Recensie Ilse, Love Hotel (Hofstraat), Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CocoV

Wandelaar
Forumpionier
54
23/07/21
25
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/541789-ilse
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn eerste bezoek aan Ilse, zo'n drie jaar geleden, ben ik meerdere keren bij haar teruggekomen. Door corona bleef de Hofstraat echter gesloten, waardoor ik Ilse niet meer dicht bij huis kon bezoeken. Desondanks ben ik haar altijd blijven volgen in de hoop dat ze ooit weer in (de buurt van) Eindoven zou ontvangen. Toen de Hofstraat heropende als Love Hotel hoopte ik dat Ilse er weer zou ontvangen, maar helaas. Tot vorige week donderdag! Op kinky zag ik dat ze weer in Eindhoven was. Dit was voorlopig eenmalig, gaf ze aan, maar als het beviel zou mss weer vaker komen. Dat risico wilde ik niet lopen, dus snel een afspraak gemaakt voor tussen de middag.

Bij aankomst aan de Hofstraat bleek er niets veranderd. Ik werd even apart gezet met een glaasje fris totdat Ilse me kwam halen om naar de kamer te gaan. Eenmaal op de kamer zag ik dat Ilse ook niets veranderd is. De foto's in haar kinky-profiel en op haar website geven een goed beeld van haar: een mooie slanke vrouw met stevige billen en dijen (ik hou daar wel van) en een paar mooie borsten. Alleen haar piercings en tattoos blijven een verassing.

De date zelf was weer zoals van ouds. Heerlijk tongzoenen, een uitgebreide pijpbeurt (zc), en lekker neuken, eerst met Ilse bovenop in cowgirl en daarna afgemaakt in missionaris. Ilse geeft een echte GFE en doet lekker mee tijdens de seks. Bovendien kun je ook nog een leuk gesprek met haar voeren na de daad.

Ilse gaf aan dat ze na haar vakantie zowel in Eindhoven als Almere wil blijven ontvangen en daarnaast haar specials wil blijven aanbieden. Haar kenende zal duidelijk op haar website en kinky-profiel komen staan wanneer ze waar te vinden is. Ik hoop haar in ieder geval snel weer te kunnen bezoeken.
 
Half uur is €100, pijpen zonder is €50 extra.
Alle tarieven en mogelijkheden staan netjes op haar site vermeld, dus kijk daar vooral op als je meer wilt weten.
 
Dan is ze behoorlijk in prijs omhoog gegaan, ik ben er meerdere keren geweest voor 150 p uur All Incl. M.a.w. die 50 extra voor pzc betaalde ik toen niet.
 
Ik denk dat je het hier toch over haar oude prijzen hebt. Destijds was het nog €130 voor een uur plus €20 extra voor pzc.
Nu staan pzc en anaal duidelijk als extra in haar online afspraak tool, elk voor €50. Volgens mij hanteert ze deze prijzen al sinds 2019 ergens.
 
Dat zal allemaal best CocoV maar ik ga bovenop 150 euro geen 50 euro extra betalen voor pzc, dat vind ik haar niet waard.
Maar goed, ieder zijn ding uiteraard
 
Ik wilde haar donderdag ook bezoeken op de Hofstraat, maar bij het maken van de afspraak haakte ik af toen ze haar (nieuwe) prijzen doorgaf. Ik had elders al gelezen dat ze haar prijzen verhoogd had.
Het feit dat ik haar in het verleden al diverse keren heb bezocht, en toch een soort "vaste klant" voor haar ben, had daar geen invloed meer op.
Jammer, want het was altijd een top experience bij haar, maar voor de oude prijs (€150 voor een uur incl. pzc) vind ik genoeg alternatieven.
 
Dame heeft een hele tijd op mijn wensenlijstje gestaan. Tot ik hoorde dat ze flinke tatoeages heeft en voorzien is van het nodige ijzerwerk: beide niet zo mijn ding. Daarbij een prijs die mij afschrikt om het er eens op te wagen.
 
Dame heeft een hele tijd op mijn wensenlijstje gestaan. Tot ik hoorde dat ze flinke tatoeages heeft en voorzien is van het nodige ijzerwerk: beide niet zo mijn ding. Daarbij een prijs die mij afschrikt om het er eens op te wagen.
Deze dame stond een paar jaar geleden ook op mijn wensenlijstje en heb haar to ook in de hofstraat bezocht. Het schilder- en ijzerwerk waren ook toen al aanwezig en waren niet mijn ding. Misschien wel daarom dat er ook geen klik was. Eenmaal en niet meer. Zie overigens wel dat haar prijzen op kinky weer 'normaal' zijn, € 150 voor een uur in het privé huis.
 
Deze dame stond een paar jaar geleden ook op mijn wensenlijstje en heb haar to ook in de hofstraat bezocht. Het schilder- en ijzerwerk waren ook toen al aanwezig en waren niet mijn ding. Misschien wel daarom dat er ook geen klik was. Eenmaal en niet meer. Zie overigens wel dat haar prijzen op kinky weer 'normaal' zijn, € 150 voor een uur in het privé huis.
Maar PZC blijft toch 50 euro's extra kosten dus toch nog best aan de prijs.
 
Een mooie Hollandse blondine met een heerlijk figuur, een mooi servicepakket en goede dienstverlening, dat is iets dat me wel aanspreekt.
Maar als die "lichaamsversieringen" hoeven van mij niet. 200 euro voor een uurtje met PZC is een flinke prijs, maar als dat een garantie biedt dat het ook een spetterend uurtje is, dan zou ik het er voor over kunnen hebben als het een dame zonder "lichaamsversieringen" zou zijn.

Toen ik de foto`s en de advertentie van Ilse voor de eerste keer zag, zat ik al bijna op mijn fiets richting de Hofstraat. Maar toen ik las over de grote tekeningen en al het ijzerwerk, heb ik mijn fiets weer in het schuurtje gezet........ Jammer, want de dienstverlening schijnt prima in orde te zijn als ik zo de berichten van de wandelaars lees die de kamer met haar hebben gedeeld. Maar ik vrees dat ik persoonlijk een beetje afknap op al die extra dingen op, aan en in haar lijf.
 
Ze is gestopt heb ik begrepen, ze heeft een eigen bedrijf opgestart. Waarin weet ik niet maar maakt ook niet meer uit, ze is gestopt.
Jammer, was een lieve prima dvp met goede service.
 
@kadavar; Kadavers opruimen??
Ha ha, humor hoor.

Ze heeft inderdaad ooit een opleiding gevolgd in de begrafenis sector. Ze heeft er met mij ook al eens over gesproken.
Wat ze precies daarin doet weet ik niet, maar ze werkte toen soms al part time, ergens in west Brabant.
Het idee dat zij jou als laatste "wast" en "af legt (of omhoog zet)" is op zich wel interessant, al heb jij daar dan zelf geen weet meer van ;)
 
Ze heeft al heel wat mannen gewassen....... Het wassen van een dode man is het omgekeerde van een hoerenloper.
Een dode is stijf op een onderdeel na. Een hoerenloper is relaxt en slechts een onderdeel is stijf.
Of het komt juist volledig overeen, maar dan staat de hoerenloper stijf van de zenuwen en lukt het hem niet om een stijve te krijgen. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ik hoop dat ze veel vaste klanten heeft want het feit dat ze je wil "screenen" en een vooruitbetaling is niet erg klantvriendelijk en zal menig wandelaar afschrikken. Ik had zeker interesse maar dit doet mij toch naar een andere dvp gaan. Mijn vaste harde regel is: geen betaling vooraf!!!
 
Ben ooit 2 keer bij haar geweest. Goede service maar om nu te zeggen dat het super geweldig was, nee.
Merkte al snel dat ze het wat hoog in haar bolletje kreeg, voelt zich ietwat verheven boven de overige DVP's. Kiest er daarom voor om steeds haar prijzen en eisen mbt klanten aan te passen.
 
Ik hoop dat ze veel vaste klanten heeft want het feit dat ze je wil "screenen" en een vooruitbetaling is niet erg klantvriendelijk en zal menig wandelaar afschrikken. Ik had zeker interesse maar dit doet mij toch naar een andere dvp gaan. Mijn vaste harde regel is: geen betaling vooraf!!!
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor.
Ik ben ook 2x eerder bij haar geweest, en ze biedt echt wel een goede service. Voor de normale prijs zou ik zeker vaker teruggaan. Maar ze heeft geen gouden poes :rolleyes::ROFLMAO:. Dus met al die verhogingen sla ik ook over.

En om te reageren op Rob@nb: Ook ik doe niet aan betalingen vooraf. Al kan ik hier wel zeggen dat Ilse betrouwbaar is en er zeker niet met het geld van door zal gaan. Maar dat zeg ik meer voor de twijfelaars die geen moeite hebben met een betaling vooraf. Voor mij is zelf is het ook een principe-kwestie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan