Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hotstore Aalst Kom net van bij Laeticia. Wat een lief gewillig meisje. Braziliaans Franstalig geweldig strak lichaam. Mooie tieten, lekker kutje. Lekker pijpen zonder. Niet tongzoenen.
3 standjes mogen doen. 3 x klaargekomen. Bijna 4 uur aanwezig. Mooie cinema. Groot bed. Propere douche. Heel net. Mij zien ze terug. Geslaagde middag want weinig mannen en geen haantjesgedrag. Vriendelijk onthaal.
Wow toppie!! Ik kon er niet bij zijn maar ik ga vannamiddag eens langs bij de gangbang van Amanda, maar Laeticia staat hoog op mijn to do lijstje👍
 
Gisteren een fijn feestje meegemaakt met geweldig koppel uit de grote regio, een 6 tal mannen hebben zich lekker geamuseerd. met de crazy chick. Was alweer een tijdje geleden maar als er wat ambiance is, is dit toch wel de beste cinema. Hopelijk vinden er meer en meer koppels de weg naar deze zaak en wat regelmatiger:)
 
Gangbang deze week (woensdag, 27 april) was heerlijk, Laeticia was in vorm en zoog elke pik zonder probleem af. Er was verder nog een koppeltje aanwezig waarvan de dame ook menig man heeft gepijpt en haar hard heeft laten nemen. Leuke ervaring!
 
Terug
Bovenaan Onderaan