In welk land kan je het beste je oude dag doorbrengen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar wat ik vooral bedoelde is dat de digitalisering er voor heeft gezorgd dat iedereen de mogelijkheid heeft om financieel in vrijheid te leven als je een beetje handig bent, er zijn kleuters die een vermogen verdienen met uitpak video's van speelgoed op youtube etc

Klopt.

Je kunt heel veel verdienen. Je moet wel willen, en je moet wel een begin ergens maken. Anders eindig je als de 100 andere miljoenen die dagelijks video's kijken en denken dat ze automatisch rijk worden. Zo werkt het niet.

Steek de handen uit de mouwen en ga aan de slag. Tegenslag heeft iedereen. Tegenslag is juist om harder ertegenaan te gaan beuken. Als je een goed concept hebt slaat dat vanzelf ook aan.

Je kunt ook gewoon een youtube kanaal beginnen met daarin film clips uit wat dan ook. Scenes. Of zoals ze in USA doen, rechtbank video documentatie opvragen van body cams, en bijv. een heel kanaal eraan toewijden zoals je ziet op Youtube met die police body cam video's.

Er is zoveel te doen - je moet het maar willen.
 
Ik heb nergens last van. Zie geen woke politie. Wil ik vlees kopen dan kan dat zonder probleem. We hebben vrijheid van meningsuiting en dat geldt voor iedereen. Ik haal mijn schouders op en ga verder. Kan mij het schelen dat een man zich een vrouw voelt of anders om. Of een genderneutrale wc. Volgens mij hebben wel grotere problemen dan dat woke. Woningnood, migratie, voetbalhooligans die de boel slopen, elke dag wordt er wel wat opgeblazen, radicale islamieten die de boel op zijn minst willen ontregelen en ga zo maar door. Ik heb liever dat het nieuwe kabinet daar wat mee gaat doen ipv die echte problemen afschuiven op woke.
 
Het word ook gepromoot tot en met. Ik heb het gevoel dat er nu een ongeschreven regel is. Die zegt dat er in elke serie een anders geaard koppel moet zitten, voor elke hulk moet er een she-hulk zijn. Om nog maar te zwijgen over zwarte piet.
En dan nog maar te zwijgen over Netflix, ik zag laatst een film waarin een neger een Viking hoofdman speelde.
 
Laatst bewerkt:
En dan nog maar te zwijgen over Netflix, ik zag laatst een film waarin een neger een Viking hoofdman was.
In egypte was boos op netflix door een serie over cleopatra. Omdat de hoofdrol speelster zwart was.

De mensen van het nationaal museum van egypte zeiden zelf ook we kunnen en mogen niet toe laten dat netflix de geschiedenis vervalst. Om een envelop te pushen puur omdat ze er geld aan te verdienen.

er zijn zo veel redenen waarom mensen het hier beu graken. Het is hier niet meer te betalen, ze rammen ter gelijke tijd hun woke bullshit en het klimaat door je strot. En het enige dat het gewone volk mag doen is betalen en proberen te overleven.
 
nja..
en dan roepen er toch nog veel mensen..
we leven in een vrij land..dat klopt wel ..want ze rijden niet met tanks door de straten..en hopelijk word je telefoon niet afgeluisterd door de overheid..
maar gaandeweg de laatste decennia zijn we steeds meer gaan MOETEN
noem maar een voorbeeld..
je koopt een auto ,voor mijn part een opknapdingetje waar je altijd al zin in had..
dat MOET je in de verzekering doen..,MOET je wegenbelasting op betalen..MOET je APK keuren..
of je MOET hem elk jaar schorsen..en wees daar op tijd mee ..anders krijg je 2 bekeuringen voor onverzekerd rijden en geen APK..ben je zo 3/400 verder..
ander voorbeeld..je MOET tegenwoordig met 2en werken..om rond te kunnen komen of mocht je dat willen een huis kopen..
dat MOET niet..maar anders MOET je 10 jaar ingeschreven staan voor een huurwoning..

ander voorbeeld..ver van het bed van de meesten hier..
maar om mijn loods(en)te kunnen verzekeren MOET ik brandblussers en een haspel hebben hangen..anders no deal..
om de zoveel tijd MOET die rommel gekeurd worden ,anders knikkeren ze me uit de verzekering..
dus MOET ik zo'n knakker laten komen 1x per zoveel tijd ..die er een nieuw zegeltje aan nijpt..kost 300 ofzo ex..en dat moet een gecertificeerd bedrijf doen..anders?..zie boven..
dan MOET ik het water in de haspel laten testen en spoelen door een ander bedrijf op legionella..kost weer 3/400 ..en doe dat nou maar ..want word er ooit iemand ziek of gaat hij de pijp uit?..komen ze Rich even uitkleden..
in beide gevallen zijn de heren binnen het uur weer weg..dikke kassa..
en ik MOET er tijd voor vrijmaken om de zaak open te doen..

nou heb ik financieel niks te klagen..mede door eigen beleid..maar je zult maar mijn soort werk doen in de Randstad..dan MOET je nu al een bedrijfsvoertuig Euro 6 hebben en over dik een jaar MOET dat elektrisch zijn..

dat zijn maar even een paar dingen die me binnenvallen..maar er zijn er nog zoveel..
alles MOET maar hier..
de enorme bak aan mails van 'mijn overheid' mijn 'belastingdienst' al dan niet zakelijk wat ik krijg..,op jaarbasis..
ik heb 0 recht op zorgtoeslag..toch elk jaar schrijven erover..2x eerst voorlopig, dan definitief..
en ik MOET dat allemaal lezen en doornemen..in het geval er weer iemand van een uitzendbureau bij de belastingdienst een fout maakt..

snap je wat ik bedoel..je MOET altijd wel iets ..regelen of in de gaten houden ..
 
Klopt.

Je kunt heel veel verdienen. Je moet wel willen, en je moet wel een begin ergens maken. Anders eindig je als de 100 andere miljoenen die dagelijks video's kijken en denken dat ze automatisch rijk worden. Zo werkt het niet.

Steek de handen uit de mouwen en ga aan de slag. Tegenslag heeft iedereen. Tegenslag is juist om harder ertegenaan te gaan beuken. Als je een goed concept hebt slaat dat vanzelf ook aan.

Je kunt ook gewoon een youtube kanaal beginnen met daarin film clips uit wat dan ook. Scenes. Of zoals ze in USA doen, rechtbank video documentatie opvragen van body cams, en bijv. een heel kanaal eraan toewijden zoals je ziet op Youtube met die police body cam video's.

Er is zoveel te doen - je moet het maar willen.
Youtube is niet mijn ding, dat was slechts een voorbeeldje maar wat ik vooral bedoelde is dat door de digitalisering de hele wereld binnen handbereik is als markt voor iedereen
 
Joh ik kan niet wachten man.

Ik kan me ook niet vinden in opgehokt te zitten in Nederland en te moeten dealen met de dagelijkse kost daar. Het wordt alsmaar voller en voller, en de kwaliteit gaat er ook niet echt op vooruit. De prijs van het leven wordt voor vele intussen onbetaalbaar.

Sociale stelsel daar staat op barsten. En dit is nog maar het begin, die influx. Alle eenmaal gevestigde willen natuurlijk ook hun nichtjes, neefjes en toestanden naar NL halen op kosten van de staat. Over 15 ~ 25 jaar is de demografie volledig omgegooid. En dat is ook precies het gehele europese plan wat al jaren zeer stilletjes en onder de radar actief is. Men doet actief geen reet aan de crisis, het is meer van hetzelfde. Maar als land opstaan en stellen we sluiten de grens, we zetten boot patrouille's op om illegale entering tegen te gaan, lui terug te sturen, DURVEN ZE NIET.

Als je naar de vertegenwoordige landen kijkt zoals de UK dan is dat een serieus probleem daar. En meer zal volgen. Dus mijn advies als niet alleen je vrijheid je lief is - pak je biezen! Ik ga er gewoon niet tussenin zitten en ieders kan me de reet roesten. Uiteindelijk gaat het om mijn geluk (lekker egoistisch) zoals m'n moeder op haar sterfbed ook zei. Het is mijn leven.
Ah een omvolkingstheoloog alias complotdenker.
Hoe denk jij de vergrijzing in Nederland te gaan betalen. Als de demografie zo doorgaat, zeker zonder arbeidsmigranten en vluchtelingen is over 15 jaar 1 op de 3 gepensioneerd. Dan loopt het sociale stelsel volledig vast en is de zorg onbetaalbaar.
En dat is, oh cynisme, nou juist het gevolg van egoïsme.
 
Ik zou best op termijn richting Midden Europa willen. Polen, Tsjechië, Hongarije, die kant. Is goed te betalen en multikul doen ze niet aan. En dan heb ik het nog niet over de dames gehad :love: Maar zal bij dromen blijven denk ik zo ;)
 
Sinds 1 - 7 - 2023 ben ik met aartie naar suriname geëmigreerd. We hebben daar ons huis laten bouwen wat werkelijk van alle gemakken is voorzien. We hebben onze onze huizen verkocht waar we samen een ZEER leuk bedrag voor kregen. Vanaf die dag is het voor ons samen lang leven de lol daar.
 
nja..
en dan roepen er toch nog veel mensen..
we leven in een vrij land..dat klopt wel ..want ze rijden niet met tanks door de straten..en hopelijk word je telefoon niet afgeluisterd door de overheid..
maar gaandeweg de laatste decennia zijn we steeds meer gaan MOETEN
noem maar een voorbeeld..
je koopt een auto ,voor mijn part een opknapdingetje waar je altijd al zin in had..
dat MOET je in de verzekering doen..,MOET je wegenbelasting op betalen..MOET je APK keuren..
of je MOET hem elk jaar schorsen..en wees daar op tijd mee ..anders krijg je 2 bekeuringen voor onverzekerd rijden en geen APK..ben je zo 3/400 verder..
ander voorbeeld..je MOET tegenwoordig met 2en werken..om rond te kunnen komen of mocht je dat willen een huis kopen..
dat MOET niet..maar anders MOET je 10 jaar ingeschreven staan voor een huurwoning..

ander voorbeeld..ver van het bed van de meesten hier..
maar om mijn loods(en)te kunnen verzekeren MOET ik brandblussers en een haspel hebben hangen..anders no deal..
om de zoveel tijd MOET die rommel gekeurd worden ,anders knikkeren ze me uit de verzekering..
dus MOET ik zo'n knakker laten komen 1x per zoveel tijd ..die er een nieuw zegeltje aan nijpt..kost 300 ofzo ex..en dat moet een gecertificeerd bedrijf doen..anders?..zie boven..
dan MOET ik het water in de haspel laten testen en spoelen door een ander bedrijf op legionella..kost weer 3/400 ..en doe dat nou maar ..want word er ooit iemand ziek of gaat hij de pijp uit?..komen ze Rich even uitkleden..
in beide gevallen zijn de heren binnen het uur weer weg..dikke kassa..
en ik MOET er tijd voor vrijmaken om de zaak open te doen..

nou heb ik financieel niks te klagen..mede door eigen beleid..maar je zult maar mijn soort werk doen in de Randstad..dan MOET je nu al een bedrijfsvoertuig Euro 6 hebben en over dik een jaar MOET dat elektrisch zijn..

dat zijn maar even een paar dingen die me binnenvallen..maar er zijn er nog zoveel..
alles MOET maar hier..
de enorme bak aan mails van 'mijn overheid' mijn 'belastingdienst' al dan niet zakelijk wat ik krijg..,op jaarbasis..
ik heb 0 recht op zorgtoeslag..toch elk jaar schrijven erover..2x eerst voorlopig, dan definitief..
en ik MOET dat allemaal lezen en doornemen..in het geval er weer iemand van een uitzendbureau bij de belastingdienst een fout maakt..

snap je wat ik bedoel..je MOET altijd wel iets ..regelen of in de gaten houden ..
jij haalt 'moeten' en 'wenselijk' door elkaar. De meeste verzekeringen die jij noemt zijn verstandig om af te sluiten, maar geen plicht.
Het leven bestaat uit het maken van keuzes en het aanvaarden van de consequenties daarvan.
 
Ah een omvolkingstheoloog alias complotdenker.
Hoe denk jij de vergrijzing in Nederland te gaan betalen. Als de demografie zo doorgaat, zeker zonder arbeidsmigranten en vluchtelingen is over 15 jaar 1 op de 3 gepensioneerd. Dan loopt het sociale stelsel volledig vast en is de zorg onbetaalbaar.
En dat is, oh cynisme, nou juist het gevolg van egoïsme.

Begin eens met het betaalbaar maken van het houden van een gezin in Nederland. Dat thuis gewoon de man traditioneel weer werken kan en de vrouw thuis voor het huis en houden zorgt. Als je nu een twee persoonsgezin hebben wilt kost het een godsvermogen.

Leg je dat beleid af t.o.v Polen bijv dan zie je dat daar juist wel ingezet wordt op het stichten van gezinnen en waar het betaalbaar blijft allemaal. Iedereen roept over vergrijzing maar we doen er zelf bijzonder weinig aan de boel dragelijk of betaalbaar te houden.

Dan hoef je je ook niet te berusten op immigratie (met zoals nu alle gevolgen vandien) en zo hou je je eigen cultuur ook gewoon in stand. Maar iemand heeft ergens een streep daardoorheen gezet en blijft aansturen op meer van hetzelfde.
 
De wereld wordt helemaal op slot gegooid voor één of ander virus dat hooguit 2% van de dragers laat sterven.

In zuid Korea gaan 100 Koreanen die nu 15 jaar zijn straks 4 kleinkinderen hebben met elkaar.

De aarde is helemaal niet vol, maar niet iedereen maakt even goed gebruik van de mogelijkheden. Door omstandigheden of door eigen keuzes.
 
En als de wereld op slot gegooid wordt zijn alle landen op een lijn. Dat zie je niet vaak of eigenlijk nooit in onze geschiedenis.
Vraag is hoeweet je dat 2% doodgaat? Dat kan je toch niet voorspellen? Overigens was het in het verleden wel anders geweest en meer dan 2% nl zwarte pest. En daar wordt naar gekeken. Niet naar mensen die maar wat roepen.
 
jij haalt 'moeten' en 'wenselijk' door elkaar. De meeste verzekeringen die jij noemt zijn verstandig om af te sluiten, maar geen plicht.
Het leven bestaat uit het maken van keuzes en het aanvaarden van de consequenties daarvan.
nouja ..wenselijk..
al wat ik noemde zou ik maar gewoon regelen..
wil je enigszins nog wat kwaliteit van leven overhouden..
misschien niet verplicht..maar anders rook je een zware pijp
 
De wereld stond niet op slot. Ik heb gewoon met de auto gereden vanuit Portugal naar Nederland en weer terug. De afstand voor heen en terug was grofweg 4800KM en dan nog eens los van de KM's die ik in Nederland of Duitsland maakte. Ik ben welgeteld 1x staande gehouden tijdens de lockdowns, in Frankrijk. Daar wouden ze me beboeten, maar omdat ik zei sorry we gaan naar een ATM, ik heb geen contant op zak, lieten ze me gaan.

Men vertelde mij hier dat ik het land niet meer in kon komen. Ik zeg als daar een afzetting staat en ze weigeren mij dan heb je me vanavond op het avondnieuws. Ik rij er gewoon dwars doorheen als het moet, ik woon hier notabene. Het is een hoop hype, stennismakerij voor feitelijk weinig. Het is juist niet de gezonde klasse die getroffen werd, maar de lui die al een onderliggende aandoening hadden. Ik geloof niet in vaccinaties - ik ga uit van wat m'n lichaam doet en brengt.

Ik heb een oud klant die zich ook had laten vaccineren + boosteren - weet je wat daarmee is gebeurd? Die heeft een stroke opgelopen en kan tot op de dag van vandaag niet meer praten. Ik heb 2x of 3x zelfs covid gehad, voor mij was het niets meer dan een semi griepje. Het kwam voornamelijk door m'n vrouwtje die in o.a toerisme werkt en natuurlijk in contact met mensen ook is. Ga maar in een vliegtuig zitten, dan circuleert een of ieder virus ook gewoon in de cabine gedurende de vlucht.

Doe je weinig aan. Maar ik heb nog nooit zo'n schitterende rit gehad door Europa heen tijdens de lockdowns. Alle wegens waren volledig leeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan