Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren nog eens beslist om te gaan. Leuke tijd gehad. Begonnen met een vriend op de bankjes, een leuke man erbijgevraagd. Lekker wat met zen drie-en gespeeld. Om er dan nog een man bij te laten. Maar er was wel aardig wat mannelijk publiek. Uiteindelijk in de gloryhole ruimte gegaan.heb ik me daar geamusseerd,denk dat ik een 9 tal mannen heb gepijpt,wel leuk zo.lekker voldaan terug naar huis gekeerd :)
 
Aalst Hotstore is een zéér verzorgde zaak en de werknemers doen al het mogelijke om het zo gezellig mogelijk te houden voor iedereen.
Ik weet dat de kerel die er staat er op let dat er geen 'ongure' figuren komen.
GB's zijn altijd leuk en bevredigend omdat er niet te veel mensen (mannen) worden toegelaten om het plezierig te houden voor iedereen.
 
Zaterdag nog eens geweest,was opnieuw heel fijn,lekker betast geweest.waren 7 gewillige mannen die ik met veel plezier heb gepijpt. Wel jammer dat de meeste mannen hun zaad enkel in het mondje of op het gezicht spoten😋
Hey, laat me eens weten wanneer je nog eens zou gaan. Daar nog nooit langs geweest en dus altijd leuker de eerste keer met iemand waarmee je al contact hebt gehad.
 
Als ik de reacties lees is er precies altijd plezier in deze cinema? Ik ben er jammer genoeg nog nooit geweest maar zou misschien deze week toch eens willen langsgaan. Iemand die mij wat uitleg kan geven over de inrichting etc?

In de blue vision ben ik reeds meerdere malen langs geweest maar daar is er toch wel altijd een overvloed aan mannen die redelijk aandringen.
Is dit ook hier het geval of verloopt alles redelijk vlot?
 
Als ik de reacties lees is er precies altijd plezier in deze cinema? Ik ben er jammer genoeg nog nooit geweest maar zou misschien deze week toch eens willen langsgaan. Iemand die mij wat uitleg kan geven over de inrichting etc?

In de blue vision ben ik reeds meerdere malen langs geweest maar daar is er toch wel altijd een overvloed aan mannen die redelijk aandringen.
Is dit ook hier het geval of verloopt alles redelijk vlot?
Hier zijn.vrij weinig mannen
Maar ik vind het er niet zo fijn
Maar dat is mijn mening
 
Als ik de reacties lees is er precies altijd plezier in deze cinema? Ik ben er jammer genoeg nog nooit geweest maar zou misschien deze week toch eens willen langsgaan. Iemand die mij wat uitleg kan geven over de inrichting etc?

In de blue vision ben ik reeds meerdere malen langs geweest maar daar is er toch wel altijd een overvloed aan mannen die redelijk aandringen.
Is dit ook hier het geval of verloopt alles redelijk vlot?
In Aalst zijn er weinig opdringerige mannen en de ambiance is altijd uitstekend, goeie service moet ik zeggen. Het gebeurt al eens dat er wat minder volk is maar dat is soms leuker
 
Net voor de 2x deze cinema bezocht en opnieuw was ik er alleen met 1 andere man... leuk als je dit zoekt, maar had iets anders gehoopt :). Soit, wel een héél mooie en nette zaak! Ik bezocht de cinema's in Brugge en Schelle en die komen nog niet tot aan de enkels van deze... maar daar betaal je dan ook maar 10 euro voor. Enkel in Schelle had ik een leuke ervaring, verder weet ik niet of er echt veel vrouwelijke interesse is in zo'n cinema... . @all the ladies... verbeter me als ik fout ben ;-).
 
Was er zonet ook en inderdaad enkel een paar mannen! Vooral welke niet kunnen kiezen of ze nu hetero zijn of dan toch gay. Maar lastigvallen heb ik hier nog niet meegemaakt, dus ok.
 
Ik ben vandaag en gisteren in schelle geweest. 2 keer toch 2 u gegeild…
Enkel geen enkel koppel of vrouw gezien.
Als er eens een koppel of vrouw naar Aalst gaat hoor ik het graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan