Algemeen Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon body massage dan ga je meestal naar boven en laat zien dat je geil bent dan ziet zij dat ook en dan komt de rest wel. Het kan je wel 1 miljoen rupiah kosten als je haar wilt neuken.

Update vanuit mij (ben momenteel Bali).

Installeer de app TanTan (soort Tinder) en via swipen vindt je veel zelfstandige die je diensten aanbieden. Kosten circa 1 mil tot 1.5 mil. Ze beginnen hoger, maar daarvoor komen ze bij je langs. Diensten zijn rechttoe rechtaan sex of massage b2b met sex. Net wat je zoekt.

Sanur place to be.
Hier kan je wandelen. Aan de weg Jalan Danau Poso zit (vanuit het centrum Sanur gezien) direct na de cirkel K een bungalow aangegeven met X. Hier heb je een "aquarium" met circa 20 meiden rond 20u savonds. Kosten 500k voor 1x komen. Zit daar niets bij, dan is dat geen probleem, dan wijzen ze je de weg naar de volgende. Bij de 2e had ik prijs. Het is wel meer local achtig wandelen, ik vond het in 1e instantie spannend, maar zijn blij met toeristen.

Massage salon met HP (300k) of BJ (500k). Genaamd: Magig Hands. Ligt in zijstraat van de hierboven genoemde straat. Dames praten slecht Engels. Maar iedere dame bied het aan. Het zijn btw niet de mooiste dames. Al is het hierbij ook ieder zijn smaak natuurlijk.

Voor nu weer weg uit Sanur.
In Kuta viel het tegen en Canggu ook. Ik heb er alleen circa 3x afgesproken via de app TanTan.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan Onderaan