Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben al enkele keren geweest met mijn vriendin in Aalst, meestal op impuls, ze amuseert zich te pletter en ze bepaalt wat er gebeurt soms speelt ze scenes uit de getoonde film na, dan gaat ze beetje rusten in haar kooi of gaat in de sexschommel zitten, ze verleidt de mannen, of loopt helemaal naakt rond in de winkel. soms pijpt ze iedereen, soms neukt ze, soms danst ze. altijd plezant maar wel een belevenis voor het aanwezige publiek. Er moeten wel drankjes zijn, niet zoals de laatste paar keren anders ist feestje snel gedaan. Qua mannen, eerste paar keren bijna niemand, dan nr achtergelaten aan de eigenaar en die zorgt er telkens wel voor dat er genoeg speelgoed komt opdagen:)
 
Al 1x geweest, gangbang met Ina. Over de dame en de omgeving niets dan goed, maar de opkomst was echt bedroevend. Ben er bijna 2 uur gebleven en amper 6 mannen gezien. Is sl een maandje of 2 geleden, dus misschien is dit heden al beter qua opkomst?
 
Ben zeer slanke bischierige man en zou eens willen aanvoelen om geneukt te worden in de cinema in mijn kontje dit met condoom. Zijn er mannen niet te groot geschapen die geïnteresseerd zijn?
 
Absent,heb je er dan iets meegemaakt?
Al drie keer bezocht. De eerste keer kwam er een koppel toe waar iedereen zich mee heeft geamuseerd. De tweede keer niets beleefd. De derde keer had ik gelezen dat er een koppel zou gaan waar ik mij dan heb kunnen bij aansluiten.

Al bij al dus wel al wat meegemaakt maar is alweer een tijdje geleden.

Het lijkt mij wel best om op voorhand met een aantal af te spreken om zeker te zijn dat je niet voor niets gaat.

Nu woensdag rond de middag zou voor mij overigens ook lukken.
 
ben al enkele keren geweest met mijn vriendin in Aalst, meestal op impuls, ze amuseert zich te pletter en ze bepaalt wat er gebeurt soms speelt ze scenes uit de getoonde film na, dan gaat ze beetje rusten in haar kooi of gaat in de sexschommel zitten, ze verleidt de mannen, of loopt helemaal naakt rond in de winkel. soms pijpt ze iedereen, soms neukt ze, soms danst ze. altijd plezant maar wel een belevenis voor het aanwezige publiek. Er moeten wel drankjes zijn, niet zoals de laatste paar keren anders ist feestje snel gedaan. Qua mannen, eerste paar keren bijna niemand, dan nr achtergelaten aan de eigenaar en die zorgt er telkens wel voor dat er genoeg speelgoed komt opdagen:)
Hey, ik hoor net dat koppels nu ook inkom moeten betalen, is dat zo? Ik ben recent enkel geweest om te shoppen, niet om te spelen, dus schrik er wel van...
 
Gisteren voor de derde keer naar Hotstore in Aalst geweest.
Gangbang met de immer sympathieke en super geile INA.
Gestart om 18 h gestopt om 21 h. Tweemaal seks met Ina gehad: zeer intieme en in amicale sfeer.
Als toetje kwam er rond 19 h een koppel binnen. Braziliaanse dame (wat een spetter) van eind de dertig, toffe vent die graag zijn vrouw geneukt ziet worden. Tweemaal seks gehad en bovendien kwam ze het zelf vragen (weinig meegemaakt)
De meeste mannen blijven amper een halfuurtje (dus elke man kon eigenlijk privé met Ina seksen) één kort wipje en terug naar moeder de vrouw.
Opnieuw een zeer geslaagde passage in Aalst. Uitgeput, moe en voldaan met de trein (amper tien minuten wandelen) terug naar Gent.
Ook mijn complimenten voor de toffe Hollandse uitbater.
Mij zien ze dra terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan