Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag in de cinema in Gent geweest en vorige week 3 dagen telkens een 2 tal uur in de namiddag. Zijn er daar ooit koppels of leuke vrouwen? Zijn er betere uren waar ik meer geluk heb?
@ babygirl wanneer ga jij eens en waar?
 
volgende week woensdag komt er een koppel (eind dertig) vanaf 14u is mij gemeld. Ben afgelopen zondag langsgeweest en toen was er een koppel met
een knappe en hitsige vrouw. Begin januari was het wat kalmpkes daar wat koppels betreft maar het is terug aan het oppikken heb ik de indruk.
 
volgende week woensdag komt er een koppel (eind dertig) vanaf 14u is mij gemeld. Ben afgelopen zondag langsgeweest en toen was er een koppel met
een knappe en hitsige vrouw. Begin januari was het wat kalmpkes daar wat koppels betreft maar het is terug aan het oppikken heb ik de indruk.
Weet je dit zeker? Dan kom ik zeker ook eens langs …
 
Gisteren nog een koppel geweest en zaterdag 12feb heb ik gelezen dat er een Gb is met vlaamse Bo en daar zou ook een koppel
komen. Van de keren dat ik geweest ben was het fifty fity wat koppels betreft. Wat de zaak zelf betreft is het een uitstekende mix
van cinema en club en zeer proper wat ik wel kan apprecieren.
 
Gisteren nog een koppel geweest en zaterdag 12feb heb ik gelezen dat er een Gb is met vlaamse Bo en daar zou ook een koppel
komen. Van de keren dat ik geweest ben was het fifty fity wat koppels betreft. Wat de zaak zelf betreft is het een uitstekende mix
van cinema en club en zeer proper wat ik wel kan apprecieren.
Heb je het koppel gezien?
 
Hotstore Aalst Kom net van bij Laeticia. Wat een lief gewillig meisje. Braziliaans Franstalig geweldig strak lichaam. Mooie tieten, lekker kutje. Lekker pijpen zonder. Niet tongzoenen.
3 standjes mogen doen. 3 x klaargekomen. Bijna 4 uur aanwezig. Mooie cinema. Groot bed. Propere douche. Heel net. Mij zien ze terug. Geslaagde middag want weinig mannen en geen haantjesgedrag. Vriendelijk onthaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan