Algemeen House of Pleasure, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie er heel goed uit, ik denk dat ik deze week eens naar hop rijdt.
Bedoel je goed uit de fotos of heb je haar in het echt gezien?
ze is gister voor t eerst met sekswerk begonnen.
Komt uit spanje en heeft in spanje dit werkt nooit gedaan. Ze deed wimpers zetten en make up als werk zei ze.

Ze heeft een erg grote kont. Uitdagende tattoos.
Leuk gezicht.

Klaagt dat alle nederlands lang en hard neuken.

Pijpt zonder condoom

Leuk gezellige meid. Die zelf ook geniet.

Heeft wel erg harde tieten. Daar hou ik niet van.


Geen herhalingsgevaar voor mij.

Ze blijft 2 weken en gaat dan weer weg

Gr

Ze lijkt er best veel op alleen zie je op de fotos haar tattoos niet.

En ze is een wat ruiger type als dat de fotos doen blijken was mijn ervaring
Kwa grote kont misschien omdat ze een smalle taille heeft? Ziet er goed mooi rond uit, ze lijkt best slank niet?
 
Ik ben nog nooit bij HOP geweest, maar ik ben benieuwd of er hier ook dames zijn die een leuke striptease in huis hebben. Genoeg slanke dames in ieder geval, maar van de mogelijkheden aangegeven op Redlights durf ik eigenlijk niet uit te gaan. De stripteaseshow is voor mij echt belangrijker dan de eventuele seks (en nee een stripclub lijkt me dan weer niks).
Iemand die tips voor me heeft bij HOP?
 
Ik ben nog nooit bij HOP geweest, maar ik ben benieuwd of er hier ook dames zijn die een leuke striptease in huis hebben. Genoeg slanke dames in ieder geval, maar van de mogelijkheden aangegeven op Redlights durf ik eigenlijk niet uit te gaan. De stripteaseshow is voor mij echt belangrijker dan de eventuele seks (en nee een stripclub lijkt me dan weer niks).
Iemand die tips voor me heeft bij HOP?

Misschien dit plan opdelen in fasen? Eerst eens kennismaken met een dame die je leuk vind. Voor jou dan de leukste uit de line up. En dan met haar erover praten. En heel ver gezocht nu, maar je kan zelfs als je de 1e keer met haar bent kiezen voor een goed gesprek, massage en al jou fantasie aan haar uitleggen, kan je haar lichaam leren kennen (ik bedoel geen seksuele handelingen) maar wel haar vrouwelijke vormen. Kan ze jou misschien exact zeggen welke kleding maten ze heeft en jij kan haar vertellen hoe jij jou striptease ziet, je zou als je al haar kledingmaten kent naar winkels als Primark kunnen gaan, jou fantasie striptease kleding en lingerie voor haar kopen dat ze mag dragen tijdens de striptease, uiteraard moet je dit bij Primark betalen maar hou je kassaticket goed bij, dan kan je met heel je striptease kleding terug naar HOP gaan terwijl je op voorhand een afspraak gemaakt hebt dat die dame er zeker is, dan kan ze al jou gekochte kleding aan doen en beginnen aan de striptease. Tot ze naakt voor jou staat en de kleding en lingerie weer uit is. Uiteraard zal je haar en HOP moeten betalen. Wil de kleding aan haar schenken is dat jou keuze, of je kan met je kassaticket alles gewoon terugbrengen naar Primark en krijg je alle geld terug. OK. Genant zal het wel zijn dat je daar moet zeggen, het was allemaal niet goed, je kan je eruit praten door te zeggen, ze kiest haar kleding liever zelf. Een avontuur. Zeker wel. En kan je het geld missen kan je de kleding/lingerie ook gewoon aan het meisje geven. Ik heb wat ik nu zeg, vroeger al gedaan met een dvp. En bij mij mocht ze de kleding/lingerie houden. Het was geen striptease maar een andere fantasie, maar principe is het zelfde. Veel succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan