Recensie "I need you insede me" Gent 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren


Als er foto's van het net nodig zijn dan heb ik daar toch altijd een raar gevoel bij, zeker naar de rest van betrouwbaarheid toe.
Had ik nog niet gecheckt.
Kheb haar bezocht eind juli en eind oktober haar nog eens bezocht. Was dezelfde meid.
ander verhaal met Perla, toen ze terug was bleek het om "destiny" te gaan onder het account van perla.
Kendall nog niet bezocht.
 
Normaal heb ik morgen date met Perla in Brugge. Dus ik me verwachten aan iemand anders blijkbaar? Indien zo is kans groot dat ik me gewoon omdraai. Hoe zou ik kunnen weten of het hier om de echte Perla gaat of eerder Destiny (ken ik niet)?
 
Dit is destiny. toen ik haar bezocht was ze bijna net van de operatie tafel ivm borst vergroting, dus kon er maar weinig... Als die adv. klopt is zij nu in keerbergen.
Deze Destiny heeft al heel lang een eigen zaak in Keerbergen en gaat niet onder de 250€ per uur.
De kans is dus quasi onbestaande dat je deze elders hebt kunnen bezoeken.
En daar ben IK wel héél zeker van.
Tenzij het héél lang geleden is want die borstvergroting heeft ze ook al heel lang.
 
Okay, dus kan ik wel min of meer vertrouwen dat Perla wel zal gelijken op deze :
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perla-very-hot.html
En waarom denk je dat ineens ??
Als het de gewoonte is om iemand anders te laten 'invallen', blijft je kans even groot toch ??
Bovendien vraag ik mij dan ook af, alles in acht genomen of er 'tout courrt' wel degelijk een juiste foto, dan nog zonder gezicht, ergens te bekijken valt.
Zonder gezichtsherkenning of voorafgaand bezoek kan je het gewoon niet weten. Er zijn veel Afrikaanse vrouwen in Vlaanderen van 1,60m en 60kg met b-of c- cup.
 
Laatst bewerkt:
Deze Destiny heeft al heel lang een eigen zaak in Keerbergen en gaat niet onder de 250€ per uur.
De kans is dus quasi onbestaande dat je deze elders hebt kunnen bezoeken.
En daar ben IK wel héél zeker van.
Tenzij het héél lang geleden is want die borstvergroting heeft ze ook al heel lang.
Ok, dan zou ik zeggen een zus? Ze trok er verdomd goed op. Toen de ad van perla verdween, stond destiny een dag later online in gent.
 
Ja, namen, je kan er weinig mee aanvangen. Foto's zonder gezicht ook niet. Dus in dat geval weet je niet wie je gaat bezoeken.
Bovendien is dat een bende die roteert tussen alle Vlaamse steden en gemeenten.
Ook de prijzen, Jellyh geeft aan 120€ per uur, anderen, Kendall bv 150€, dus ???????
 
Jellyh is een lieve meid, maar spreekt amper een woordje Engels. Ik kon haar vorige week bezoeken in Gent in een ander appartement maar in hetzelfde gebouw waar Kendall voordien actief was. Ze zou wel spaans spreken, maar daar ken ik dan niet genoeg van om een zinnig gesprek te voeren.
Ook Jellyh geeft je aandacht maar door de moeilijke communicatie is dit naar mijn gevoel minder voor herhaling vatbaar dan een samenzijn met Kendall.
Ik heb ze echter nog niet samen geboekt dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.
Voor zover je het gezicht kunt zien op de foto, lijkt me dit niet Jellyh te zijn. Kwa figuur vind ik Jellyh nog fijner/slanker dan de dame op de foto en bovendien heeft ze een ronder gezicht. Ik denk dat ze ook iets ouder is dan in de advertentie staat, maar ze stelt je zeker niet teleur.

Ziehier 'Jellyh'.
 
het blijft verwarrend, net bij Kendall geweest die nu in Brugge werkt !, is niet de Kendall waarover zo positief geschreven werd; de dame nu heeft een rug vol tattoo's, levert niet de service zoals beschreven; geen PZC zeker geen TZ, rap afwerken, ipv. zich te "smijten" , koele, mechanische afwerking.... zucht. een gewaarschuwd... is er veel waard !
 
het blijft verwarrend, net bij Kendall geweest die nu in Brugge werkt !, is niet de Kendall waarover zo positief geschreven werd; de dame nu heeft een rug vol tattoo's, levert niet de service zoals beschreven; geen PZC zeker geen TZ, rap afwerken, ipv. zich te "smijten" , koele, mechanische afwerking.... zucht. een gewaarschuwd... is er veel waard !
Er zijn blijkbaar nog niet genoeg waarschuwingen en bevestigingen, ...zucht.
Spelen met de lotto levert heel weinig kans op geluk.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan