Recensie Ibbi, Eindhoven, Baekelandplein 5 rechts 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag weer even bij Ibbi op bezoek geweest. Blijft een zekerheidje. Heerlijk pijpen,69, lekker neuken op z'n zij achterlangs (aanrader bij haar!),daarna nog even doggystyle.
Maar voelde al snel dat ik dat niet lang meer zou volhouden en toen haar nog lekker mij laten afzuigen. Mmmmm!!

Als ik dat zo lees is iedereen lyrisch over Ibby en is zij geweldi
Zie mijn bericht #115. Deze dame zit denk ik al zo'n 10-15 jaar op het plein. Ze zal een vaste schare fans opgebouwd hebben die nu posten maar dit is gewoon een leuke meid waarbij je altijd waar voor je geld krijgt.
Ze haalt het voor mij niet bij toppers uit het verleden als Italiaanse Anna, Elena en recenter Isabella maar bezoek haar toch elk jaar wel een paar keer als ik geen zin heb om te gokken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Vanochtend weer richting plein gegaan. Het was niet druk met dames. Liepen nog een paar andere wandelaars rond en met 1 daarvan tijdje staan kletsen.
Na een tijdje gewacht te hebben toch maar bij Ibbi naar binnen gegaan. Deze vrouw is echt heel leuk en gezellig. Nadat we beiden ons ontdaan hadden van kleding gingen we op bed liggen en mocht aan haar mooie lichaam zitten en aan haar lekkere tepels zuigen. Na wat gekletst te hebben ging het condoom om en begon Ibbi heerlijk te pijpen. Na een lekkere pijpbeurt kwam ze op mijn neukstaaf en kon haar lekker neuken. Daarna omgedraaid en kon haar diep stoten in haar heerlijke kutje. Na een tijdje spoot ik het condoom lekker vol. Daarna weer gezellig gekletst. Ibbi is geen kijker op de klok, wat ze zelf ook toegeeft. Ze spreek daarnaast behoorlijk goed Nederlands. Ze is inmiddels al 16 jaar actief hier. Al met al een heerlijke tijd bij Ibbi, echt een topper op het plein.

Terug
Bovenaan Onderaan