Ik wandel minder door de corona crisis / gestegen levensonderhoud

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Omdat alles duurder wordt wandel ik

  • Meer

  • Minder

  • Even veel

  • Doe een korter bezoek

  • Maakt niet uit, de geilheid wint het van mijn portemonnee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik ben net tijdens corona begonnen met wandelen. Op een gegeven moment verslaafd met 3 dates per week. Nu 2 per maand (kwaliteitsvolle wel) Heb ook een gezin dus niet zo nodig om veel te daten.
 
Is ook zo ja..
Een uur maak ik gewoon nooit vol, als ik klaar ben gekomen is het over.. dan denk ik wat doe ik hier, wie is dat mens met die grote tieten 😵‍💫
Ik wil naar huis, gelijk geen interesse in vrouwen meer.
En ik ga niet zoals velen een half uur zitten socializen en sigaretten roken met zo'n meid voor €150 per uur.
Als het juist om klaar te komen is kan ik hem beter thuis afrukken. Voor mij telt toch wel heel de date op zich. Aftasten, innig zoenen,voorspel( geven en krijgen) en ook naspel(knuffelen ed) Daar trek ik graag 2a 3 uurtjes voor uit. Wel alleen als het GFE gehalte ongekende hoogtes aanhoud
 
Als ik de reacties zo lees hebben de hoger wordende levensonderhoudskosten er voor gezorgd dat er door veel mannen minder gewandeld wordt omdat ze minder te besteden hebben/over houden.

Voeg daarbij dat de dames juist meer zijn gaan vragen per uur en het lijkt er op dat er in zijn totaliteit aanzienlijk minder geneukt wordt.
Denk dat dat door de 'beste' dames amper gevoeld wordt omdat er over de hele linie o.m. door de Corona-crisis ook minder aanbod is.

Maar de gemiddelde dame moet dit toch zijn gaan merken.
Je zou hooguit kunnen zeggen dat, als de uur prijs omhoog is gegaan en mannen daardoor eerder half uurtjes boeken, de mannen niet meer uit geven en de dames ongeveer hetzelfde verdienen met minder werk-uren dus dat iedereen tevreden is, ondanks dat het aantal draai-uren enorm veel minder is geworden.
 
Oh, ikzelf?

Beter voor-werk, dus minder tegenvallers, helaas ook iets minder vernieuwing vanwege het wat tegenvallende aanbod, maar daardoor meer een band opgebouwd met een groep favorieten, meer halve dan hele uren, maar doordat ik ze ken vaak toch dezelfde tijdsduur als wanneer ik hele uren boekte.
Dus de prijzen werden hoger, ik werd daardoor juist wat zakelijker, de dames in veel gevallen wat schappelijker en daardoor zijn tijdsduur per bezoek, kosten en wandel frequentie toch ongeveer hetzelfde gebleven.
 
Ik wandel sinds de start van 'de pandemie' steeds minder en minder...corona heeft daar zeer direct mee te maken; als eerst verlieten veel van mijn vastere (ZA) dames NL, om niet meer of met veel hogere tarieven / een andere inzet terug te komen. Daarbij komt dat ik zelf ervaar dat de gemiddelde date sinds corona kwalitatief slechter is (enkele uitzonderingen daar gelaten). Veel dames die in mijn boekje voorheen 8-9's scoorde zijn 6-7'tjes geworden; minder inzet, minder leuk, minder passie, tal van dingetjes die voorheen (in general) inclusief waren in al hoge uurprijzen van dames zijn nu vaak extra bovenop reeds verhoogde prijzen, etc. etc.

Bovenal ben ik zelf ook zeker gieriger geworden; niet dat ik het echt niet (meer) kan missen, maar meer de realisatie hoeveel geld frequent wandelen eigenlijk kost. Wat ik bijv. 3-4 jaar geleden uitgaf vs hoeveel uurtjes ik daarvoor heb gehad was al wat extreem, maar staat in geen verhouding tot hoeveel uurtjes datzelfde geld vandaag de dag zou kopen; nu alles met een hartslag 150pu vraagt en dames meer naar mijn smaak vaak nog meer; dat is het mij zeker niet waard. Ik denk soms met weemoed terug aan 3x id week wandelen zonder mentale / financiele issues lekker posief genaait te voelen ;).

Heb toevallig afgelopen jaar ook meerdere 'grotere' uitgaven gehad zoals bijv. nieuwe telefoon, wasmachine, etc. (dingen die ook bijv. 150-300-450e kosten aka hetzelfde als 1-2-3 uurtje met dvp gemiddeld) en dat heeft mijn mindstate toch wel beinvloed. En merk zeker de laatste paar maanden ook echt wel dat alles duurder wordt en waarschijnlijk komende jaren exponentieel duurder blijft worden...al dat soort dingen bij elkaar (plus tikkeltje analytisch aangelegde persoonlijkheid) hebben mijn perspectief op de vraagprijs / mijn wandelfrequentie wel veranderd.
 
De topic titel is op mij van toepassing.

Toen ik voor corona nog bijna elke werkdag naar kantoor moest, plande ik mijn wandelactiviteiten na het werken. Het was dus voor mij een stuk makkelijker om na het werken even te gaan wandelen, omdat de afstand vanaf kantoor niet groot was.

Corona heeft ervoor gezorgd dat ik voornamelijk thuis moet werken. Hierdoor wandel ik een stuk minder en geef ik ook een stuk minder uit aan wandelen. Als ik nog ga wandelen, dan merk ik dat ik relatief vaak op zeker ga. Ik lees nog vaker recensies voordat ik op pad ga. Dit komt omdat ik dan per bezoek wel bereid ben om meer uit te geven in de wetenschap dat mijn volgende bezoek pas een paar maanden later kan zijn.
 
we zijn er post Corona nog niet..economisch gezien dan..
de grootste klap zal nog komen,
mensen met de lage en midden inkomens gaan het de komende jaren het meest voelen..
ikzelf kan het gelukkig wel missen, zie dat zo 1,2,3 niet veranderen..
maar dat zal bij veel mensen toch anders zijn..het bezoeken van DVP's is (eigenlijk) geen primaire levensbehoefte zoals ,wonen,eten en drinken etc..
als het eens in de zoveel tijd iets is wat je doet om op die manier te relaxen..word dat voor 200 tot 250€ per uur wel ineens een hele uitgave..met mogelijk nog 'extra's erbij..
zo'n uurprijs waar bovenop nog eventueel tongzoenen en PZC bijkomen..als het tegenzit het laatste 10 seconden en sta je per totaal na 45 minuten weer buiten..
is ineens niet echt meer in verhouding wat je er voor terug krijgt..
om even in mijn wereld te blijven ,een (bijvoorbeeld)accuboormachine van Makita zit qua prijs dicht in de buurt..maar daar heb je dan mogelijk 5 misschien wel 10 jaar plezier van afhankelijk waarvoor je hem gebruikt..
een dagje Efteling voor 4 man kost dat aan entree ook..,zo'n herinnering blijft grotendeels ook nog wel maanden ,voor sommige jaren hangen..
bij een gemiddelde kledingwinkel je in het nieuw steken ook..moet lukken voor 250€ (geen PME legend spul natuurlijk)
ik zeg niet dat de dames voor 100€ dan maar aan de slag moeten..
maar voor velen zal het niet zo impulsief zijn om de stap te zetten wanneer er op de bekende sites een nieuwe dame voorbij komt die aanspreekt
al helemaal als dan voor die centen het uiterlijk niet klopt of de service bagger is..
dan laat je het de volgende keer wel (sneller)uit je lijf
 
Ik merk vooral dat het aanbod veel minder is van leuke dames waardoor ik minder wandel. De vaste dames waar ik regelmatig mee afspreekte, daar zijn er ook veel van gestopt\onbereikbaar de laatste maanden. Nieuwe dames waar ik mee afspreek, daar zitten tot op heden geen toppers met herhalingsgevaar tussen. Ik merk daardoor wel dat ik meer kritischer word als ik zin heb naar een privehuis te gaan, en vaker eerst recensies op zoek.
 
Ik heb "geluk" dat ik het meestal wel weer gezien heb met een half uurtje, dat houd de kosten per bezoek relatief laag.
Meer dan €150 zou ik sowieso echt nooit uitgeven voor een date, daar ben ik toch te zuinig voor.
Er is meer in het leven dan vrouwen neuken..
Ik ga nu even overdenken wat ook al weer 🤔🤔
Weet je het al.... Want ik heb het nog niet ontdekt
 
Sinds de start van corona enkel een paar gangbangs gedaan. Bij mijn vaste huis "sorayas palace" had ik gelezen dat mondmasker verplicht was en daar heb ik een bloedhekel aan. Ik hoop dus dat dit daar ook snel kan veranderen en dan zien ze mij daar direct terug. Ook wel wat moeilijker geworden met het werk om er te geraken..
 
Het is hier lekker weer, dus maar eens in het centrum gaan lopen, dus echt lopen en links en rechts wat mensen kijken met de carnaval, altijd leuk.
Nu heb ik de gewoonte als ik in de winkelstraat loop om bij de febo een of twee speciaaltje te nemen, waren ze de laatste tijd al wat dunner geworden voor de zelfde prijs, zijn ze nu ook duurder geworden was 2,20 en nu 2,50
Dit zit dus ook voortaan aan mijn grens, geen speciaaltje meer van de febo, dus mijn klandizie gaan ze voortaan missen, net als bij de dames, eenmaal over de grens is het over, jammer ze waren best lekker. RIP febo voor mij.
 
Het is hier lekker weer, dus maar eens in het centrum gaan lopen, dus echt lopen en links en rechts wat mensen kijken met de carnaval, altijd leuk.
Nu heb ik de gewoonte als ik in de winkelstraat loop om bij de febo een of twee speciaaltje te nemen, waren ze de laatste tijd al wat dunner geworden voor de zelfde prijs, zijn ze nu ook duurder geworden was 2,20 en nu 2,50
Dit zit dus ook voortaan aan mijn grens, geen speciaaltje meer van de febo, dus mijn klandizie gaan ze voortaan missen, net als bij de dames, eenmaal over de grens is het over, jammer ze waren best lekker. RIP febo voor mij.

De Febo hahaha prachtig...kwa herinneringen; ik weet nog toen ooit lang geleden de Febo 'nieuw' was...althans de eerste zaak in mijn stad iets voor 2000. Ik had nog nooit zo'n warmhoud muur met venstertjes gezien; je knaken erin (figuurlijk, want burgertje kostte toen -nog geen- 1 gulden 50 hahaha) en hoppa...zie zo voor me hoe ik daar met wat maatjes stond, kloten met al je 5-10-25 cent muntjes en net zo lang doorhappen tot je bijna plofte vd burgertjes...

Je moet uiteraard niet vergelijken met te lang geleden, niet dat jij dat doet hoor Bassie, maar goddamn diezelfde -of eigenlijk idd steeds minder en minder wordende- burger kost nu makkelijk 6x zoveel lol mijn boycot van de Febo is al van heel wat jaartjes geleden hahaha. Anyways, ik heb wel echt te doen met jongelui (14-18) die nu dezelfde leeftijd als ik toen hebben maar misschien wel 4-5x zo lang moeten werken om 'hetzelfde' snakkie te scoren...
 
Zo doen ze het in de supermarkt ook vaak. Nieuwe verpakkingen. Daar zit dan minder in voor dezelfde prijs. Paar maanden later verhogen ze de prijs weer.
Word je 2 x genaaid maar niet op de manier die je wil.
 
Ik vind het ook steeds moeilijker worden, het aanbod is meer dan matig. Ik ben geen fan van thuisontvangst, ik heb daar geen vertrouwen meer in. Dus ik richt me uitsluitend op privéhuizen en raambuurten, en in beide sectoren gaat het aanbod zienderogen achteruit. Dus dat wordt vanzelf minder vaak gaan.
Daarnaast zal door een evt. prijsverhoging bij de privéhuizen of ramen de frequentie voor mij nog meer gaan afnemen. De reden is niet zozeer het geld op zich, maar ik wil dan wel meer zekerheid wat de dienstverlening betreft. Als ik in de winkel een product voor 100 euro koop en ik ben er niet tevreden over, dan kan ik naar de winkel terug. Maar als ik 100 euro voor een half uurtje moet betalen en ik ben 1 kwartiertje op de kamer of de dame doet niet wat is afgesproken, dan kan ik nergens mijn verhaal halen. Dus eerst 2 keer nadenken voor je aan de date begint.
 
Frequentie blijft hetzelfde al wil ik met al die vrije dagen nu, wel eens ineens een extra bezoekje doen ;) Wel merk ik dat ik ergens de grens zal moeten trekken. Betaalde tot voor kort niet meer dan 100 voor 30 min privé ontvangst. Echter nu toch al paar keer 110 en 120 betaald. Zat net te kijken naar dame die 130 vraagt. Ga ik (voorlopig) niet doen...
 
Ligt eraan hoe de spaarvarken erbij staat 🤣😅
Van wekelijks naar om de twee of 1x per maand, ligt aan de uitgaven van de maand.
Dit jaar ook maar 2 raamdames bezocht, wel 5 gangbangs bijgewoond.
Dus iets meer als 1 keer per maand op het moment.
 
Haha, ik merk ineens dat het best moeilijk is om niet zuur over te komen.

Maar ik had een te gekke hobby waarbij ik erg mooie dames bezocht die precies binnen mijn voorkeuren vielen en er was vaak zelfs keuze stress. Prijzen waren 100 voor half en 150 voor heel uur.

Nu zijn de prijzen hoger, is het aanbod veel minder appetijtelijk, is er een oorlog waardoor ik dames uit die gebieden niet graag bezoek (pijnlijk, niet ethisch verantwoord vind ik) en de economische perspectieven in de wereld zijn niet zo best....dus dat alles bij elkaar haalt mijn frequentie naar beneden.

Terwijl ik juist dolgraag wil wandelen in de lente haha....

Maar dan maar naar een chagrijnig zesje voor 150 per half uur....nee....dan maar ff afwachten.....

Frequentie was soms 2x per week, soms 3x per maand, nu 2x per maand, maar ondanks mijn grote voorkennis 3 matige ervaringen gehad tussen de laatste 6x. Dus tsja....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan