Horny private sex party 7 januari

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
155
13/02/22
121
19
Blijkbaar stond ik op de mailinglijst van dit feestje en kreeg ik een appje met de uitnodiging van dit feest.

So far so good!

Leuke dames, leuk concept, een beetje prijzig, maar prima! Wat blijkt ik ben helaas verhinderd. Dus ik vraag of ze ook 1 op 1 daten, geen antwoord. Wel een antwoord op mijn andere vraag. Dus ik stel mijn vraag nog eens. Wat denk je? Dit Is de reactie: Nee, en bij deze gaat je nummer meteen op de fakerslijst voor het herhaald stellen van domme vraag.
Screenshot bijgevoegd.

Wat een arrogantie, ik ben nu blij dat ik er niet bij ben. Ik kan me niet voorstellen dat dit een succes gaat worden, maar hoor graag van andere leden die zijn geweest!


 

Bijlagen

  • Screenshot_20230103-090424_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20230103-090424_WhatsApp.jpg
    112,5 KB · Weergaven: 79
Wees blij, dat is namelijk onderstaande beunhaas die vooraf de hemel belooft en je na aankomst letterlijk opsluit in de krochten van de hel. Laatst schijnt het gross van de bezoekers na betaling direct weer ontgoocheld te zijn vertrokken toen ze zagen wat hen te wachten stond. Hij probeert het nu weer onder een nieuwe naam. Zie onderstaande recensies onder zijn andere naam.


 
Laatst bewerkt:
Ga Ik inderdaad maar eens goed lezen!
Ik was in eerste instantie zeer onder de indruk van de fotos van de deelnemers. Maar gelukkig bestaat dit forum!
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal.
Foto`s is een opsmuktrucje. Altijd voorzichtig mee zijn.

Lees je maar eens door de berichten heen op dit forum, het gaat je heel wat opleveren. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan