Hygiëne bij de raambuurten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
224
30/10/23
169
2
Ik hoor wel eens DVPs klagen over slechte hygiëne van heren op dit forum.
Als je naar een privé huis/ontvangstruime van een DVP gaat, dan douche je misschien daar van te voren.
Maar waarom is er eigelijk bij de meeste raambuurten geen penisdouche?
Soort drinkkraan als douche op pikhoogte bedoel ik dan.
En misschien een vagina douche voor de DVPs.
Zat ik gewoon even aan te denken...
 
Ik hoor wel eens DVPs klagen over slechte hygiëne van heren op dit forum.
Als je naar een privé huis/ontvangstruime van een DVP gaat, dan douche je misschien daar van te voren.
Maar waarom is er eigelijk bij de meeste raambuurten geen penisdouche?
Soort drinkkraan als douche op pikhoogte bedoel ik dan.
En misschien een vagina douche voor de DVPs.
Zat ik gewoon even aan te denken...
Hoor dames ook vaak klagen - als ik ga dan douche ik me thuis altijd - snap ook wel als je uit de kroeg komt dat je niet altijd even fris bent maar ik kies ervoor om te douchen voor ik ga - krijg ook vaak complimenten van de dames
 
Maar waarom is er eigelijk bij de meeste raambuurten geen penisdouche?
Soort drinkkraan als douche op pikhoogte bedoel ik dan.
Dat is er toch in de vorm van een wasbak met kraan op penishoogte, met pzc vragen ze altijd om eerst je pik te wassen onder de kraan,
waarschijnlijk ben je nog nooit bij de ramen geweest anders had je dit geweten
 
Bezocht tijd terug dame in de Doub, was zelfs douche op kamer (is niet de standaard). Klant kon deze ook gebruiken zei ze, wel zelf handdoek meenemen. Wastafeltje is er idd altijd wel.
 
Die wasbakken die ik ken gaat dat niet heel chill, en dan ben ik nog 1,90.
Maar het komt wel overeen met de 'drinkkraan als douche op pikhoogte' waar jij het over had, in de rose passage hebben ze ook een wasbak op toilethoogte, ik denk dat dat een soort vaginadouche voor de dames is
 
Vaak hebben ze alleen een teiltje , even snel een washand door hun doos halen ,soms doen ze met diezelfde washand jouw pik ook waarna je op een klam plakkerig bed beland , plasseks gebeurt op een kleedje naast het bed
Dit maakte ik mee in Haarlem in Het Steegje
geweldig die raamprostitutie
 
In de Belgradostraat in Gent hebben verschillende ramen een douche, en staat bij sommige een bidet.
In de Pieter Vanderdoncktdoorgang heb ik nooit wasfaciliteiten opgemerkt. Daar was het ook pmc, geen tz en enkele standjes. Met de gekende vochtige doekjes.
 
Die wasbakken die ik ken gaat dat niet heel chill, en dan ben ik nog 1,90.

De wasbakken in het Schipperskwartier Antwerpen staan voor mij ook meestal te hoog.
Er schiet vaak kramp in mijn kuiten tijdens het wasje. En dat is klote want dan kan ik ze niet meer rechtstaand achterwaarts in de poes naaien, moet ik gaan liggen.
Maar ja, er zij ergere dingen ...
 
Het is per dame en locatie verschillend. Zo kom ik bij bloedmooie intelligente dames achter de ramen met topservice en een topkamer met alle luxe en faciliteiten incl jacuzzi, groot bed en sfeerverlichting, drankjes en muziek
 
Al het andere is ook gelul..
Ik kom al jaren bij de ramen. Op 1 onverzorgde dame na (jaren geleden, ook nooit meer gezien) heb ik nog nooit een dame meegemaakt die nare geurtjes had. Dames die een douche/bad hebben frissen zich daar op, en anders bij de wasbak.
Al wat je zegt kan de waarheid zijn , douche, bidet was kraantje allemaal ok , maar de lakens worden misschien een keer per dag in het beste geval ververst handdoeken zijn er niet denk ik ,en alles op kuisen met keukenrol of papieren doekje , mij zien ze daar niet , daarom is het dan ook goedkoper een raambeurt .Heb het vroeger een keer gedaan ,niet voor mij ,maar ieder zijn goesting natuurlijk dat is mijn gedacht .
 
Al wat je zegt kan de waarheid zijn , douche, bidet was kraantje allemaal ok , maar de lakens worden misschien een keer per dag in het beste geval ververst handdoeken zijn er niet denk ik ,en alles op kuisen met keukenrol of papieren doekje , mij zien ze daar niet , daarom is het dan ook goedkoper een raambeurt .
Wel... als het dan al 'goedkoper' zou zijn... maar dat is het dus niet echt...
Je krijgt dus gewoon 'kleinere porties' (lees minder tijd voor je geld).

Als de 'uurprijs' bekijkt die je betaald voor een snelle wip...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan