WHEM Huisvrouwtje, Wilrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijdje geleden gepasseerd. Zeer lieve dame. Aangenaam in de omgang. Pijpen en neuken was goed geen uitschieter maar niet verkeerd. Ze is wel veel ouder dan haar advertentie aangeeft. Ik denk dat ze voorbij de 60 is. Ik heb de dames liever wat rijper maar deze dame is wel opt randeke van wat ik zoek. Geen herhalings gevaar, zoals ik al aangaf geen waaw effect. 150 euro 1h. ´na 50min stond ik terug buiten.
 
Een tijdje geleden gepasseerd. Zeer lieve dame. Aangenaam in de omgang. Pijpen en neuken was goed geen uitschieter maar niet verkeerd. Ze is wel veel ouder dan haar advertentie aangeeft. Ik denk dat ze voorbij de 60 is. Ik heb de dames liever wat rijper maar deze dame is wel opt randeke van wat ik zoek. Geen herhalings gevaar, zoals ik al aangaf geen waaw effect. 150 euro 1h. ´na 50min stond ik terug buiten.
Hoi, kan je haar figuur beschrjven aub: is ze slank en nog strak in het vel?
Is ze hygienisch?
En was echt tongzoenen mogelijk bij hara?
 
wat ik miste : ik vond het pijpen niet goed, er zat helemaal geen dynamiek in en ja natuurlijk je komt binnen en het is al direkt een teleurstelling omdat de foto's en de leeftijd niet overeenkomen.
ik ben nooit meer teruggegaan dus ik vond het geen mooie oude vrouw
 
Hoi, kan je haar figuur beschrjven aub: is ze slank en nog strak in het vel?
Is ze hygienisch?
En was echt tongzoenen mogelijk bij hara?
Slank is ze zeker, strak vond ik ook wel( voor haar leeftijd). Haar boezem was nog zeer aangenaam. Hygiëne was top.Ze vroeg of ik wou tongzoenen maar daarop heb ik nee gezegd (ieder zijn ding). Toch als oudere dames niet echt je ding is zou ik er weg blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan