WHEM Ilaya - Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag met Ilaya afgesproken. Voor mij eerste ervaring met soft bdsm/femdom. Op voorhand al wat via mail laten weten wat ik zelf verwachte en hoe ver ik zelf wou gaan. Ze is een mooie, verstandige vrouw die weet wat ze doet en je direct op je gemak stelt. Foto's en advertentie helemaal zoals ze echt is. Voor een volgende sm/femdom date spreek ik zeker terug met haar af!
 
Het virtuele stuk dat ze aanbiedt (https://www.redlights.be/virtuele-seks/op-zoek-naar-filmpjes-fotos.html) is ook perfect in orde. Vlotte en duidelijke communicatie via Whatsapp ... het custom filmpje dat ze afgeleverd heeft voldeed perfect aan mijn verwachtingen. Wat je ziet en leest in haar advertentie is what you get: geen perfecte mannequin pop maar een (echt wel lekkere) mom-body ... I like it 😋
 
Vandaag met Ilaya afgesproken. Voor mij eerste ervaring met soft bdsm/femdom. Op voorhand al wat via mail laten weten wat ik zelf verwachte en hoe ver ik zelf wou gaan. Ze is een mooie, verstandige vrouw die weet wat ze doet en je direct op je gemak stelt. Foto's en advertentie helemaal zoals ze echt is. Voor een volgende sm/femdom date spreek ik zeker terug met haar af!
Hoe zijn haar pijpkunsten aangezien in de advertentie staat dat ze ook kidm doet .diep,nat ?
Als ze dit lekker doet overweeg ik ook een afspraakje samen met haar sm
 
Jammer dat hier niemand weet of ze lekker kan pijpen.
Of misschien toch iemand????
Zit volgende week in Gent en wil in de buurt wel eens een goed adresje bezoeken maar ben dol op afgepijpt te worden daarom mijn vraagje hier.
 
Eens met afgesproken.
Enorme flop oplichting eerste klas
Totaal.niet sexy gekleed tegenover andere dames
En totaal geen toenadering tot sexuele daaden
Heb je teveel geld is dit de ideale oplossing
 
Eens met afgesproken.
Enorme flop oplichting eerste klas
Totaal.niet sexy gekleed tegenover andere dames
En totaal geen toenadering tot sexuele daaden
Heb je teveel geld is dit de ideale oplossing
Aangezien ik je nu al een 2e keer over dezelfde date een review zie plaatsen, ga ik even reageren...

Totaal niet sexy gekleed..
Ten eerste is "sexy" een subjectief begrip. Ten tweede ben ik per fiets naar jou gekomen, was het koud en regenachtig. Dus, ja, ik had een broek en blousse aan ipv een kleedje of rokje. Excuses dat jij dat niet "sexy" vindt.

Oplichting eerste klas, geen toenadering tot seksuele daden..
Zoals ik altijd doe op een date, begin ik met een babbeltje. Ik ben niet het type dat binnenkomt en onmiddellijk de kleren uitdoet. Tijdens die babbel probeer ik toenadering te zoeken, wat ik ook bij jou gedaan heb. Als ik vanuit de klant signalen ontvang dat die eerder wil praten, dan doe ik dat ook. Het kan natuurlijk gebeuren dat ik signalen verkeerd interpreteer. Je kan dat dan ook gewoon aangeven, lijkt me?

Ik heb meer dan voldoende tevreden en terugkerende klanten. Zo 'n oplichter zal ik dan ook niet zijn, lijkt me.

Verder merk ik ook graag op dat je je vooral negatief uitlaat over dames, kijkende naar je recente posts.
 
Iemand al bij haar geweest?

Aangezien je reageerd bevestigd mijn verhaal
Negatief tegen dames ja als ze adverteren met alle beloftes en dan kan het ineens niet meer
Dat is zo als beloven ik geef je 200€
Maar je krijgt maar 50€
Oei . Ik was van plan er eens mee afspreken te spreken moet wel een eindje rijden maar heb nu wel mijn twijfels.
 
Na al enige tijd op dit forum mee te lezen, alsook op Hookers destijds, dan toch eens besloten om ook eens te beginnen schrijven en zo ook bij te dragen aan het systeem waar ik al die jaren nuttige info heb uitgehaald.
En toch ook even om deze dame een positieve review te geven na de recente negatieve berichten (waarover ik uiteraard niet kan en wil oordelen of ze de volledige waarheid bevatten).
Maar soit, met Ilaya afgesproken eind september voor een BDSM-spel, kan er niets slecht over zeggen. Alle wensen, inclusief kledijwens werden voldaan. Was wel te laat maar had verwittigd (Brusselse ring is altijd onvoorspelbaar). Een 2de afspraak is er nog niet van gekomen omdat ik dit alles verborgen moet houden en dat agendatechnisch niet zo simpel is.
Ook al enkele gepersonaliseerde foto's en video's gekocht van haar, voldeed ook perfect aan het gevraagde.
 
Ik ben toch niet akkoord met de commentaar van Slaapmuts hier... Bij mij was het een heel goeie date, wel iets te vlug gestopt omdat de sessie voorbij was. Maar dat maken we andere keer wel nog goed...
Bij mij deed ze zeker wel wat afgesproken was en ik vind haar heel zeker een sexy vrouw met een mooie, natuurlijke body.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan