Algemeen Hua Hin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat voor verrassingen zou je kunnen hebben? Geen beschikbare vrouwen?
Overigens wat is kern verschil tussen een beer bar en een go-go.
Een go-go lijkt mij een uitzuipbar , met ladydrink 150 Baht ( ongeveer 4 euro) , die ze in 1 x achterover kieperen, en de aanwezigheid van heren ouder dan circa 78 jaar.

Ladyboys zijn er niet veel inderdaad , ze staan een beetje afzijdig in steegjes op hun scooter te hangen , net of ze niet binnen mogen.
In de barretjes en gogo s kies ik niet zo gauw voor een dame ,ik heb een hekel aan barfines , dat zijn echt van die hoertjes daar ook en veelal de 40 ruim gepasseerd, ik heb er nu een paar van Thaifriendly.com gedaan , en als ik een knappe masseuse zie , beetje type girl next door , net zoals ik ook altijd in SKW kies , val ik daar binnen . Keer 1000 en keer 1300 betaald en was prima.
Vanavond nog een date staan met knappe freelancer , dame zegde vanmiddag op het laatst af , lijkt Nederland wel. We zien het allemaal wel , misschien blijf ik wel in een rooftop bar hangen.

Je kan ook naar Soi 94 Wonderland is ook wel leuk even te kijken.
Waar is rooftop bar in Hua Hinn , is het prijzig eten en drinken ?
Leuk om dat te gaan doen .
Alvast dank

Waar is rooftop bar in Hua Hinn , is het prijzig eten en drinken ?
Leuk om dat te gaan doen .
Alvast dank
Rooftop bars zijn zowiezo prijziger, dan de doorsnee beerbar of agogo. Maar afgezien van bijvoorbeeld King Tower in BKK, ook niet overdreven veel. Dat zal in Hua Hin niks anders zijn. Het zijn wel plekken, waar je kudos scoort, als je je Thaise scharrel daarheen meeneemt.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
56.298
Leden
46.710
Nieuwste lid
Bruur
Terug
Bovenaan Onderaan