgaat? Bewust en onbewust zullen mensen het niet erg waarderen dat je mensen vergelijkt met een auto, dat klinkt ook niet bepaald mensvriendelijk. Ik vind het in iedergeval niet echt heel vriendelijk om ons te vergelijken met auto's.

Verder interesseert het topic mij ook niet. Ik zit er alleen om heren te woord te staan, te babbelen onder topics waar dat kan en om te zien of ik wat kan verbeteren (dmv recensies, die nog niet bestaan).
Mijn auto vindt het ook niet vriendelijk als hij vergeleken wordt met een DVP.
Maar hij rijdt verdomd lekker.
 
@Hot potato
Oprechte vraag. Las zojuist even de topic 'Liefde bedrijven'. Daar is een soort van troostactie gestart, waar jij ook enthousiast aan meedoet. Ik snap dat je voorkeuren hebt voor een dame, dat je een bepaalde DVP wellicht graag mag... Maar ik snap echt niet hoe op een forum voor wandelaars de hele tijd over en weer wordt gekirt over dat je elkaar allemaal zo lief vindt. En ik ben verre van een macho...
Als ik dat al zou doen, zou ik het in een whatsappje aan de dame sturen. Het voelt gewoon té allemaal. Ik voel dat door al deze reacties en het trooststopic alleen maar meer. Jij bent wellicht een hele aardige gast, maar je komt enorm onderdanig en (ik zeg het zoals het op mij overkomt) kruiperig over. Probeer nu eens over die eerste emotie van 'je beledigd voelen' heen te stappen en mij gewoon uit te leggen hoe dat voor jou werkt? Ik ben oprecht benieuwd. Wellicht snap ik het dan. Niet dat je me verplicht iets hoeft uit te leggen, maar het zou mij wellicht iets duidelijk maken dat ik nu helemaal niet snap.
 
@Hot potato
Oprechte vraag. Las zojuist even de topic 'Liefde bedrijven'. Daar is een soort van troostactie gestart, waar jij ook enthousiast aan meedoet. Ik snap dat je voorkeuren hebt voor een dame, dat je een bepaalde DVP wellicht graag mag... Maar ik snap echt niet hoe op een forum voor wandelaars de hele tijd over en weer wordt gekirt over dat je elkaar allemaal zo lief vindt. En ik ben verre van een macho...
Als ik dat al zou doen, zou ik het in een whatsappje aan de dame sturen. Het voelt gewoon té allemaal. Ik voel dat door al deze reacties en het trooststopic alleen maar meer. Jij bent wellicht een hele aardige gast, maar je komt enorm onderdanig en (ik zeg het zoals het op mij overkomt) kruiperig over. Probeer nu eens over die eerste emotie van 'je beledigd voelen' heen te stappen en mij gewoon uit te leggen hoe dat voor jou werkt? Ik ben oprecht benieuwd. Wellicht snap ik het dan. Niet dat je me verplicht iets hoeft uit te leggen, maar het zou mij wellicht iets duidelijk maken dat ik nu helemaal niet snap.
Harold, over het algemeen ben ik het met je eens, maar het bovenstaande vind ik te veel op de man gespeeld. Dat vind ik niet echt fair van je en is ook niet nodig
 
Harold, over het algemeen ben ik het met je eens, maar ik het bovenstaande vind te veel op de man gespeeld. Dat vind ik niet echt fair van je.
Laat hem maar komen ze hij wenst graag man op man te spelen alleen hoef ik aan hem niets te verklaren
 
En ik ben verre van een macho... (...)
Het voelt gewoon té allemaal. Ik voel dat door al deze reacties (...) alleen maar meer. (...) komt enorm onderdanig en (ik zeg het zoals het op mij overkomt) kruiperig over. Probeer nu eens over die eerste emotie van 'je beledigd voelen' heen te stappen en mij gewoon uit te leggen hoe dat voor jou werkt? Ik ben oprecht benieuwd. Wellicht snap ik het dan. (...) maar het zou mij wellicht iets duidelijk maken dat ik nu helemaal niet snap.
Ik zal je uitleggen wat je doet: Je concludeert teveel en je denkt te weinig.
 
Ik vraag nota bene om uitleg. En stel duidelijk dat het zo op mij overkomt. Wat zijn mijn conclusies dan.
Ik zou best een conclusie willen trekken, maar daarvoor moet ik het eerst een beetje begrijpen, dus vraag ik om uitleg/ duiding. Op volgens mij toch echt nette manier. Is dat ook al verkeerd.
 
@Hot potato
Oprechte vraag. Las zojuist even de topic 'Liefde bedrijven'. Daar is een soort van troostactie gestart, waar jij ook enthousiast aan meedoet. Ik snap dat je voorkeuren hebt voor een dame, dat je een bepaalde DVP wellicht graag mag... Maar ik snap echt niet hoe op een forum voor wandelaars de hele tijd over en weer wordt gekirt over dat je elkaar allemaal zo lief vindt. En ik ben verre van een macho...
Als ik dat al zou doen, zou ik het in een whatsappje aan de dame sturen. Het voelt gewoon té allemaal. Ik voel dat door al deze reacties en het trooststopic alleen maar meer. Jij bent wellicht een hele aardige gast, maar je komt enorm onderdanig en (ik zeg het zoals het op mij overkomt) kruiperig over. Probeer nu eens over die eerste emotie van 'je beledigd voelen' heen te stappen en mij gewoon uit te leggen hoe dat voor jou werkt? Ik ben oprecht benieuwd. Wellicht snap ik het dan. Niet dat je me verplicht iets hoeft uit te leggen, maar het zou mij wellicht iets duidelijk maken dat ik nu helemaal niet snap.
Ten eerste ik voel me niet beledigd door niemand niet ze maar als gij dat denkt 👍 geen probleem. En ik kruip ook voor niemand niet. En voor de rest hè hoef ik u niets te verklaren. 🤫
 
Laat hem maar komen ze hij wenst graag man op man te spelen alleen hoef ik aan hem niets te verklaren
Ik vraag je iets, dat is alles. Of kun je het niet uitleggen en trek je dus gelijk de 'o, gossie, ze vallen me aan-kaart'. Doe nu eens niet zo slap en leg me gewoon uit hoe jij het ervaart. Ik toon interesse. Ik weet ook niet hoe ik dat anders kan doen. We kunnen ook nooit iets vragen, en dan nooit iets begrijpen.
 
Harold, over het algemeen ben ik het met je eens, maar het bovenstaande vind ik te veel op de man gespeeld. Dat vind ik niet echt fair van je en is ook niet nodig
Ik probeer het te begrijpen, dat kan alleen door met iemand te praten. En dan helpt het als ik aangeef hoe ik het ervaar. Volgens mij probeer ik dat ook duidelijk te maken in mijn tekstje.
 
Ik vraag je iets, dat is alles. Of kun je het niet uitleggen en trek je dus gelijk de 'o, gossie, ze vallen me aan-kaart'. Doe nu eens niet zo slap en leg me gewoon uit hoe jij het ervaart. Ik toon interesse. Ik weet ook niet hoe ik dat anders kan doen. We kunnen ook nooit iets vragen, en dan nooit iets begrijpen.
Mij aanvallen 🤣🤣🤣 keep on dreaming boy
 
Hij verstaat nog niet dat er onder een dvp wandelaar staat wat enkel te maken heeft met het aantal geposte berichten 🤷🏼‍♂️onder andere dames hun naam staat er stamgast
Dat wist ik inderdaad niet. Ik ga er nog steeds vanuit dat dit een forum is voor wandelaars. Ik zit ook niet de hele dag op dit forum... Maar ik heb vandaag ook al veel getikt, dus ben ik binnenkort dan ook opeens dvp? ;)
 
Ik vraag nota bene om uitleg. En stel duidelijk dat het zo op mij overkomt. Wat zijn mijn conclusies dan.
Ik zou best een conclusie willen trekken,
maar daarvoor moet ik het eerst een beetje begrijpen, dus vraag ik om uitleg/ duiding. Op volgens mij toch echt nette manier. Is dat ook al verkeerd.
Is dat niet de kern van wat je zoekt? indruk en duiding?
 
Is dat niet de kern van wat je zoekt? indruk en duiding?
Nee, ik probeer een discussie aan te zwengelen over dit forum, de intenties en wat beter kan. Ik noem dingen bij naam omdat je anders niet tot een inhoudelijk gesprek kunt komen. Het gaat niet over mij, het gaat niet over Layla, het gaat over een richting die dit forum op gaat.
 
Maar inhoudelijk? desnoods via pm? Ik ben gewoon oprecht benieuwd. Dat is toch eerder interesse dan je aanvallen.... Lijkt me
Fijn voor je interesse maar ik hoef geen verantwoording af te leggen aan niemand wat doe of laat. Mss zou het ook kunnen dat de dvp's ook gevoelens hebben en een beetje waardering is hier wel op zijn plaats kan verkeerd zijn maar zo denk ik er over
 
Och sjesus.... Het is een metafoor.... Wel eens van gehoord? Je kunt je wel overal over aangevallen voelen. Al die korte teentjes.... Bovendien, het gaat ook om de intentie... Als ik Layla een versleten kofferbak van een auto had genoemd, dán heb je een punt. Maar ik heb volgens mij nergens lopen vloeken of tieren of mensen beledigd. Dit was gewoon een metafoor om iets duidelijk te maken. Als je dat niet snapt, voel je je waarschijnlijk nu weer beledigd. ;)
En ik had geen idee dat jij een dvp bent... Er staat nota bene wandelaar onder je naam.... Het wordt steefds onoverzichtelijker hier.... Steeds meer DVP's... Die zich dan ook nog wandelaar noemen.... Misschien kunnen jullie ooit een eigen forum starten? Ik weet overigens vrijwel zeker dat daar dan geen plaats op zal zijn voor wandelaars.
Dat er wandelaar staat kan ik niks aan doen, daarvoor mag je klagen bij de admin/moderators. Gelukkig is mijn aanvraag ingewilligd (zoals verplicht is op dit forum) en heb ik zo'n mooie gele plak met DVP bij mijn naam staan. Snap wel dat je die over het hoofd ziet, geel is ook niet mijn favoriete kleur.

Maar dat daar gelaten. Je beledigt voelen is een keuze. Iets op het internet zal mij nooit kunnen beledigen. Neemt niet weg dat niet iedereen een geschikte metafoor vind.

Daarbij heb je voor de rest vast een punt. Het is ook niet echt chill dat een topic (wat er niet voor bedoeld is) word volgespamt.

Heb echter dan nog wel een vraag aan je. Vind je dat DVPs gewoon niet welkom moeten zijn op dit forum of geen toegang moeten krijgen tot het lezen/reageren op dit forum? Ben gewoon even heel nieuwsgierig hoe je hierin staat.
 
Nee, ik probeer een discussie aan te zwengelen over dit forum, de intenties en wat beter kan. Ik noem dingen bij naam omdat je anders niet tot een inhoudelijk gesprek kunt komen. Het gaat niet over mij, het gaat niet over Layla, het gaat over een richting die dit forum op gaat.
Tot nu toe is mijn indruk dat het een levendig forum is.
 
Nee, ik probeer een discussie aan te zwengelen over dit forum, de intenties en wat beter kan. het gaat over een richting die dit forum op gaat.
Wat is die richting dan? Je ziet een probleem dat er eigenlijk niet is. Dames mogen zichzelf promoten en er is nu één dame geweest die het effectief ook daadwerkelijk gedaan heeft met een eigen topic. Wel een aparte dame blijkbaar, met cirkeltje, Maar so what?
Het aanbidden gedrag en de reactie daarop zijn irritant wanneer het buiten het eigen topic plaats vindt, maar niet meer dan ander off topic gebeuren. Probleem is dus eerder te weinig moderatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan