Illegaal bordeel ontruimd, Zwanenburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anaal.ist

Meubelstuk
Forumpionier
1.769
01/07/21
1.382
5
Site
Zwanenburg 14 juli 2021

In de gemeente Zwanenburg - Halfweg, is half juli een illegaal bordeel ontruimd. Het was bij de verhuurder al sinds april bekend, dat het om een illegaal bordeel ging. Uiteindelijk heeft hij hier in mei '21 melding van gemaakt en is het bordeel vandaag ontruimd, waarbij ook 2 arrestaties zijn verricht.

Artikel en filmpje:
Waarom de sluiting van een illegaal bordeel maanden op zich heeft laten wachten -
NOS-link: Bordeel sluiting Zwanenburg
 
We bezoeken natuurlijk allemaal wel eens een illegale prostituee, maar volgens mij zou handhaving of eventueel de politie hier in 5 minuten een eind aan moeten kunnen maken.
Bewijs verzamelen zou kinderspel moeten zijn..
Maar tegenwoordig werken alle instanties thuis, en dan hebben ze geen tijd meer voor werk.
 
Dat is dus het rare vind ik. Met de wet bibob kan een vergund bordeel in een zucht en een scheet gesloten worden. Maar bij een onvergund bordeel is het schijnbaar een stuk lastiger ?‍♂️.
Daarnaast kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat het dramatiseren van dat illegale bordeel weer goed uit komt om de prostitutie als zodanig weer een sneer te geven. Weer een leuke aanleiding voor de partijen met een C om een extra wetje te bedenken.
 
Op illegale prostitutie wordt niet actief "gejaagd" alleen gehandhaafd bij ernstige overlast.
En blijkbaar kost het dan nog maanden om bewijs te verzamelen voor ze werkelijk wat gaan doen.
Tegen die tijd zitten de dames alweer lang en breed thuis met een gevulde bankrekening :ROFLMAO:
 
Vraag me dan toch af, hoe het kan dat er toch nog dames vanuit Zwanenburg werken ? Of gaan ze door tot sluitingsdag? #puurnieuwsgierigheid #mijnietgezien
 
@diewanderer
@Anaal.ist
@VixenandherStag
@Tedman
@Krolse Kater
@Vertongen

Ik heb een apart topic gemaakt voor de discussie die is ontstaan in dit initiële nieuwbericht van @Anaal.ist :


In dit topic graag alleen nog van toepassing zijnde berichten over de bordeelsluiting in Zwanenburg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan