Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi, dit weekend wil ik mijn Halve eeuw vieren. Het zou leuk zijn kon ik dat opwaarderen met een leuk speels contact met een ondeugende sportieve vrouw in de heterozaal van de cinema. Ikzelf slank, verzorgd en getrimd. Wie kan vrijdag, zaterdag, zondag in de late namiddag me vergezellen. Laat maar weten welk uur je kun koen. Alles kan, niets moet.
Anders moet weer naakt alleen spelen in de heterozaal.
 
Ah janmaat, slaapmuts als jullieniets construtief kunnen bijdragen aan dit forum en enkel negatieve en goedkope reacties plaatsen, dan wordt het misschien tijd om een hobby te zoeken. Ik verwacht niet dat er hier wereldwonderen worden gerealiseerd maar positieve ingesteldheid maakt dit forum alleen maar beter en respect voor ieders wensen en dromen. Ook al komt er maar 1% van onze dromen uit.
 
Ah janmaat, slaapmuts als jullieniets construtief kunnen bijdragen aan dit forum en enkel negatieve en goedkope reacties plaatsen, dan wordt het misschien tijd om een hobby te zoeken. Ik verwacht niet dat er hier wereldwonderen worden gerealiseerd maar positieve ingesteldheid maakt dit forum alleen maar beter en respect voor ieders wensen en dromen. Ook al komt er maar 1% van onze dromen uit.
ik geef enkel maar een tip
je hoeft daar niet zo gefrustreerd op reageren
 
ik geef enkel maar een tip
je hoeft daar niet zo gefrustreerd op reageren
Slaapmuts, dit is geen toepasbare tip. Als ik pseudo-sex zoek kan ik inderdaad voor de betaalde "erin-erop-erover" afspraak gaan. Genoeg ervaring hiermee in het verleden, maar is voor mij niet bevredigend contact.
Er zijn genoeg websites waar ik deze contacten kan vinden of de 4 raambuurten in vlaandern/brussel.
 
Jan, je mist de volledig het punt. Wie zegt dat ik me eenzaam ga aftrekken of dat ik sowieso ga zonder reactie ?
Vroeger, voor corona kon je gewoon er naartoe gaan en kwam je altijd wel een vrouw of koppel tegen. Meerendeel van hen hebben zich vooral verplaatst naar parenclubs.
Deze forums zijn er voor positieve constructieve bijdragen tot nut van iedereen of negatieve reacties om andere te behoeden van slechte contacten.
Voor de rest reageer ik niet verder meer op.
 
Ik vind de prijs niet online 🫤
Hoeveel betaal je dan tegenwoordig? Wij zijn een hele poos geleden eens geweest en ik geloof dat het toen 25€ was, wat die cinema wel waard was: handdoeken, douche, lockers,.. alles was kraaknet.. echt een groot verschil met andere sexcinema's.
Klopt 25 eur. Ik vind het ook zijn geld waard. Zeker als je vooraf afspreekt met een koppel of vrouw. Jullie nog plannen om te gaan?
 
Je hebt in de cinema 2 verdiepingen. In de heterozaal is er een groot matras waar iedereen wel kan meekijken. Dan heb je ook een glory hole op deze verdieping. Die biedt wat meer privacy aangezien. Het is een ruimte met een matras waarvan 2 wanden voorzien zijn van gloryholes en kijkgaten. Verder kan je een gordijn toetrekken om meer privacy te creëren. In de gayzaal is er ook een gelijkaardige gloryholeruimte beschikbaar en ook een "openbare" matras.
 
Zijn er op de hetero verdieping vaak mensen aanwezig? Mijn vriendin en ik zouden graag eens willen gaan, het zou de eerste keer zijn dat we zoiets doen. Mijn vriendin zou graag bekeken worden terwijl we seks hebben. Als er een enigszins aantrekkelijke man zou zijn die groot geschapen is zou deze eventueel zelfs mogen meedoen (haar neuken terwijl ze mij pijpt of terwijl ik toekijk). Maar zou dus sowieso leuk zijn om te weten of er hier wat volk rondloopt aangezien het jammer zou zijn mochten we hier alleen zijn.
 
Zijn er op de hetero verdieping vaak mensen aanwezig? Mijn vriendin en ik zouden graag eens willen gaan, het zou de eerste keer zijn dat we zoiets doen. Mijn vriendin zou graag bekeken worden terwijl we seks hebben. Als er een enigszins aantrekkelijke man zou zijn die groot geschapen is zou deze eventueel zelfs mogen meedoen (haar neuken terwijl ze mij pijpt of terwijl ik toekijk). Maar zou dus sowieso leuk zijn om te weten of er hier wat volk rondloopt aangezien het jammer zou zijn mochten we hier alleen zijn.
Wij zijn er een keer geweest, en vonden het een verrassend aangename, propere plek met veel voorzieningen (douches, lockers, handdoeken,..).

Hadden wel afgesproken met een extra kerel (geregeld door mijn vriend, ik kende hem niet), die aantrekkelijk en grootgeschapen was, want de aanwezigen waren dat een pak minder 🙃
Maar toch: niets dan lof voor die plek.
 
Wij zijn er een keer geweest, en vonden het een verrassend aangename, propere plek met veel voorzieningen (douches, lockers, handdoeken,..).

Hadden wel afgesproken met een extra kerel (geregeld door mijn vriend, ik kende hem niet), die aantrekkelijk en grootgeschapen was, want de aanwezigen waren dat een pak minder 🙃
Maar toch: niets dan lof voor die plek.
En hoe kom ik juist in contact met jouw vriend? 😏😜
 
Je moet echt geluk hebben of je telefoonnummer aan de kassa geven.Dame alleen zie je zelden en als ik die zag in de meer dan 30j dat ik sexcine doe zijn het ofwel hoertjes (destijs in abc gent) of in opdracht (,in aalst een zwarte schoonheid) In Aalst heb ik van de 10 bezoeken 4 koppels gezien. 2 lieten zich bekijken en 2 lieten anderen actief deelnemen en van die 2 was er 1 duidelijk ingehuurd.
Ik deel je idee daarover ,ook al meerdere keren geweest in Aalst 4 keer koppel gezien en 1 zwate dame de laatste was net als 1 loppel ingehuurd twee koppels waren actief...ander leit ze eerst bekijken en stonden.op punt voor meer met 2 andere mannen waaronder ik todat er ineens de ene man na de andere binnen kwamen die telefonisch verwittigd waren Te opdringerig wazrdoor ze het koppel weg jaadgen .
In de de sexcines in gent in de loop van de jaren mss wel 20 koppels gezien,vooral jaren 90/2000 ,meeste waren actief maar bepaalden wel met wie en wat niet. In abc kwamen dan de hoertjzs die alles hebben kapot gemaakt (ook internet vooral na 2000) in sexy world nu soms nog twee oudere koppels ,man.passief vrouw ofwel actief of om zich te laten onderspuiten. Laatse geil koppel was een jong Indisch koppel De vrouw kon je beffen likken kussen tepels zuigen tot hij zei genoeg en vroeg op haar borsten te komen En dan waren ze weer weg .ondergespoten door meerdere mannen . Nog eens echt een amateur koppel Zelden geworden
 
Terug
Bovenaan Onderaan