Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ga volgende week zondag komt er een mooi donkere dame't is morgen opnieuw, misschien ga ik wel
Die donkere dameIk ga volgende week zondag komt er een mooi donkere dame
Oei nee bedankt dan hahaDie donkere dame
Die ken ik die is wel wat kieskeurig
Op vlak van mannen
Bianca ken.ikVoor deze zaterdag is er een gangbang aangekondigd met Bianca. Kent iemand deze dame en wat is er mogelijk? De affiche staat op afspraakjes en met enkel een foto van de rug dus erg moeilijk om een oordeel te vellen.
Als beginner is Aalst de beste optieWel ja,ik wil me eerst goed informeren vooraleer ik kan zeggen waar ik graag heen wilmaar ik ben jullie heel dankbaar voor alle raad en info?
Wanneer is dat mss?
En? Is het meegevallen?Jammer,moest werken.Morgennamiddag de cinema eens gaan checken,hopelijk kom ik er wat leuke mannen tegen?
Dit kan je ook in swingersclubs in de buurt?Vanavond de cinema bezocht en ik had een zeer fijne avond. 4 leuke heren ontmoet, alle 4 gepijpt en op mij laten klaarkomen. En ondertussen ook gespeeld met mijn vriend. Van mijn kant voor herhaling vatbaar,vond het zelf heel leuk.