Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik las hier nog dat er via de uitbater extra mensen aanwezig waren...op zich weinig problemen mee 😉. Iemand een idee wanneer en op basis van welke info hij deze contacteert? Ik zou straks eens willen afzakken richting de hotstore en altijd leuk als er dan iets te beleven valt 🙂
Ja, k weet dat dat gebeurt. Soms zegt ze zelf ook als je er bent of er nog een koppel komt. Eens meegemaakt. Ik ging weg omdat er geen volk was en ze zei dat er in half uur een koppel ging zijn. En dat was zo, alsook plots veel volk die blijkbaar verwittigd waren. Koppel was vermoedelijk ook ingehuurd. Was een geile gangbang.
 
Ja ,ik weet dat dat gebeurd Soms zegt ze zelf ook als je er bent of er nog een koppel komt Eens meegemaakt Ik ging weg om er ging volk was en ze zei dat er in half uur een koppel ging zijn En dat was zo ,alsook plots veel volk die blijkbaar verwittigd waren Koppel was vermoedelijk ook ingehuurd Was een geile gangbang
Wel dat doen ze dan maar heel zelden. Ik ben er in mijn meer dan 10 bezoeken nooit koppel, vrouw tegengekomen. Meestal 1 of 2 mannen, zelfs al paar keer alleen. Het is nochthans propere cinema, dus waarom het koppels afschrikt ligt misschien dat de inkomprijs ook voor koppels 25 is.
En vrouwen alleen zijn in de meeste cinema's een wereldwonder.
Of ze zijn geen fan van mij hahaha
 
Had het verhaal ook gehoord dat je je op een lijst kon laten zetten om te worden gecontacteerd door de uitbater als "er wat te beleven valt" in de cinema. Heb de vraag destijds ook aan de uitbater gesteld en het antwoord was dat ze dat niet (meer) deden omwille van het feit dat dit al een paar keer aanleiding had gegeven tot heftige discussies.
 
Wel dat doen ze dan maar heel zelden. Ik ben er in mijn meer dan 10 bezoeken nooit koppel, vrouw tegengekomen. Meestal 1 of 2 mannen, zelfs al paar keer alleen. Het is nochthans propere cinema, dus waarom het koppels afschrikt ligt misschien dat de inkomprijs ook voor koppels 25 is.
En vrouwen alleen zijn in de meeste cinema's een wereldwonder.
Of ze zijn geen fan van mij hahaha
Je moet echt geluk hebben of je telefoonnummer aan de kassa geven.Dame alleen zie je zelden en als ik die zag in de meer dan 30j dat ik sexcine doe zijn het ofwel hoertjes (destijs in abc gent) of in opdracht (,in aalst een zwarte schoonheid) In Aalst heb ik van de 10 bezoeken 4 koppels gezien. 2 lieten zich bekijken en 2 lieten anderen actief deelnemen en van die 2 was er 1 duidelijk ingehuurd.
 
Is de toegang tot de cinema anoniem ? ttz men vraagt niets van identiteitsgegevens of zo na betaling ? Vermits ik ergens las dat er ook camera's hangen in die cinemazalen, vind ik dat toch een beetje riskant ...
 
Is de toegang tot de cinema anoniem ? ttz men vraagt niets van identiteitsgegevens of zo na betaling ? Vermits ik ergens las dat er ook camera's hangen in die cinemazalen, vind ik dat toch een beetje riskant ...
Als ge er meerderjarig uitziet en bent dan gaan ze daar niet naar vragen.
Als er Camera's zijn, zijn deze alleen te bescherming ingeval dat er toch iemand kwade bedoelingen heeft.
Nog geen filmpjes tegengekomen van mij in een cinema op youtube Hahahaha
 
Zal binnenkort eens enkele uurtjes in de hotstore cinema doorbrengen rond het middaguur in de week ... vermoedelijk volledig naakt want vind dat wel een geile gedachte op zo'n semi-publieke plaats. Hopelijk zit ik daar niet alleen in mijn blootje ... Ik vermoed wel dat de kans groot is dat ik 25 Euro kwijt ben en daar niemand opdaagt ... maar bon, wie niet waagt niet wint zeker ? :)
 
Als je je verplaatst in de vrouw, dan is het ook wel afschrikwekkend. Je gaat gezellig een filmpje kijken, ja en misschien is er iets spannends...Vervolgens komt er een hele fanfare aan mannen binnen, die allemaal een berichtje hebben gekregen van de uitbater. Mits ik een doorgewinterde gangbangster was, zou ik gillend wegrennen!
Ik kan me die "heftige discussies" dan wel voorstellen.
Ik zal geen namen noemen, maar ik ken een cinema in Brabant, waar de uitbater zich met alle middelen inzet om er een open en respectvolle sfeer van te maken. Koppels worden daar in de watjes gelegd. Ja en dan komen er echt wel meer kijken..
 
Ik ben nieuw hier en in het ganse sexcinema gebeuren :)
Als ik het goed begrijp is er ook een gloryhole in de Hot Store in Aalst?

Ik heb namelijk een vrij kinky fantasie , waar ik totaal niet weet wie er aan de andere kant zit.
Iemand ervaring met de gloryhole in Aalst?
 
Ik ben nieuw hier en in het ganse sexcinema gebeuren :)
Als ik het goed begrijp is er ook een gloryhole in de Hot Store in Aalst?

Ik heb namelijk een vrij kinky fantasie , waar ik totaal niet weet wie er aan de andere kant zit.
Iemand ervaring met de gloryhole in Aalst?
Ja hebt daar gloryholes,maar je kan duidelijk zien wie aan de andere kant zit ..als je aan de buitenkant staat ..omgekeerd als jij in het hokje staat niet maar dit nog nooit zo zien gebruiken
 
Ik ben nieuw hier en in het ganse sexcinema gebeuren :)
Als ik het goed begrijp is er ook een gloryhole in de Hot Store in Aalst?

Ik heb namelijk een vrij kinky fantasie , waar ik totaal niet weet wie er aan de andere kant zit.
Iemand ervaring met de gloryhole in Aalst?
Ik vrees dat je er lang op je honger zult blijven zitten...
Je mag al blij zijn om er een koppel aan te treffen. Tevens moet het koppel er dan ook voor openstaan om je laten mee te spelen. Woensdag was er bv een koppeltje dat zich graag liet bekijken, maar daar stopte het dan ook, wat hun volste recht is.

Is een hele toffe locatie voor een part. En daar er geen GB's meer zijn zouden we er beter zelf eentje organiseren in de hotstore als dat mag natuurlijk.. Met 2 gekende dames uit de scène kan het volgens mij niet mislukken...
 
Zou een vrouw die alleen gaat raar bekeken worden? Heb wel zin om eens langs te gaan maar het schrikt me ergens ook weer af...
Dag Annastar, het voordeel van Aaslst dat het een nette cinema is, maar ook nooit veel volk is. De 25 entree voor mannen zal wel helpen om het marginale deel van de manvolk buiten te houden. Ik ga er regelmatig maar helaas nooit koppel laat staan vrouw gezien. Dus je zult wel bekijks hebben. Maar ik wil graag op je wachten om samen de cinema binnen te gaan. Eens geklimatiseerd aan de omgeving kan je beslissen om naast mij te blijven of vrij te bewegen in de cinema.
 
Zou een vrouw die alleen gaat raar bekeken worden? Heb wel zin om eens langs te gaan maar het schrikt me ergens ook weer af...
Misschien om dat aanwezige mannen dat niet gewend zijn.De meeste mannen daar aanwezig hebben wel respect.Speel gewoon open kaart dat is beste.Geef je grenzen aan en als je u niet comfortabel voelt kan je gewoon terug naar buiten.
 
Vandaag is ze , open
Navraag gedaan o er zondag en maandag Nog geen antwoord gehad Best eens bellen
Openingstijden Feestdagen: Zondag 24/12 10uur-18uur Maandag 25/12 12uur-22uur Zondag 31/12 10uur-18uur Maandag 01/01 12uur-22uur
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan