In welk land kan je het beste je oude dag doorbrengen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Terug naar de vraag: In welk land kan je het beste je oude dag doorbrengen?
Ik denk Nederland.
Het gras van de buren is echt niet overal groener.
We klagen wat af met z'n allen, maar we kunnen blijkbaar nog steeds naar de dames van plezier gaan, waar met z'n allen voor ons eigen vuurwerk zorgen.
Natuurlijk zijn er mensen die het minder hebben, maar waar niet.
En lekker op vakantie gaan... in eigen land of verder weg!
 
Noorwegen is ook een prettig land kwa voorzieningen ed. En veel ruimte. Alleen koud en donker nu, drank is heel duur en bv een ramenbuurt heb je er niet. Dus idd Nederland is zo slecht nog niet. Ik lees hier Portugal. Zal best ok zijn alleen het gaat daar de komende jaren heet worden.
 
En lekker op vakantie gaan... in eigen land of verder weg!
Nederland is een van de beste landen ter wereld. Maar het wordt wel duur om hier te blijven wonen, vooral als je huis is afbetaald en je wat vermogen hebt opgebouwd.
Over de waarde van je huis betaal je elk jaar WOZ-heffing en huurwaardeforfait (dus een bijtelling bij je aangifte Inkomstenbelasting). Heb je wat spaarcentjes belegd in aandelen of een pandje, dan betaal je effectief 2,2% over de waarde van je belegde vermogen.
Landen als Portugal, Italië en Griekenland zijn de laatste jaren bezig om kapitaalkrachtige pensionado's te lokken door middel van lage belastingtarieven.

Zo betaal je zeven (7%) procent Inkomstenbelasting in Griekenland als je je daar vestigt. Wel voor een periode van maximaal 15 jaar, en je moet dan ook minimaal 180 dagen per jaar in Griekenland verblijven.
 
Landen als Portugal, Italië en Griekenland zijn de laatste jaren bezig om kapitaalkrachtige pensionado's te lokken door middel van lage belastingtarieven.

Zo betaal je zeven (7%) procent Inkomstenbelasting in Griekenland als je je daar vestigt. Wel voor een periode van maximaal 15 jaar, en je moet dan ook minimaal 180 dagen per jaar in Griekenland verblijven.
En... dan op je oude dag best NIET ziek worden!
Want je wil écht niet in een ziekenhuis belanden in Griekenland!
 
En... dan op je oude dag best NIET ziek worden!
Want je wil écht niet in een ziekenhuis belanden in Griekenland!
https://www.hetcak.nl/uw-situatie/voor-medische-behandeling-naar-nederland/welke-zorg-vergoed/

Daarom is het goed dat Griekenland EU-lid is. Je bent via het CAK gewoon in Nederland verzekerd. Als het nodig is, dan vlieg je gewoon naar NL:


 
Frankrijk is al gevallen, het VK ook en Nederland, België en Duitsland zullen in ramp tempo volgen door decianna aan links beleid. Alles gaat kapot door immigratie, klinaarbullshit en woke. Mijn ouders zijn al naar Spanje en ik hoop ook ooit te volgen. Wellicht dat de Filipijnen een optie is maar daar ben ik nog niet geweest. Zuid-Amerika lijkt me ook een goede optie. Het is triest hoe dit land kapot gaat want Wilders zal tegengewerkt worden tot en met!
 
Frankrijk is al gevallen, het VK ook en Nederland, België en Duitsland zullen in ramp tempo volgen door decianna aan links beleid. Alles gaat kapot door immigratie, klinaarbullshit en woke. Mijn ouders zijn al naar Spanje en ik hoop ook ooit te volgen.
Gelukkig is Spanje nog niet gevallen, lol. Not. :rolleyes: Serieus immigratieprobleem, woke hotspots her en der en die "klimaatbullshit" zal je daar in Spanje wel eens een poepje laten ruiken als het binnenkort 50+ wordt :ROFLMAO:
 
Frankrijk is al gevallen, het VK ook en Nederland, België en Duitsland zullen in ramp tempo volgen door decianna aan links beleid. Alles gaat kapot door immigratie, klinaarbullshit en woke. Mijn ouders zijn al naar Spanje en ik hoop ook ooit te volgen. Wellicht dat de Filipijnen een optie is maar daar ben ik nog niet geweest. Zuid-Amerika lijkt me ook een goede optie. Het is triest hoe dit land kapot gaat want Wilders zal tegengewerkt worden tot en met!
Welk links beleid, we hebben hier meer dan 20 jaar rechtse kabinetten
 
Wanneer heb je voor het laatst een grote stad in Duitsland Nederland of Frankrijk bezocht? Het is een kwestie van tijd voordat de invasieve exoten ook de rest overnemen. Al die klimaatheisa is bullshit, zijn genoeg factoren waar wij als mensheid 0,0 invloed op hebben. Nog even twee waarheidsbommen wat betreft het klimaat: 1)0,04% van de lucht bestaat uit Co2, 3% van die 0.04% is het gevolg van menselijke acriviteiten. Wij als Nederland stoten maar 0,0000001% uit van de Co2 ofzo. Maar jij mag met je dieselbak Keulen niet in. 2) In de prehistorie was het gemiddeld 10 graden warmer op deze aardkloot. Naar mijn weten hadden de dino's geen auto's vliegtuigen of zware industroën.
En dan hebben ze het ook nog eens over stikstofuitstoot die nota bene telkens in de verkeerde context wordt geplaatst. De aarde bestaat voor 78% uit stikstof en 21% uit zuurstof.

Wat ze bedoelen met stikstofuitstoot zijn de stikstofoxiden. Maar de media, politici en de heren / dames wetenschappers vinden het makkelijker om het maar stikstofuitstoot te noemen. Over mensen op het verkeerde been zetten gesproken...
 

Ik heb een (vrouwelijke) klant die daar verblijft. Ik wil er echt een keer naar toe to see what the fuzz is all about.

Wat betreft wonen in zuid-europa - het gras is hier niet groener hoor. Steden zoals Lissabon is voor de gemiddelde portugees intussen onbetaalbaar.

Kut expats kopen hier massaal woning(en) op en gooien dat in de verhuur met vaak 3 tot 5x het gemiddelde aan huur.

En dan de migratie ook hier... hou maar op.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een (vrouwelijke) klant die daar verblijft. Ik wil er echt een keer naar toe to see what the fuzz is all about.

Wat betreft wonen in zuid-europa - het gras is hier niet groener hoor. Steden zoals Lissabon is voor de gemiddelde portugees intussen onbetaalbaar.

Kut expats kopen hier massaal woning(en) op en gooien dat in de verhuur met vaak 3 tot 5x het gemiddelde aan huur.

En dan de migratie ook hier... hou maar op.
Azië is een mooi wereld deel met veel vriendelijk mensen. Dus waarom niet?
 
En jij bent daar ook "slachtoffer" van?

Ik wist ook niet beter toen ik hier kwam de norm 1500 huur in de maand was.

Totdat m'n buurman, die als bewaarder bij een gevangenis werkte, me vertelde dat de huur voor dat krot dat ik had niet meer dan 500 had moeten zijn.

En inderdaad; alles is lissabon is ver overpriced; beetje amsterdam 2 intussen. Alle bevolking wordt zo goed als gepushed naar steden buiten lissabon om.

Gaan panden voorbij die ruim 4 ton op moeten brengen maar in Enschede bijv amper 100k opgeleverd hadden. Puur omdat het Lissabon is dus.
Azië is een mooi wereld deel met veel vriendelijk mensen. Dus waarom niet?

Ik kijk op youtube veel van die travel vlogs - soms komen er echt mooie landen in voor. alleen azie is hond of kat nogal een delicatesse. Voor mij is dat anders.
 
Frankrijk is al gevallen, het VK ook en Nederland, België en Duitsland zullen in ramp tempo volgen door decianna aan links beleid. Alles gaat kapot door immigratie, klinaarbullshit en woke. Mijn ouders zijn al naar Spanje en ik hoop ook ooit te volgen. Wellicht dat de Filipijnen een optie is maar daar ben ik nog niet geweest. Zuid-Amerika lijkt me ook een goede optie. Het is triest hoe dit land kapot gaat want Wilders zal tegengewerkt worden tot en met!
Wilders wil zelf helemaal niet, dat is het mooie van slimme populisten. Die houden ook hun eigen electoraat voor de gek.
Succes in de zoektocht naar een beter land!
 
Ik zal heel graag naar Nieuw Zeeland willen emigreren.
Daar oud worden. Ben er een paar keer geweest, mooie plaatsen bezocht en fantastische mensen ontmoet. Echt andere mentaliteit is daar ☺️
 
In de VAE zijn ze dit soort temperaturen allang gewend dus niks nieuws meer daar. En je hebt nog altijd zoiets als airco
En... hoe lang heb jij dan al in 'de golf' gewoond?

Heb je wel enig idee hoe heet het daar wel is? In juli-aug... Als je auto in de zon geparkeerd staat... kan je zonder handschoenen het stuur niet vasthouden!
En als de zon onder gaat... 'zakt' de temperatuur naar 38°c! Dat is 's nachts!!!
 
Aan de Costa brava in Spanje is het nog steeds prima vertoeven , wel even de Nederlandse mentaliteit achterlaten in Nederland , en aanpassen aan Spaanse begrippen , van 13:00 tot 17:00 niet shoppen maar Lekker rustig aandoen en de zon mijden.
 
En... hoe lang heb jij dan al in 'de golf' gewoond?

Heb je wel enig idee hoe heet het daar wel is? In juli-aug... Als je auto in de zon geparkeerd staat... kan je zonder handschoenen het stuur niet vasthouden!
En als de zon onder gaat... 'zakt' de temperatuur naar 38°c! Dat is 's nachts!!!
Ik heb er nog nooit gewoond. Maar wat moeten die migranten die daar wonen en werken dan wel niet zeggen? Die werken daar overdag in de volle zon onder zeer barre omstandigheden.

Het is er niet onleefbaar want anders zouden er geen mensen wonen. Alles went op een gegeven moment, zowel extreme kou als extreme hitte.
 
Ik wil graag mijn oude dag in een land doorbrengen waar de dames wild zijn, en zich keihard in de 💩 laten nemen.
Brazilië???
Afgezien van je persoonlijke wensen vind ik Brazilië best wel een geweldadig en corrupt land. Ik wil wel in een land kunnen wonen waar het veilig is.

Mijn voorkeur zou eigenlijk Cuba zijn. Tegen de tijd dat ik mijn AOW krijg zal Cuba met alles wel wat soepeler zijn dan nu het geval is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan