Hotel Rotterdam Blijdorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kan ook een zootje lakens aan elkaar knopen en uit het raam hangen zodat ze buitenom naar boven kunnen klimmen
Bij zo'n hotel zijn ze heus niet achterlijk hoor en al helemaal niet preuts , die snappen heus wel dat een man alleen wel eens gezelschap zoekt , als de dame bij de receptie meld dat ze voor mijnheer xxx komt in kamer nr zoveel belt de receptioniste even of dat klopt en dan kan ze zo doorlopen
 
Een goed alternatief is tegenwoordig het vd valk hotel in Schiedam. Daar kan je je date opwachten in de parkeergarage en dan buiten het oog van de receptie zo meenemen naar de lift. Voor de lift heb je overigens wel je kamerpasje nodig dus de dame kan niet gelijk zelf naar de kamer komen.
 
Ik kom bijna wekelijks in verschillende hotels in binnen en buitenland. Ik spreek altijd met de dame ergens in de lobby of hotelbar af. Gewoon handje/kusje geven vragen hoe het gaat alsof ze een collega is. Eventueel drankje halen en dan gewoon naar boven. Niemand die raar kijkt. Hoe normaler en openlijker je doet/afspreekt hoe minder het opvalt. Nooit problemen gehad.
 
jaren geleden had ik een date bij een dame die resideerde in het hotel met de toekan, bij schiphol aan de A4.
Toen ik mijn auto geparkeerd had, belde ik voor haar kamer nummer en kon gelijk doorlopen naar de kamer zonder tekst en uitleg te geven aan de receptie. Die ervaring had ik ook bij de toekan in Almere meer recent. Ik denk dat het per hotel verschilt of en hoe men bij de kamer kan komen.
 
Ik ben lid van vdvalkexclusief (niks exclusiefs aan hoor). Dan kun je via de app inchecken en je telefoon als kamersleutel gebruiken. Je hoeft dan niet langs de receptie.

Vd Valk is welbekend als neukhotel voor pro's en swingers. Zolang je er geen werkbasis van maakt als pro kan er een hoop.
Doen zij nog iets met je adresgegevens (post sturen)? 🤔
 
Ik ben lid van vdvalkexclusief (niks exclusiefs aan hoor). Dan kun je via de app inchecken en je telefoon als kamersleutel gebruiken. Je hoeft dan niet langs de receptie.

Vd Valk is welbekend als neukhotel voor pro's en swingers. Zolang je er geen werkbasis van maakt als pro kan er een hoop.
Klinkt goed. Maar gaat erom dat de Dame naar boven/met de lift kan zonder jou Niet jijzelf, toch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan