Algemeen House of Pleasure, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik probeer een afspraak te maken bij HOP. De website noemt een mailadres, dat ik heb gebruikt om een boeking te maken. Het telefoonnummer heb ik voor een WhatsAppbericht gebruikt. Antwoord kreeg ik niet.

Dat kan liggen aan het pinksterweekend of iets anders, maar ook aan mij. Ik ben nog nooit naar een club geweest. Moet ik brutaalweg bellen? Is boeken überhaupt niet mogelijk?
 
Ik probeer een afspraak te maken bij HOP. De website noemt een mailadres, dat ik heb gebruikt om een boeking te maken. Het telefoonnummer heb ik voor een WhatsAppbericht gebruikt. Antwoord kreeg ik niet.

Dat kan liggen aan het pinksterweekend of iets anders, maar ook aan mij. Ik ben nog nooit naar een club geweest. Moet ik brutaalweg bellen? Is boeken überhaupt niet mogelijk?
Op mail of whatsapp reageren ze niet.
Gewoon even bellen zoals Jan al zegt
 
Ik kan me niet voorstellen dat er nog niemand bij Ivana of Mila is geweest...kom op mannuh..schrijf ff een recensie.
Kleine moeite, groot plezier
Merci
Wandelvrind
Vandaag haar eens bezocht....., bespaar je de rit/€'s.

 
Ik heb het idee dat altijd een zelfde groepje dames aanwezig zijn bij HOP ook volgens hun eigen site. Terwijl er onder het kopje dames gigantisch veel verschillende staan vermeld…
Diana, Katrin en Vlada zie ik namelijk nooit bij aanwezige staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan