Ik durf niet te daten met een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb je trouwens al nagedacht wat er kan gebeuren nadat je uiteindelijk toch hebt besloten om het te betalen bedrag te pinnen of dit contant te betalen, je vervolgens de stoute (wandel)schoenen aan hebt getrokken en een date hebt gepland en dat het moment is gekomen dat je daadwerkelijk voor haar staat?

In theorie kunnen er dan ook een aantal dingen fout gaan. Daarom zou ik dit topic zeker grondig doornemen. Pilletjes voor "de wedstrijd" al over is voordat ze je heeft aangeraakt of voor het geval je vriendje door (bijvoorbeeld) zenuwen weigert te doen waarvoor die gemaakt is. In beide gevallen is dat zonde van je geld.

Gaan we nu echt maar door en door met te reageren op dit eerste onzinnige bericht.

Ik dacht dat het topic op slot ging.
Misschien zou het handig zijn als de mods even elke belediging en pesterij kunnen verwijderen? Ik merk dit in meerdere topics hier dat deze site volstaat met toetsenbord ridders en toxic gedrag. Net alsof deze site je het recht geeft om maar even alle fatsoensregels naast je neer te leggen. Maar deze mensen hebben alleen zichzelf, want dit zorgt ervoor dat je gewoon jezelf negatief neerzet op een site die al een twijfelachtige reputatie heeft (hookers is toen niet voor niks van internet gehaald). Met andere woorden olie op het vuur gooien.

Ik denk dat de vraagsteller verwijst naar administratieve verplichtingen van banken ter voorkoming van het witwassen van geld en financieren van terrorisme. Op TV zijn er ook een tijdje terug enkele items hierover geweest, dat mensen uit moesten leggen waarom ze in een bepaalde frequentie geld opnamen of over de hoogte van bedragen die opgenomen of betaald werden.

In die zin geen hele rare vraag, maar over 250 Euro hoef je jezelf geen zorgen te maken denk ik. Als ik zie wat ik de afgelopen twee jaar gespendeerd heb aan wandelen, dan had ik allang vragen verwacht.
Gezien de geheimhoudingsplicht van banken zou ik het ook nog eens gewoon benoemen wat ik met het geld gedaan heb.

Gezien de geheimhoudingsplicht van banken zou ik het ook nog eens gewoon benoemen wat ik met het geld gedaan heb.
Geheimhoudingsplicht tot aan de deur. Want als de overheid komt moeten banken de informatie wel geven. Kan zelfs door de overheid afgedwongen worden.

Dan nog iets anders.
@Manzoektdvp
Ik vind het raar dat je in je eigen topic over anderen begint te klagen maar tegelijkertijd helemaal niet ingaat op de reacties en of je daar iets mee doet. Of dat je nu gerustgesteld bent dat je gewoon kunt gaan pinnen?

Lijkt wel of je hier een verzonnen probleem hebt neergezet wat je helemaal niet hebt.
Want waarom zou je niet serieus op al die reacties ingaan anders?

Ik heb nu al medelijden met de meid waar de topicstarter terechtkomt.
Hi baby…. Zo, je betaalt met 30 briefjes van 5 euro zie ik, en nog voor 30 euro aan statiegeldbonnen.
Cadeaubon Douglas voor 20 euro…
Even tellen….. Ja! 200 euro, top!!!

Goed, graag altijd eerst even de handen wassen, ze zijn een beetje smoezelig, en ik hou van frisse en hagelwitte handen.

-WAT !!!???!!! Moet ik mijn handen witwassen??? Ben jij van de belastingdienst ofzo???

Nou rubbertje zit erom, stop 'm maar lekker in de gleuf hoor.
-WAT!!???!! GLEUF? Ben jij een vleesgeworden pinautomaat ofzo???
Ik wist wel dat ik genaaid werd!!!

Nee, jij naait…. dus dan word ik genaaid

Het bleef nog lang onrustig met die twee, zo samen op de ING bank. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan