Hoort inclusiviteit op een openbaar forum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben oprecht nieuwsgierig naar. Ik heb hier namelijk ook zo mijn ideeën over en het lijkt mij totaal niet verkeerd om te discussie te voeren op een respectvolle en normale manier zoals Harold het ook bedoeld heeft.

Ik ga nu wel slapen maar ik ben erg benieuwd naar het antwoord morgenochtend!
 
Dat er wandelaar staat kan ik niks aan doen, daarvoor mag je klagen bij de admin/moderators. Gelukkig is mijn aanvraag ingewilligd (zoals verplicht is op dit forum) en heb ik zo'n mooie gele plak met DVP bij mijn naam staan. Snap wel dat je die over het hoofd ziet, geel is ook niet mijn favoriete kleur.

Maar dat daar gelaten. Je beledigt voelen is een keuze. Iets op het internet zal mij nooit kunnen beledigen. Neemt niet weg dat niet iedereen een geschikte metafoor vind.

Daarbij heb je voor de rest vast een punt. Het is ook niet echt chill dat een topic (wat er niet voor bedoeld is) word volgespamt.

Heb echter dan nog wel een vraag aan je. Vind je dat DVPs gewoon niet welkom moeten zijn op dit forum of geen toegang moeten krijgen tot het lezen/reageren op dit forum? Ben gewoon even heel nieuwsgierig hoe je hierin staat.
Vind ik niet.
Kinky had vroeger ook een gedeelte waar je als wandelaar niet kon reageren. Alleen DVP's konden dat.
 
Dat er wandelaar staat kan ik niks aan doen, daarvoor mag je klagen bij de admin/moderators. Gelukkig is mijn aanvraag ingewilligd (zoals verplicht is op dit forum) en heb ik zo'n mooie gele plak met DVP bij mijn naam staan. Snap wel dat je die over het hoofd ziet, geel is ook niet mijn favoriete kleur.

Maar dat daar gelaten. Je beledigt voelen is een keuze. Iets op het internet zal mij nooit kunnen beledigen. Neemt niet weg dat niet iedereen een geschikte metafoor vind.

Daarbij heb je voor de rest vast een punt. Het is ook niet echt chill dat een topic (wat er niet voor bedoeld is) word volgespamt.

Heb echter dan nog wel een vraag aan je. Vind je dat DVPs gewoon niet welkom moeten zijn op dit forum of geen toegang moeten krijgen tot het lezen/reageren op dit forum? Ben gewoon even heel nieuwsgierig hoe je hierin staat.
Als je het mij vraagt wel het liefst heb ik geen enkele dvp's op dit forum niet omdat ik het jullie niet gun maar omdat er conflicten ontstaan tussen dvp's en forumleden jullie beginnen steeds meer de overhand te krijgen vind ik en dat maakt dit forum kapot.
 
Ik ben oprecht nieuwsgierig naar. Ik heb hier namelijk ook zo mijn ideeën over en het lijkt mij totaal niet verkeerd om te discussie te voeren op een respectvolle en normale manier zoals Harold het ook bedoeld heeft.

Ik ga nu wel slapen maar ik ben erg benieuwd naar het antwoord morgenochtend!
Volgens mij heeft Harold niet gezegd dat vrouwen niet welkom zijn op het forum, Integendeel zelfs.
 
Als je het mij vraagt wel het liefst heb ik geen enkele dvp's op dit forum niet omdat ik het jullie niet gun maar omdat er conflicten ontstaan tussen dvp's en forumleden jullie beginnen steeds meer de overhand te krijgen vind ik en dat maakt dit forum kapot.
Ik volg je. Dan heb schets ik even mijn situatie;

Als hier recensies staan en die zijn negatief dan is dat voor mij (hangt af van hoe goed beschreven de recensie is) een leerzaam moment. Hier kan ik zien en lezen wat ik zou kunnen verbeteren voor de volgende. Eventueel kan ik dan prive wat meer duidelijkheid krijgen.

Geen dvps op het forum betekend ook dat wij niet kunnen verbeteren.

Hoe denk je daar over?

Wellicht dat er beter gemodereerd moet worden waar iedereen op reageert. Ik vind hoor en wederhoor wel erg belangrijk op een forum zoals deze. Misschien een idee dat er toch strenger gemodereerd moet worden?
 
Dat er wandelaar staat kan ik niks aan doen, daarvoor mag je klagen bij de admin/moderators. Gelukkig is mijn aanvraag ingewilligd (zoals verplicht is op dit forum) en heb ik zo'n mooie gele plak met DVP bij mijn naam staan. Snap wel dat je die over het hoofd ziet, geel is ook niet mijn favoriete kleur.

Maar dat daar gelaten. Je beledigt voelen is een keuze. Iets op het internet zal mij nooit kunnen beledigen. Neemt niet weg dat niet iedereen een geschikte metafoor vind.

Daarbij heb je voor de rest vast een punt. Het is ook niet echt chill dat een topic (wat er niet voor bedoeld is) word volgespamt.

Heb echter dan nog wel een vraag aan je. Vind je dat DVPs gewoon niet welkom moeten zijn op dit forum of geen toegang moeten krijgen tot het lezen/reageren op dit forum? Ben gewoon even heel nieuwsgierig hoe je hierin staat.
Ik begin me dat nu oprecht af te vragen en dat is de discussie die ik hier probeer te voeren.
De bijdragen van Belle en Lisa vindt ik nooit storend. Ik heb bij beiden het idee dat zij die hele verafgoding ook niet prettig vinden. Zich ervan distantiëren.
Ik heb me nooit geergerd aan hun bijdragen. Ze hebben humor, reageren ook inhoudelijk op vragen, zijn open.... Nooit dwingend.
Layla omarmde het hele intense juist en maakte er ook nog een groepje gelijkgestemden van. Vriendjes, inner circle. Dát vind ik te ver gaan. Op een forum voor wandelaars dan. Ik vind ook steeds meer dat ze er een bepaalde 'afhankelijk' mee creëert Daar heb ik ook wat moeite mee.
Ter vergelijking, er is ook een black/white list voor vooral buitenlandse dames. Daar kúnnen wij niet eens bij.
Ik kan geen echt gesprek met mensen voeren, als ik niet zeg wat ik vind. Hoe moet een ander er dan inhoudelijk op reageren als hij niet weet wat ik vindt of hoe iets op mij overkomt?
Dan krijg je gesprekken als: 'Jij doet misschien heel soms iets, niet dat het me stoort hoor, maar je doet een dingetje, heel soms, ik zeg niet wat, maar het is wel een dingetje, heel soms. En niet dat ik daar iets van vind hoor en ik wil het ook niet begrijpen hoor. Want jij mag zijn wie je bent en je bent een prachtig mens. Maar dat wilde ik dus even zeggen. Je bent lief. Sorry.'
Uit de grootste ruzies worden de beste vriendschappen geboren.


Om op je vraag terug te komen. Ik denk dat het voor iedereen beter is en duidelijker als er een forum komt voor dvp's waar ze zich naar hartelust kunnen profileren, Ik denk dat het een niche zou kunnen zijn.
En hier zijn ze ook welkom. Maar dan niet als aanjager van zichzelf. Ik denk dat als dit zo doorgaat het best eens een forum kan worden voor dvp's, waar wandelaars zich moeten inhouden en rekening houden met dvp's ,
Ik ben het tegendeel van macho, onderhou vriendschappelijke banden met dvp's en vindt het mooi als er speciale banden ontstaan. Ik ben voor menselijk contact en heb geen (of probeer althans zo min mogelijk) vooroordelen (te hebben als menselijk mogelijk is).
Maar door alle reacties hier krijg ik alleen steeds meer de indruk dat de wandelaars hier op termijn een bijrol gaan vervullen.

Ik snap overigens wel dat je lid wordt als dvp. Er wordt over je geschreven en je wilt weten wat. Nieuwe inzichten krijgen wellicht.
Ik denk dat ik als dvp hetzelfde zou doen.

Kortom, ik weet het ook niet. Een beetje... Ik hoopte dat een discussie zou helpen.. Maar heb het idee dat het tegendeel het geval is...

Dank voor de vraag. Zo praat ik graag met mensen, Hoop dat je iets aan al mijn woorden hebt. Het zijn er veel, juist omdat ik altijd alles van alle kanten probeer te benaderen.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg je. Dan heb schets ik even mijn situatie;

Als hier recensies staan en die zijn negatief dan is dat voor mij (hangt af van hoe goed beschreven de recensie is) een leerzaam moment. Hier kan ik zien en lezen wat ik zou kunnen verbeteren voor de volgende. Eventueel kan ik dan prive wat meer duidelijkheid krijgen.

Geen dvps op het forum betekend ook dat wij niet kunnen verbeteren.

Hoe denk je daar over?

Wellicht dat er beter gemodereerd moet worden waar iedereen op reageert. Ik vind hoor en wederhoor wel erg belangrijk op een forum zoals deze. Misschien een idee dat er toch strenger gemodereerd moet worden?
Lezen en leren.
 
Volgens mij heeft Harold niet gezegd dat vrouwen niet welkom zijn op het forum, Integendeel zelfs.
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik ben alleen oprecht nieuwsgierig naar zijn visie hierin. Niet alleen naar het van hem maar in het algemeen.

Er is veel frustratie over en weer. Mijn vraag vind ik dan wel een vrij nuttige en aansluitende vraag op die frustratie.

Probeer alleen maar de discussie een toevoeging te geven :)
 
Ik volg je. Dan heb schets ik even mijn situatie;

Als hier recensies staan en die zijn negatief dan is dat voor mij (hangt af van hoe goed beschreven de recensie is) een leerzaam moment. Hier kan ik zien en lezen wat ik zou kunnen verbeteren voor de volgende. Eventueel kan ik dan prive wat meer duidelijkheid krijgen.

Geen dvps op het forum betekend ook dat wij niet kunnen verbeteren.

Hoe denk je daar over?
Volgens mij kun je hier ook zonder lid te worden de recensies bekijken waarom perse lid worden als jullie je service verbeteren klaagt niemand hier en zul je zelfs punten scoren. Waar ik me aan irriteer zijn de dvp's die niet tegen een slechte recensie kunnen en alleen maar goede recensies willen lezen. En dan heb ik het niet alleen over dvp's die hier lid zijn maar ook over dvp's die zich voordoen als nieuwe forumleden en dan hier komen klagen.
 
Volgens mij kun je hier ook zonder lid te worden de recensies bekijken waarom perse lid worden als jullie je service verbeteren klaagt niemand hier en zul je zelfs punten scoren. Waar ik me aan irriteer zijn de dvp's die niet tegen een slechte recensie kunnen en alleen maar goede recensies willen lezen. En dan heb ik het niet alleen over dvp's die hier lid zijn maar ook over dvp's die zich voordoen als nieuwe forumleden en dan hier komen klagen.
Het nut van lid worden is dat je op die manier kunt communiceren. Ik heb dat in het topic "wie heeft ervaring met" ook gedaan. Dat is meer om mensen op de hoogte te houden, algemene vragen beantwoorden etc.

In mijn geval is dat nooit aangekaart als onprettig maar juist waardevol.

In mijn ogen is dat ook maar een van de weinige dingen die ik hier te zoeken heb :)
 
Layla omarmde het hele intense juist en maakte er ook nog een groepje gelijkgestemden van. Vriendjes, inner circle. Dát vind ik te ver gaan. Op een forum voor wandelaars dan. Ik vind ook steeds meer dat ze er een bepaalde 'afhankelijk' mee creëert Daar heb ik ook wat moeite mee.
Je hebt een hele lap tekst neergegooid, maar dit lijkt me de essentie: Je hebt dus moeite met de de door Layla gehanteerde stijl.
(Maar je wilde er niet over azijnzeiken, dus maar dit topic gestart)
 
Maar wat is het probleem dan als dit zich weer herhaald?
Er is een grote groep tevreden met de service die ze geeft.

De dame heeft zich hier gepromoot met een bepaalde stijl, dit trok een bepaalde clientèle aan, er volgden hier reviews(!!!) en deze bevestigden dat de dame goede service geeft. Eigenlijk werkte het forum hier dus in ieders voordeel.
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is het probleem dan als dit zich weer herhaald?
Er is een grote groep tevreden met de service die ze geeft.

De dame heeft zich hier gepromoot met een bepaalde stijl, dit trok een bepaalde clientèle aan, er volgend hier reviews(!!!) en deze bevestigden dat de dame goede service geeft. Eigenlijk werkte het forum hier dus in ieders voordeel.
Ten eerste: ja, ik tik teveel :)
Maar met een zin start je geen discussie. En dit ligt, zoals te merken is alhier, kennelijk gevoelig. Dus probeerde ik het omslachtig te formuleren, omdat ik dat al zag aankomen.
En ik maak me zorgen dat dit een forum wordt waar niet de wandelaar, maar de dvp de bovenhand heeft. En we als de fans van Ajax en Feijenoord zowaar nog eens als fans van dame A en fans van dame B op een weiland gaan afspreken ;)

Het forum kantelt langzaamaan richting dvp. Qua werving reclame, wat je wel en niet mag zeggen....

De topics van Layla hebben daar, wellicht onbewust, in mijn ogen een nieuwe ruk aan gegeven.
 
Maar wat is het probleem dan als dit zich weer herhaald?
Er is een grote groep tevreden met de service die ze geeft.

De dame heeft zich hier gepromoot met een bepaalde stijl, dit trok een bepaalde clientèle aan, er volgend hier reviews(!!!) en deze bevestigden dat de dame goede service geeft. Eigenlijk werkte het forum hier dus in ieders voordeel.
Dat klopt inderdaad. Maar als de DVP zich beperkt tot een inner circle dan heeft het geen zin om deze ervaringen hier te delen. Leuk of lekker om te lezen, maar je kan er geen reet mee.
 
Ok, maar tot het inner cicrcle jerk quotum werd ingesteld had je er gewoon wat aan. Haar recensietopic is nu gesloten. Het "probleem" Layla lost zich dus vanzelf op. We hebben hier toch meer met een uitzondering te maken dan een gevaarlijk precedent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan