Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank je, maar niet te vindenHun feestjes staan op redlights
Dank je, maar niet te vinden![]()
Heel af en toe kan je er een koppel aantreffen. Of ze dan ook open staan voor meer is nog maar de vraag. Als transfeminine "man" heb ik één keer een koppel gezien, die liet andere mannen toe om de vrouw te neuken. Toen ik toenadering zocht, was het antwoord "travestieten, daar knappen we op af". Een andere keer zat een koppel vooraan en niet actief. Na een tijd given ze weg.Nog nooit geweest maar zou vrijdag mss eens willen passeren…
Komen er nog hetero vrouwen of koppels ook?
Totaal geen ervaring met deze plek dus je mag altijd privé sturen
Waar ben je naar op zoek? Pm gerust.Hey, vandaag zou ik(m28) eens naar de hotstore gaan ergens in de late namiddag,
Het is een hele tijd geleden dat ik nog eens naar daar ging en de eerste keer dat ik via hier iets post, het zou leuk zijn als er nog volk komt.
Laat zeker iets weten als er geïnteresseerden zijn
Meestal hangt voor mij persoonlijk veel af van de sfeer op de moment,Waar ben je naar op zoek? Pm gerust
Je zal verschillende keren nee moeten zeggen, ook meermaals tegen dezelfde, dat is mijn ervaring. Dat maakt het vervelend als je je gewoon wil laten bekijken.Kan je er als koppel komen zonder lastig gevallen te worden? Hebben graag toeschouwers maar hoeven geen deelnemers of pushers…
Meestal hangt voor mij persoonlijk veel af van de sfeer op de moment,
Vrouwen, Mannen, Trans, Travs, Als het klikt is het goed en sta ik voor veel open,
Als ik jou postgeschiedenis bekijk, lijkt mij dat de sfeer wel goed zou kunnen zijn,
Ik kan je niet PM'en trouwens je profiel is afgeschermd,
Hoe dan ook, Ik ga rond 18 uur naar de hotstore gaan, Ik hoop je daar misschien tegen te komen?
Kan je er als koppel komen zonder lastig gevallen te worden? Hebben graag toeschouwers maar hoeven geen deelnemers of pushers…