WHEM Iemand ervaring met Indy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, dat dacht ik ook al. Haar 2e foto lijkt wel op die van een adje uit DeZilk van een jaar of 4 geleden, maar die dame was toen 34 of 36 als ik me goed herinner.
 
Heb vandaag geprobeerd af te spreken, maar zij kon pas later dan mij uitkwam.
Is via de app vriendelijk en enthousiast en door de telefoon klonk ze heerlijk.
Nu nog een keer er heen. Ik laat jullie weten
 
Tijdje geleden afgesproken met haar.
Afspraak maken ging wat moeizaam, maar gelukt. Eerst even een plek door gekregen van waar ik nog even moest bellen. Toen naar de (aparte) locatie geloodst.

Ze is gewoon slank, en praat gewoon Nederlands, de blonde haren zijn voor zover ik dat kon beoordelen nep.

Voor mij verder geen herhaling. In de advertentie staat (tong)zoenen, maar met 1 zoen is het wel klaar.
Tijdens het beffen zit ze nog net nier haar nagels te vijlen, en op het moment dat je een lichamelijke reactie bij haar voelt aankomen moet je meteen stoppen. Pijpen was ook dusdanig dat ik al bijna klaar kwam, maar net op tijd gestopt. Daarna condoom en verder, maar het was bij mij snel klaar.

Verder wel de tijd vol geklets (2e ronde zit er bij mij zelden in), maar dit was m voor mij niet. Zeker niet voor dat geld.

Ze schijnt vroeger aan het raam gestaan te hebben (waar weet ik niet)

Ik had echt het gevoel dat ze er geen zin in had, en puur voor de centen bezig was. Snap dat ze voor het geld werken, maar er mag ook wel wat plezier en genot van uitstralen
 
Tijdje geleden afgesproken met haar.
Afspraak maken ging wat moeizaam, maar gelukt. Eerst even een plek door gekregen van waar ik nog even moest bellen. Toen naar de (aparte) locatie geloodst.

Ze is gewoon slank, en praat gewoon Nederlands, de blonde haren zijn voor zover ik dat kon beoordelen nep.

Voor mij verder geen herhaling. In de advertentie staat (tong)zoenen, maar met 1 zoen is het wel klaar.
Tijdens het beffen zit ze nog net nier haar nagels te vijlen, en op het moment dat je een lichamelijke reactie bij haar voelt aankomen moet je meteen stoppen. Pijpen was ook dusdanig dat ik al bijna klaar kwam, maar net op tijd gestopt. Daarna condoom en verder, maar het was bij mij snel klaar.

Verder wel de tijd vol geklets (2e ronde zit er bij mij zelden in), maar dit was m voor mij niet. Zeker niet voor dat geld.

Ze schijnt vroeger aan het raam gestaan te hebben (waar weet ik niet)

Ik had echt het gevoel dat ze er geen zin in had, en puur voor de centen bezig was. Snap dat ze voor het geld werken, maar er mag ook wel wat plezier en genot van uitstralen
Ok.probeer al een tijdje een afspraak te maken....wat heel erg moeizaam gaat....
Denk nadat ik dit gelezen heb.......iets anders ga zoeken
Zag er namelijk wel leuk uit.....de advertentie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan