Algemeen House of Pleasure, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wow zit deze dame er ook?
 

wow zit deze dame er ook?
Tina staat niet op Kinky of Redlights, zegt echter niet alles. Ff bellen dus. 😉
 

Nu staat ze wel op kinky. misschien iemand haar al gezien in een line up. Die glamour foto's zijn niet speciaal maar als ze eruit ziet als Liv
tyler..
 
Iemand Goldy al in de line up gezien? Vraag me af hoe zeer de foto's nog op de werkelijkheid zijn gebaseerd.
Net Goldy in de line-up gehad en bijna mee gekamerd, helaas toen ze het gebruikelijke drankje ophaalde stapte er iemand binnen die een afspraak met haar had en ik kon vertrekken. Goldy is de dame van de foto's alleen wel met een filtertje, ze heeft een mooi open gezicht, een mooi figuur en een paar tattoos meer. Ze is erg vriendelijk en voelde zich vrij ongemakkelijk met de situatie.
 
ik denk eerder dat 2 wandelaars ongeveer tegelijk binnen zijn gekomen en de line-up hebben gezien waarvan 1 zijn keus eerder heeft genomen of hij heeft onderweg de afspraak vastgelegd.

ik heb beide gevallen meegemaakt. Niks mis mee wel jammer dat er geen recensies zijn geschreven 😥
 
Vreemde zaak sowieso.
Indien ze een afspraak had/heeft verschijnt ze normaalgesproken geeneens in de line-up.

Wel verklaring gevraagd aan Raymond/Joep of Ken??

En geen alternatief beschikbaar buiten Goldy? die er wel leuk uitziet trouwens. 😇
Verklaring was dat hij een fout had gemaakt. Alternatief was niet mijn smaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij Hop is veel in de prijs inbegrepen, en ik heb er al heel goede ervaringen gehad, maar evenzeer al veel minder goede (echt slecht evenwel nog niet).
Een tijdje terug bij Sol geweest, maar vond dit eerlijk gezegd maar heel matig.
Angel liep er ook rond, maar toen ze vernam dat ik niet voor haar zou kiezen werd ze heel nors en onvriendelijk.
Het irriteert me wel dat de foto's op de website niet van de dames zijn. Soms kick je op een bepaalde look of eigenschap van een dame, en als blijkt dat het niet de dame in kwestie is, maar eentje die er een beetje op lijkt, voel je je toch wat bedrogen.
Zet echte foto's van de dames online, de meeste zijn wel niet de fotomodellen van op de website, maar zeker mooi genoeg.
Uitbater is wel vriendelijk.
 
Ik heb daar nog nooit gehad dat de fotos echt van iemand anders waren. Dat het glamour shots zijn ja, da's op kinky ook. Dus je moet soms 2 keer kijkem om te zien dat het ze echt zijn. Da's ook met de hamburgers in de reclames van McDonalds. Ik zeg niet dat het nooit gebeurd (fotos van iemand anders), dat weet ik niet, maar alle dames die ik daar bezocht heb waren die van de fotos.
 
Ik ben ook al bij verschillende dames geweest bij Hop (ook bij Micha) en die foto's kloppen langs geen kanten.
Nogmaals, de dames zijn best wel mooi, maar ofwel zijn het niet de dames van de foto's, ofwel zijn ze zo zwaar gephotoshopt dat ze onherkenbaar zijn, ofwel laten ze je een afspraak maken met dame waarvan ze zeggen dat het bvb Micha is, terwijl de echte Micha er niet is.

Neem nu bijvoorbeeld Marina. Die heeft inderdaad halflang rood haar zoals op de foto's, maar voor het overige is dat gewoon een andere dame. Zowel haar gezicht als haar lichaam lijkt totaal niet op de foto's.
 
Ik ben ook al bij Marina geweest en volgens mij is ze dat gewoon op de foto's, minus haar tatoeages. Nogmaals, ja het zijn glamour shots, heb jij al ooit een vrouw gezien die lijkt op haar glamour shots?
 
Ik ben ook al bij Marina geweest en volgens mij is ze dat gewoon op de foto's, minus haar tatoeages. Nogmaals, ja het zijn glamour shots, heb jij al ooit een vrouw gezien die lijkt op haar glamour shots?
Ik mag het hopen dat ze er tenminste op lijkt !

Ik ben ook al bij Marina geweest en volgens mij is ze dat gewoon op de foto's, minus haar tatoeages. Nogmaals, ja het zijn glamour shots, heb jij al ooit een vrouw gezien die lijkt op haar glamour
De tatouages kloppen niet zoals je zelf zegt, maar ze heeft ook een veel ronder gezicht dan op de foto's. Haar neus is anders, haar borsten zijn totaal anders enz … tja

Bovendien. De meeste privéhuizen gebruiken echte foto's waarbij de gezichten onherkenbaar zijn gemaakt omwille van de privacy van de dames, en bij hop zouden ze zo goed als allemaal gewoon met hun gezicht op de website en op het internet willen ? I think not.

Nogmaals, hop is best een ok huis aan correcte prijzen. Maar wat heb je aan foto's waar de dames niet op lijken zoals je zelf zegt. Neem dan echte foto's en maak ze onherkenbaar, dan heb je toch al een beter beeld over hun lichaam.

Maar iedereen gelooft wat hij zelf wil natuurlijk.
 
Ik mag het hopen dat ze er tenminste op lijkt !


De tatouages kloppen niet zoals je zelf zegt, maar ze heeft ook een veel ronder gezicht dan op de foto's. Haar neus is anders, haar borsten zijn totaal anders enz … tja

Bovendien. De meeste privéhuizen gebruiken echte foto's waarbij de gezichten onherkenbaar zijn gemaakt omwille van de privacy van de dames, en bij hop zouden ze zo goed als allemaal gewoon met hun gezicht op de website en op het internet willen ? I think not.

Nogmaals, hop is best een ok huis aan correcte prijzen. Maar wat heb je aan foto's waar de dames niet op lijken zoals je zelf zegt. Neem dan echte foto's en maak ze onherkenbaar, dan heb je toch al een beter beeld over hun lichaam.

Maar iedereen gelooft wat hij zelf wil natuurlijk.

Ik zou zeggen ga er heen en laat de dames zich presenteren dan weet je precies wat je krijgt. Mijn ervaring is dat elke dame die zich presenteert op 1 van de bekende sites zich allemaal beter doen voorkomen dan dat de werkelijkheid is. Is het niet de foto dan is het wel de leeftijd of de lichaamsbouw waar ze niet helemaal de waarheid over spreken, het aan jezelf om ja of nee te zeggen of de date doorgaat.
 

Iemand ervaring met Johanna? Ze ziet er super geil uit, ik twijfel of het echt haar fotos zijn. Iemand die bij haar is geweest?
 

Iemand ervaring met Johanna? Ze ziet er super geil uit, ik twijfel of het echt haar fotos zijn. Iemand die bij haar is geweest?
Ga er bij hop maar van uit dat ze niet helemaal op de foto's lijkt 😉
 
Tja, in mijn optiek zijn foto's meestal wel aardig treffend, wel vaker al wat jaartjes/kilo's geleden of opgeleukt/gesjopt.
Johanna nog niet gezien of ervaring mee, kan ik dus niet beoordelen.
Blijft weinig anders over dus dan ter plaatste gaan kijken, bevalt het niet is er geen verplichting hè. 🤭

 
Lezen dan graag je bevindingen/review. 👍
ze is gister voor t eerst met sekswerk begonnen.
Komt uit spanje en heeft in spanje dit werkt nooit gedaan. Ze deed wimpers zetten en make up als werk zei ze.

Ze heeft een erg grote kont. Uitdagende tattoos.
Leuk gezicht.

Klaagt dat alle nederlands lang en hard neuken.

Pijpt zonder condoom

Leuk gezellige meid. Die zelf ook geniet.

Heeft wel erg harde tieten. Daar hou ik niet van.


Geen herhalingsgevaar voor mij.

Ze blijft 2 weken en gaat dan weer weg

Gr
Je voelt je wel belazerd. Hoop dat ik het fout heb want ze ziet er lekker uit, vraag me af hoeveel de echte johanna met de fotos cerschilt
Ze lijkt er best veel op alleen zie je op de fotos haar tattoos niet.

En ze is een wat ruiger type als dat de fotos doen blijken was mijn ervaring
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan