Recensie "I need you insede me" Gent 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jellyh is een lieve meid, maar spreekt amper een woordje Engels. Ik kon haar vorige week bezoeken in Gent in een ander appartement maar in hetzelfde gebouw waar Kendall voordien actief was. Ze zou wel spaans spreken, maar daar ken ik dan niet genoeg van om een zinnig gesprek te voeren.
Ook Jellyh geeft je aandacht maar door de moeilijke communicatie is dit naar mijn gevoel minder voor herhaling vatbaar dan een samenzijn met Kendall.
Ik heb ze echter nog niet samen geboekt dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Voor zover je het gezicht kunt zien op de foto, lijkt me dit niet Jellyh te zijn. Kwa figuur vind ik Jellyh nog fijner/slanker dan de dame op de foto en bovendien heeft ze een ronder gezicht. Ik denk dat ze ook iets ouder is dan in de advertentie staat, maar ze stelt je zeker niet teleur.
 
Heb eerst met jellyh proberen afdpreken.
Maar dit was blijkbaar niet mogelijk.

Dan maar met vertrouwde kendall afgesproken.
En dat was weer top🙂.
Ze heeft je een echte gfe. in elkaars armen passioneel kussen.
Per ongeluk klaargekomen in haar mond ,maar ze vond het geen probleem.
Daarna had ik wat moeite om hem weer paraat te krijgen voor een 2de ronde.
Kendall wilde het niet weten en bleef haar best doen, waardoor ik haar noglekker heb mogen neuken.
Zelden een dvp tegengekomen die echt de moeite is
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat kan ik nog aanvullen, we starten aarzelend maar na wat heel en weer gezoen. Was het hek van de dam.

Heerlijk tongzoenen, lekker knuffelen, verschillende standjes geneukt. Lekker met z'n twee nog even nagenieten.

Het is goed. Zeker herhalingsgevaar. Hoorde wel dat ze in juli en augustus naar Zambia gaat.
 
Het Afrikaans mysterie in Gent, ik heb dit nummer gebeld en kwam bij Kendall in de zebra straat er waren twee dames in de gang, ben op de begane grond bij de dame binnen gegaan heb het mij niet beklaagd zoals je kon lezen, maar ze trok ni op de foto ze trok wel op een dame die advertentie heeft staan als Perla maar die zit nu weer in Brugge....

Haar link: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perla-very-hot-10.html

Begrijpen wij begrijpen kan.
 
Het Afrikaans mysterie in Gent, ik heb dit nummer gebeld en kwam bij Kendall in de zebra straat er waren twee dames in de gang, ben op de begane grond bij de dame binnen gegaan heb het mij niet beklaagd zoals je kon lezen, maar ze trok ni op de foto ze trok wel op een dame die advertentie heeft staan als Perla maar die zit nu weer in Brugge....

Haar link: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perla-very-hot-10.html

Begrijpen wij begrijpen kan.

Wow ook een lekkere op die foto's.
Mijn keel zeg nee maar mij pik roept jaaaa
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze afrikaanse parel was vrijdag nog in brugge, dus maar eens bezocht. Ze is nu normaal in gent. Wauw, echt wauw, bij het binnen komen ongeneerd een dikke smakerd op de mond. (Voelde niet aan als een eerste keer met deze dame, het was net of we elkaar al enkele keren hadden ontmoet) Vervolgens mee naar boven, met zicht op een wel heerlijk kontje 🥰. Eenmaal op de kamer geen rap rap toestanden, maar lekker kussen zelfs met tong terwijl we elkaar laag per laag uit kleden. Dan het bed op en verder kussen strelen knuffelen tot dat ze zei dat ze heet was en afzakte naar de knuppel om te pijpen zonder, ondertussen ook beginnen spelen met haar poesje,vervolgens naar 69, waar ze ook wel van geniet. Heb haar wel laten afremmen anders was het al geschoten. Na tijdje in rustiger tempo deed ze een hoesje om, en liet hem lekker binnen glijden in girl on top😍, daarna een standje of 3, bij de laatste , jah, kon ik het niet meer houden...daarna douchke en massage+b2b. Hierna ronde 2 terug lekker pijpen zonder, naar doggy en geeindigd in missio. Er was nog tijd over en deze werd goed gevuld met nog wat nagenieten en kussen. Dit was men 3de dame en eerste afrikaanse, die ik bezoek, en heeft het meeste verslavings/herhalingsgevaar. Als zij terug in brugge of omstreken is kijk ik al uit om een afspraakje met haar te boeken. Zoals ik hier lees is het meestal 150/u ,nu ik heb 200/u betaald. Maar voor zo'n service valt dit opzich mee, vindt ik. Geen extra betaling voor pzc, beffen, vingeren, kussen...
 
Laatst bewerkt:
Daarnet via de adv. op RL afspraak gehad met Perla, volgens mij compleet fake/fraude. De dame die mij ontving was veel ouder dan de aangegeven 22, heeft heel wat tatoo's, wat je niet ziet op de foto's van de adv. op RL. Dame in kwestie zei dat ze van Gambia afkomstig was, Perla (op de adv) is van Zambia. Service beneden alles, dus de positieve commentaren over Perla kloppen alvast niet; geen woord gezegd, alles op automatische piloot, waardoor ik helemaal geen zin meer had, mezelf afgetrokken en vertrokken. Te mijden dus en fake... zijstraat Langestraat in Brugge
 
Daarnet via de adv. op RL afspraak gehad met Perla, volgens mij compleet fake/fraude. De dame die mij ontving was veel ouder dan de aangegeven 22, heeft heel wat tatoo's, wat je niet ziet op de foto's van de adv. op RL. Dame in kwestie zei dat ze van Gambia afkomstig was, Perla (op de adv) is van Zambia. Service beneden alles, dus de positieve commentaren over Perla kloppen alvast niet; geen woord gezegd, alles op automatische piloot, waardoor ik helemaal geen zin meer had, mezelf afgetrokken en vertrokken. Te mijden dus en fake... zijstraat Langestraat in Brugge
Die straat zat ze de vorige keer ook, de dame van mij review. Jammer om dit te lezen was verheugt om haar terug te zien.☹️☹️
 
tenzij ik mij vergis natuurlijk.... maar niets wees er op dat dit de Perla was waarover zo positief werd gerapporteerd; heb dat vroeger ook al gezien dat er advertenties worden overgenomen of zelfs gestolen, wat ook kan is dat de echte Perla bezet was en ze een collega stuurde. Maar alvast niet leuk. gewaarschuwd !
 
tenzij ik mij vergis natuurlijk.... maar niets wees er op dat dit de Perla was waarover zo positief werd gerapporteerd; heb dat vroeger ook al gezien dat er advertenties worden overgenomen of zelfs gestolen, wat ook kan is dat de echte Perla bezet was en ze een collega stuurde. Maar alvast niet leuk. gewaarschuwd !
heb men ballen genomen en er mee afgesproken... en ja Arne je hebt gelijk dit is niet de dame die we hier over schrijven, is idd ouder en staat auto. piloot standje afwerken. De tattoos kloppen totaal ook niet met de vorige dame.
nogmaals een waarschuwing voor diegene die willen afspreken.
 
Enkele maanden geleden had ik met Perla, de échte weliswaar een heel goede date. Mooi lichaam, hygiene in orde, ze smeet zich volledig, vriendelijk...Twee werkpuntjes. Spraakzaam is ze niet. Voor wie op zoek is naar een goed en diepgaand gesprek, zou ik haar niet aanraden, en de kamer waarin ze ontving was klein en warm.
 
Date Perla al terug in Gent en wat is haar juiste nummer van GSM, 2 verschillende op advertentie van nu en deze van vroeger maar op beide geen antwoord, alvast bedankt voor jullie reactie
 
Ik kan ze anders wel bereiken.
Vraag me enkel af of haar foto's echt zijn.

Hi bb 1h 150 30min 80 sex with condom blowjob no condom 69 Kiss with tongue massage girl fríend experience lick My pussy
 
Die Kendall is super. Ze is speels, geeft harde massages en pijpt lekker. Ze is een tikkeltje dominant en heeft me nadat ik haar probeerde te domineren op mijn plaats gezet. Dat was eigenlijk super geil. 2de keer dat ik ging was ze wat gehaast en minder geile ervaring.

Vroeger zat daar nog een andere die met de zweep wou geslagen worden. Wie is dat? Is dat Perla?
 
heb men ballen genomen en er mee afgesproken... en ja Arne je hebt gelijk dit is niet de dame die we hier over schrijven, is idd ouder en staat auto. piloot standje afwerken. De tattoos kloppen totaal ook niet met de vorige dame.
nogmaals een waarschuwing voor diegene die willen afspreken.
Als je niet kunt vertrouwen op de advertentie/foto's, welke stomme idioot is daar dan nog in geïnteresseerd????
 
Jellyh is een lieve meid, maar spreekt amper een woordje Engels. Ik kon haar vorige week bezoeken in Gent in een ander appartement maar in hetzelfde gebouw waar Kendall voordien actief was. Ze zou wel spaans spreken, maar daar ken ik dan niet genoeg van om een zinnig gesprek te voeren.
Ook Jellyh geeft je aandacht maar door de moeilijke communicatie is dit naar mijn gevoel minder voor herhaling vatbaar dan een samenzijn met Kendall.
Ik heb ze echter nog niet samen geboekt dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Voor zover je het gezicht kunt zien op de foto, lijkt me dit niet Jellyh te zijn. Kwa figuur vind ik Jellyh nog fijner/slanker dan de dame op de foto en bovendien heeft ze een ronder gezicht. Ik denk dat ze ook iets ouder is dan in de advertentie staat, maar ze stelt je zeker niet teleur.
Ik kan enkel bevestigen dat Jellyh een mooie lieve meid is, heb haar zondag ontmoet in Brugge (nu weer naar Gent), goede massage, dan teasen, tz, fantastische blowjob en afgerond met een hevige "on top", enige nadeel is inderdaad haar zeer gebrekkig Engels (ik spreek geen Spaans)
 
Kloppen de foto's, gsm-nummers nu bij de juiste dames ??

Of blijft de kans dat je iemand anders treft even groot ??
 
Kloppen de foto's, gsm-nummers nu bij de juiste dames ??

Of blijft de kans dat je iemand anders treft even groot ??
jellyh klopt, normaal wel. Al enkele keren bezocht en was telkens de meid van de fotos.
Perla, al een andere gehad voor men neus, was ook geen goede ervaring toen.
Kendall, nog niet gehad.
 
jellyh klopt, normaal wel. Al enkele keren bezocht en was telkens de meid van de fotos.
Perla, al een andere gehad voor men neus, was ook geen goede ervaring toen.
Kendall, nog niet gehad.


Als er foto's van het net nodig zijn dan heb ik daar toch altijd een raar gevoel bij, zeker naar de rest van betrouwbaarheid toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan