Recensie House of Dreams Tessa 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Biggiesmalls

Newbie
6
07/09/23
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/tessa/
Totale kosten (in euro)
100
HOD bezocht in de verwachting dat ze een aantal dames beschikbaar zouden hebben, maar dat was niet het geval omdat ze het druk hadden of niet naar mijn zin waren. het was óf met lege handen naar buiten lopen, óf genoegen nemen met Tessa. Ik zou zeker zeggen dat de foto's op HOD niet echt actueel zijn. De dame in kwestie is niet de mooiste met een dubbele kin en hangende tieten. Ze wilde niet gevingerd worden omdat dat extra kostte, of ze wilde niet dat haar kutje gelikt werd omdat dat meer kostte, dus gaf ik het proberen of vragen op, omdat ik kortaf te horen kreeg dat ik voor 30 minuten seks en oraal had betaald en alleen de extra betaalde voor kussen. Normaal gesproken heb ik er geen problemen mee als de dame in kwestie er niet zo geweldig uitziet of een bepaald aspect van seks niet op prijs stelt, maar vriendelijk of aardig zijn zou het absolute minimum moeten zijn. Betaalde voor 30 minuten en was binnen 15 minuten weg. Niet voor herhaling vatbaar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3767985-tessa
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enige tijd geleden was ik in de buurt van Amersfoort en zag dat Tessa aanwezig zou zijn.
Daarom toen mijn kans gegrepen en voor het eerst een afspraak gemaakt met Tessa.
Bij aankomst netjes ontvangen door de gastvrouw, en wachten op Tessa.
Tessa kwam de gang in, maar helaas ging er toen even iets mis door wat problemen van mijn kant.

Helaas kon hierdoor de date niet doorgaan en ben ik weer vertrokken.
Aangezien ik het heel vervelend voor Tessa vond, haar verrast met een "cadeautje" welke ik had verstuurd naar
House of Dreams t.a.v. haar zelf.

Enkele weken later nog maar eens een afspraak gemaakt voor een uurtje met "extra" pakket erbij.
Bij aankomst weer netjes ontvangen en door de gastvrouw naar de kamer gebracht om daar op Tessa te wachten.
Na korte tijd kwam Tessa ook naar de kamer en hebben we even kennis gemaakt, en de wensen en mogelijkheden besproken.

Na de voorbereidende hygienische handelingen hebben we het bed opgezocht, waar ze mij lekker gepijpt heeft en we verschillende standjes hebben gedaan (de details houd ik voor mezelf:censored:), waar we beide van genoten hebben.

Nog een heerlijke massage van Tessa gehad, en toen was het uurtje al weer om.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig 💯, en dan ga ik ook zeker langer (minimaal 2uur) afspreken met deze lieve knappe dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan