Algemeen Hotstore, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog nooit geweest maar zou vrijdag mss eens willen passeren…
Komen er nog hetero vrouwen of koppels ook?
Totaal geen ervaring met deze plek dus je mag altijd privé sturen

Nog nooit geweest maar zou vrijdag mss eens willen passeren…
Komen er nog hetero vrouwen of koppels ook?
Totaal geen ervaring met deze plek dus je mag altijd privé sturen
Heel af en toe kan je er een koppel aantreffen. Of ze dan ook open staan voor meer is nog maar de vraag. Als transfeminine "man" heb ik één keer een koppel gezien, die liet andere mannen toe om de vrouw te neuken. Toen ik toenadering zocht, was het antwoord "travestieten, daar knappen we op af". Een andere keer zat een koppel vooraan en niet actief. Na een tijd given ze weg.

Misschien heb ik gewoon geen geluk gehad, maar verwacht je vooral aan een ouder publiek van mannen.

Ik ga misschien zaterdag nog een keer passeren daar, in de namiddag. Mocht ero ooit eens seks in zitten met een vrouw, dan zou dat jackpot zijn. Maar in 't algemeen denk ik aan seks met mannen, dat is waarschijnlijker.

Hey, vandaag zou ik(m28) eens naar de hotstore gaan ergens in de late namiddag,

Het is een hele tijd geleden dat ik nog eens naar daar ging en de eerste keer dat ik via hier iets post, het zou leuk zijn als er nog volk komt.

Laat zeker iets weten als er geïnteresseerden zijn

Waar ben je naar op zoek? Pm gerust
Meestal hangt voor mij persoonlijk veel af van de sfeer op de moment,
Vrouwen, Mannen, Trans, Travs, Als het klikt is het goed en sta ik voor veel open,

Als ik jou postgeschiedenis bekijk, lijkt mij dat de sfeer wel goed zou kunnen zijn,

Ik kan je niet PM'en trouwens je profiel is afgeschermd,

Hoe dan ook, Ik ga rond 18 uur naar de hotstore gaan, Ik hoop je daar misschien tegen te komen?

Meestal hangt voor mij persoonlijk veel af van de sfeer op de moment,
Vrouwen, Mannen, Trans, Travs, Als het klikt is het goed en sta ik voor veel open,

Als ik jou postgeschiedenis bekijk, lijkt mij dat de sfeer wel goed zou kunnen zijn,

Ik kan je niet PM'en trouwens je profiel is afgeschermd,

Hoe dan ook, Ik ga rond 18 uur naar de hotstore gaan, Ik hoop je daar misschien tegen te komen?

Ik was er tot 17u. Heb wat actie gekregen, maar dus niet gebleven tot wanneer jij zou passeren. Ben je nog geweest dan en hoe was het?

Kan je er als koppel komen zonder lastig gevallen te worden? Hebben graag toeschouwers maar hoeven geen deelnemers of pushers…

Zoals anderen al zeggen, je kan met opdringerige types te maken krijgen. Maar mijn ervaring (als single) is dat het in Aalst nog heel goed meevalt. Velen zijn zelfs te schuchter en blijven maar ergens zitten zonder iets te doen. Kan zijn dat het naar een vrouw toe wel sneller gaat, want dat is de heilige graal in zo'n cinema.

De betrokkenheid van de uitbaters in Aalst zit ook best wel goed. Als je een probleem hebt, vertel het tegen hen, zeker als het de Nederlander Jan is die er staat. Die zit er niet mee in om naar boven te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan