In welk land kan je het beste je oude dag doorbrengen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is voor mij wel een verschil tussen willen leven en voor de sex.

Om te leven denk ik spanje richting malaga,oostenrijk salzburg of in duitsland in de oude ddr

Voor de sex denk ik dan eerder aan thailand, filipijnen, de dominicaanse.
Wel... gewoon ergens wonen waar je het leuk vind... én je een goede verbinding hebt. Kan je ook makkelijk 'uitstapjes' plannen!
 
Om te leven denk ik spanje richting malaga,oostenrijk salzburg of in duitsland in de oude ddr
dat zijn wel twee heel verschillende locaties Malaga (Costa del Sol) of het winterse Oostenrijk of het Duitsland van de voormalige DDR

Voor de sex denk ik dan eerder aan thailand, filipijnen, de dominicaanse.
Thailand is een prima plek waar het goed toeven is. Filipijnen is toch een behoorlijk eind vliegen en lang niet zo leuk als Thailand. DR, daar moet je van houden, een paar keer geweest, maar niet echt mijn ding, om daar je oude dag door te brengen.
 
Wel... gewoon ergens wonen waar je het leuk vind... én je een goede verbinding hebt. Kan je ook makkelijk 'uitstapjes' plannen!
Spanje heeft de voorkeur het weer, goed eten,spaans is een leuke taal. Maar het voordeel met duitsland of oosterijk(salzburg) is dat ik de taal machtig ben. Er is super openbaar vervoer. Een groot nadeel is de koude winters.

Uitstapjes zijn bij zaak.
 
Spanje heeft de voorkeur het weer, goed eten,spaans is een leuke taal. Maar het voordeel met duitsland of oosterijk(salzburg) is dat ik de taal machtig ben. Er is super openbaar vervoer. Een groot nadeel is de koude winters.

Uitstapjes zijn bij zaak.
Winter in de bergen... ook tof!
 
dat zijn wel twee heel verschillende locaties Malaga (Costa del Sol) of het winterse Oostenrijk of het Duitsland van de voormalige DDR


Thailand is een prima plek waar het goed toeven is. Filipijnen is toch een behoorlijk eind vliegen en lang niet zo leuk als Thailand. DR, daar moet je van houden, een paar keer geweest, maar niet echt mijn ding, om daar je oude dag door te brengen.
Spanje heeft mijn voor keuze ik heb vroeger zomers in de streek rond malaga door gebracht toen ik klein was. 30-40 graden in de winter 15 a 20 graden. Wat beter voor mij. Je kan daar lekker eten,Plus knappe vrouwen

Salzburg ben ik een paar jaar terug geweest. Prachtige stad,vriendelijke mensen,goed openbaar vervoer, ik kan duits. Maar de koude is een grote min en Mozart gaat mijn kloten uithangen. 😅

De ddr is voor de rust er is daar niets daar door zijn de huizen goedkoop.

Thailand en de filipijnen is meer een "plezier reis" 9 op 10 ga ik dat ooit eens doen. Omdat ik graag eens met damens vandaar sex wil hebben. Ik vind vrouwen vandaar lief schattig en knap vaak ook tot in 40-50. Maar ik weet niet of dat ik daar zou overwinteren.
 
Voor lui in Nederland met een stek - je kunt dat verhuren terwijl je in het buitenland zit. Gebruik dan wel een makelaar, die kan relatief de slechte uit de goede vissen en zorgen dat je teminste minimaal gezeik hebt met slechte huurders.

Ik heb al 5 jaar ervaring met wonen / leven in het buitenland - en daarom dat deze next step voor mij een stuk makkelijker is. Emotioneel ontbonden ben ik al met Nederland - al dan niet dat ik familie en vrienden nog heb, we bellen wel dagelijks en doen dan ook alsof we om de hoek bij elkaar zitten.

Denk dat ik rond de 15de ga kijken ; lekker met pontje de oversteek maak (paar uur varen) maar wel met m'n eigen auto erbij - het eiland op ga en een paar dagen goed ga verkennen. Als het bevalt ben ik snel over.
 
Maar ik weet niet of dat ik daar zou overwinteren.
Het klimaat daar is juist uitermate geschikt om te overwinteren, de zuid oost aziatische winters zijn juist precies goed, niet te warm, of te klammend en s'nachts koelt het lekker af.
Voor lui in Nederland met een stek - je kunt dat verhuren terwijl je in het buitenland zit. Gebruik dan wel een makelaar, die kan relatief de slechte uit de goede vissen en zorgen dat je teminste minimaal gezeik hebt met slechte huurders.

Ik heb al 5 jaar ervaring met wonen / leven in het buitenland - en daarom dat deze next step voor mij een stuk makkelijker is. Emotioneel ontbonden ben ik al met Nederland - al dan niet dat ik familie en vrienden nog heb, we bellen wel dagelijks en doen dan ook alsof we om de hoek bij elkaar zitten.

Denk dat ik rond de 15de ga kijken ; lekker met pontje de oversteek maak (paar uur varen) maar wel met m'n eigen auto erbij - het eiland op ga en een paar dagen goed ga verkennen. Als het bevalt ben ik snel over.
is dat eiland in de buurt van de Algarve ?
Ik wist niet dat Portugal eilanden had, behoudens dan de Azoren, maar dat is wel verder varen dan een paar uur?
 
Voor lui in Nederland met een stek - je kunt dat verhuren terwijl je in het buitenland zit. Gebruik dan wel een makelaar, die kan relatief de slechte uit de goede vissen en zorgen dat je teminste minimaal gezeik hebt met slechte huurders.

Ik heb al 5 jaar ervaring met wonen / leven in het buitenland - en daarom dat deze next step voor mij een stuk makkelijker is. Emotioneel ontbonden ben ik al met Nederland - al dan niet dat ik familie en vrienden nog heb, we bellen wel dagelijks en doen dan ook alsof we om de hoek bij elkaar zitten.

Denk dat ik rond de 15de ga kijken ; lekker met pontje de oversteek maak (paar uur varen) maar wel met m'n eigen auto erbij - het eiland op ga en een paar dagen goed ga verkennen. Als het bevalt ben ik snel over.
Vroeger (jaren 90)... als je toen weg ging... was je ook echt wég! Maar nu... met bijv. WhatsApp... Er zijn geen grenzen meer!

Heb meer dan 30 jaar ervaring wonen en werken in het buitenland, meerdere landen zelfs... Overal vind je goeie en minder goeie dingen.

En... als je eenmaal niet meer gebonden bent aan werk(plek)... 'The world is your oyster'! Doen waar je zin in hebt (en wat je je kan veroorloven natuurlijk!)
 
Madeira bijv. Ze vallen onder portugal.
Vroeger (jaren 90)... als je toen weg ging... was je ook echt wég! Maar nu... met bijv. WhatsApp... Er zijn geen grenzen meer!

Ja, dit.

Mijn beroep kon ik 30 jaar geleden niet doen. Maar dat gaat voor heel veel op. De digitalisering heeft veel goeds maar ook veel slechts gebracht. Tweestrijd.
 
Joh ik kan niet wachten man.

Ik kan me ook niet vinden in opgehokt te zitten in Nederland en te moeten dealen met de dagelijkse kost daar. Het wordt alsmaar voller en voller, en de kwaliteit gaat er ook niet echt op vooruit. De prijs van het leven wordt voor vele intussen onbetaalbaar.

Sociale stelsel daar staat op barsten. En dit is nog maar het begin, die influx. Alle eenmaal gevestigde willen natuurlijk ook hun nichtjes, neefjes en toestanden naar NL halen op kosten van de staat. Over 15 ~ 25 jaar is de demografie volledig omgegooid. En dat is ook precies het gehele europese plan wat al jaren zeer stilletjes en onder de radar actief is. Men doet actief geen reet aan de crisis, het is meer van hetzelfde. Maar als land opstaan en stellen we sluiten de grens, we zetten boot patrouille's op om illegale entering tegen te gaan, lui terug te sturen, DURVEN ZE NIET.

Als je naar de vertegenwoordige landen kijkt zoals de UK dan is dat een serieus probleem daar. En meer zal volgen. Dus mijn advies als niet alleen je vrijheid je lief is - pak je biezen! Ik ga er gewoon niet tussenin zitten en ieders kan me de reet roesten. Uiteindelijk gaat het om mijn geluk (lekker egoistisch) zoals m'n moeder op haar sterfbed ook zei. Het is mijn leven.
 
mn huis verhuren ga ik niet zo maar doen..
huurders hebben best wel wat bescherming..zelfs al betalen ze bijvoorbeeld 2 maanden de huur niet en dan weer een keer wel..mag je ze er niet uittrappen..
en ook al ken je iemand redelijk goed..meestal komt de ware aard dan pas boven..
geen zin om na 4 maanden thuis te komen en het lijkt op Aleppo
bovendien als ik het in de winter niet zou gebruiken ,kan ik mijn spullen er gewoon in laten staan..meubels/kleding/..(winterkleding gebruik je in Spanje niet)
krijg ik een bevlieging om terug te komen ,is het deur open en ben thuis..
het zit rondom al in elektrische op afstandbedienbare rolluiken en cameras ,dus in mijn afwezigheid zie ik gewoon alles..
ik ga denk ik wel nieuw bouwen in Spanje..dan kan ik het meteen bouwen zoals ik wil op de manier zoals ik wil ,met de materialen zoals ik wil..
heb meerdere huizen gezien de laatste keer en dan is het gewoon merendeel in elkaar gekwakt..
is de prijs ook naar natuurlijk..hier vragen ze 5 ton voor een rijtjeshuis ,daar koop je daar een hele straat voor..
zoveel mogelijk zelfvoorzienend maken met zonnepanelen ,wellicht een welput en septic tank..maar dat ligt aan de locatie natuurlijk..en natuurlijk grotendeels onderhoudsvrij/arm..
stel dat de situatie tegen die tijd zo is dat Nederland Syrie 2,0 is ,dan kan ik altijd de stap nog maken om de toko hier te verkopen en alles vaarwel te zeggen..
maar uiteindelijk heb ik nog best wat familie en kennissen hier..klanten die ik inmiddels als prettig beschouw..
al word dat geleidelijk minder..ik snap dat dat niet de drijfveer moet zijn ,maar in mijn geval maakt dat niet zoveel uit..
hoef geen familie mee te zeulen..
ik stap daar in de ochtend in de auto en knal op 20 uur naar huis..of pak het vliegtuig vanuit Barcelona ,zou eventueel nog wel een auto hier op het vliegveld kunnen wegzetten die ik hier gebruik..
zat mogelijkheden..
 
Thailand lijkt mij een verschrikking..
zie wel eens filmpjes van Pattaya of hoe heet dat shithole..
zie je van die ouwe vette kale mannen uit Engeland/Nederland/Duitsland die in half open clubs ,en disco's jonge meiden meenemen..denkend dat het vanuit charme is..
volgens mij is het daar ook knetterhard daar en gigantisch corrupt..
maar ja ieder zijn ding natuurlijk 🤣🤣
en bovendien ..die Aziatische vrouwen ..1000 dezelfde ..
love you long time..ofzoiets
 
Joh ik kan niet wachten man.

Ik kan me ook niet vinden in opgehokt te zitten in Nederland en te moeten dealen met de dagelijkse kost daar. Het wordt alsmaar voller en voller, en de kwaliteit gaat er ook niet echt op vooruit. De prijs van het leven wordt voor vele intussen onbetaalbaar.

Sociale stelsel daar staat op barsten. En dit is nog maar het begin, die influx. Alle eenmaal gevestigde willen natuurlijk ook hun nichtjes, neefjes en toestanden naar NL halen op kosten van de staat. Over 15 ~ 25 jaar is de demografie volledig omgegooid. En dat is ook precies het gehele europese plan wat al jaren zeer stilletjes en onder de radar actief is. Men doet actief geen reet aan de crisis, het is meer van hetzelfde. Maar als land opstaan en stellen we sluiten de grens, we zetten boot patrouille's op om illegale entering tegen te gaan, lui terug te sturen, DURVEN ZE NIET.

Als je naar de vertegenwoordige landen kijkt zoals de UK dan is dat een serieus probleem daar. En meer zal volgen. Dus mijn advies als niet alleen je vrijheid je lief is - pak je biezen! Ik ga er gewoon niet tussenin zitten en ieders kan me de reet roesten. Uiteindelijk gaat het om mijn geluk (lekker egoistisch) zoals m'n moeder op haar sterfbed ook zei. Het is mijn leven.
Maar wat ik vooral bedoelde is dat de digitalisering er voor heeft gezorgd dat iedereen de mogelijkheid heeft om financieel in vrijheid te leven als je een beetje handig bent, er zijn kleuters die een vermogen verdienen met uitpak video's van speelgoed op youtube etc
 
Maar wat ik vooral bedoelde is dat de digitalisering er voor heeft gezorgd dat iedereen de mogelijkheid heeft om financieel in vrijheid te leven als je een beetje handig bent, er zijn kleuters die een vermogen verdienen met uitpak video's van speelgoed op youtube etc
Dat niet alleen maar ik ben die woke bullshit kots beu. België wil werk maken van gender neutrale verkeersborden. Waar zijn ze mee bezig?

Mijn grootste zorg voor mij later is niet voor mij zelf. Maar voor als ik later kinderen heb gaan ze wel nog kunnen een huis kopen. Als je dag van vandaag moet je in het juiste bedje geboren zijn. Anders mag je het vergeten om een huis te kopen als je ouders geen zetje kunnen geven.
 
Of kan krijgen omdat daar geen ruimte voor is want er zijn tig andere beroepen nodig en mensen hebben ook niet allemaal dezelfde ambitie of kunde en dan nog is de markt beperkt.
 
Ja, helaas wel 🙄
Ben die woke shit net als Roxas meer dan beu, doe effe normaal zeg.
Het word ook gepromoot tot en met. Ik heb het gevoel dat er nu een ongeschreven regel is. Die zegt dat er in elke serie een anders geaard koppel moet zitten, voor elke hulk moet er een she-hulk zijn. Om nog maar te zwijgen over zwarte piet.

Moest ik later een kind hebben en ik betrap hem of haar met ee andere jongen of meisje in bed. Of als ze uit de kast komen. Zal ik daarom niet boos zijn op hem/ haar of teleurgesteld. Ik ga hun even graag blijven zien hoe en wat dan ook.

Maar er moet niemand tegen mijn kind gaan zeggen: je moet dat eens proberen mss vind je dat wel leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan