WHEM Nicole, Borsbeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand hier bekend mee?
Door de band zijn dat daar dames van Roemenië die er twee weken blijven en dan zijn het er weer andere ,zelden zijn er goede bij ,trouwens de communicatie is altijd ver te zoeken tussen de dames . Altijd op voorhand bellen want soms is er maar één max twee dames aanwezig , ligt op een drukke baan , maar 150 meter verder is er een grote parking aanwezig .
Eigenlijk moet je daar geluk hebben dat je een goede dame aantreft .
 
Door de band zijn dat daar dames van Roemenië die er twee weken blijven en dan zijn het er weer andere ,zelden zijn er goede bij ,trouwens de communicatie is altijd ver te zoeken tussen de dames . Altijd op voorhand bellen want soms is er maar één max twee dames aanwezig , ligt op een drukke baan , maar 150 meter verder is er een grote parking aanwezig .
Eigenlijk moet je daar geluk hebben dat je een goede dame aantreft .
Nicole is Hongaarse gelijk iedereen daar in die salon maar Nicole zelf spreekt redelijk goed Nederlands ze woont hier immers al heel lang
Ze doet dit ook al heel wat jaartjes
28 klopt niet echt ze is wat ouder alhoewel als je alleen naar haar figuur kijkt, zeker van achteren als ze zichzelf staat te wassen voor de spiegel en ze daarna omdraait zou je denken.... ja 28 kan (maar ik hoor al het gemekker van de wandelaars die hoopten voor 100 euro Naomi Campbell tegen te komen. Nee Nicole is gewoon de dame van de foto's niet meer en niet minder en ze is iets ouder dan 28)
de foto's van RL komen honderd procent overeen met haar figuurtje
Haar gezicht staat niet op de foto en haar gezicht heeft inderdaad al wat meer jaartjes 35-40 schat ik maar ik vind haar best wel knap ( eigen mening)
ze is heel vriendelijk leuke babbel (nederlands engels whatever you want)
en ja... ze doet gewoon wat op haar mogelijkheden staat
ik reageer toch op deze WHEM alhoewel ik van haar begreep dat ze er zelf niet zo van gediend was (voelt aan alsof ik in mijn blootje op de markt sta en iedereen in mijn billen mag knijpen om te zien hoeveel ik waard ben)
Ik hoop dat ze met dat vergeeft maar dacht dat er zoveel mensen al zo vaak negatiefs over deze salon geschreven hadden en vaak zonder de DVP's te kennen die er op dat moment werken en vaak dus zonder er echt langs gegaan te zijn en heb dus maar zelf besloten op deze WHEM te reageren
de date zelf:
douche vooraf voor mij, eigen wasje aan de wastafel voor haarzelf, nieuwe lakens over het bed dus hygiene voor mij ok
Nicole vroeg of ik graag meerdere keren wilde klaarkomen (dat is dus een optie.) maar mijn leeftijd laat niet toe dat ik twee of meerdere keren klaar kom in een uur neem het meestal wat rustiger met verwennen beiderzijds

Uiteindelijk gewoon een uurtje leuke sex gehad
PZC optie alhoewel ze zelf liever met doet, intiem met uiteraard en hebben daarmee multipele standjes de revue laten passeren
verder gewoon veel lol gemaakt
dat is dan 130 euro ..... voor een uur
deze salon vraagt 130 per uur doordeweeks of maandag 120 per uur en dat lijkt mij nu geen overdreven dure zaak dat is gewoon GFE met intiem etc niet alleen massage.
ik weet dat voor velen dit huis als negatief wordt gezien maar er zijn zeker een aantal heel fijne dames waaronder Nicole en zeker ook Jazmin als ze weer terug is kan ik haar zeker aanraden, knappe meid, leuke sex. Geef toe dat ik bij Mercedes een beetje mijn twijfel had of dat die daar op haar plaats was lieve meid maar vreesde dat ze het zelf niet zo graag deed
Dit is bij Nicole toch anders die heeft er zelf ook duidelijk lol in zeker als je haar op een leuke en respectvolle manier te gemoed treed ze vind deze job prima en doet het met plezier
Maar goed kennelijk vinden velen 120 euro voor een uur op een maandag of 130 euro doordeweeks al te veel om zelf eens iets te proberen.
 
Laatst bewerkt:
@machiavelli
dat is juist de bedoeling van WHEM; om ff de ervaring van collega's af te toetsen aan een vrouw/dame die je leuk vindt
om te voorkomen dat je weer eens een pak geld uitgeeft aan een dame met leuke fotos die erbij ligt als opblaaspop
jouw beschrijving / ervaring geeft me in ieder geval een reden om haar binnenkort eens te bezoeken…
 
Zoals eerder hier geschreven...
De dames komen uit Hongarije en wisselen elkaar om de 1 a 2 weken af. Meestal zijn er zo 1 tot 3 aanwezig.
Ik ben er enkele keren geweest met goede en minder goede ervaring.
De keren dat de ervaring minder was kwam dan omdat er geen klik was met de dame... Dan wordt het afwerken en dat vind ik geen goede ervaring.
Meestal kan je de dame niet kiezen... tenzij je een afspraak maakt.

De hygiëne is er meestal best ok. De prijs is er iets lager als in andere prive huizen maar ik heb ook al betere ervaringen gehad voor het standaard tarief in het SKW.
Langs de andere kant, ik heb er ook enkele keren (al wel wat jaren geleden) top ervaringen gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan